Niki pov: Boldog vagyok. Azért mert, felvettek és azért is mert, ma érkeznek a szomszédok. Idő közben kiderült hogy többen lesznek. Pontosan hogy mennyien azt nem tudom. Remélem hogy jó kapcsolatot fogunk ápolni.
Taehyung pov: Már egy-két órája fent vagyok és, csak gondolkozok. Úgy összességében mindenen. Mivel még reggel van azért csak este fogunk beköltözni és, addig egy hotelban húzzuk meg magunkat.
............................................Este.............................................
Niki pov: Egész nap vártam hogy jöjjenek. De tényleg. Most van este féltíz. Ha esetleg ilyenkor jönnének hát biztos nem mutatkozok be. Majd reggel. Így hát leültem valami filmet keresni. Ide oda kapcsolgatok amikor találok egy híradó szerűséget.
Üdvözöljük önöket. Ma a Bangtan Boys- ról lesz szó. Tudomásunk szerint Magyarországra jöttek. Sajnos pontosan hogy hova azt nem tudjuk de, igyekezni fogunk. Hogy, megtaláljuk őket.
Komolyan itt vannak ? Hát ezt nem hiszem el. Bárcsak ők költöznének be a szomszédba. Legalább egy kis időre. Áh biztos nincs olyan szerencsém hogy pont mellém, pont Debrecenbe költözzenek. Fogtam magam és elmentem aludni.
..............................................Reggel...............................................
Napsütéses idő. Már tetszik ez a reggel. Hallottam a madarak csicsergését és a szellő lágy hangját. Izgatottan vágtattam le a lépcsőn hogy összedobjak valami reggelit. Végül az omlett mellett döntöttem. Gyorsan megcsináltam és megettem. Felrohantam a szobámba valami ruha után kutatva. A fél szekrényt felkutattam hogy, végre megtaláljam a megfelelőt.
Mint mondtam, utálok rövidnadrágot hordani. A szoknya még elmegy de, számomra a hosszú gatyák a legjobbak. Kicsit kilátszódott a hasam de, az nem nagyon érdekelt. Szó szerint kitéptem az ajtót és amilyen gyorsan csak tudtam bezártam. Átrohantam a szomszédhoz és csöngettem. Vártam, és vártam. Senki nem nyitott ajtót.
Taehyung pov: Este amilyen gyorsan csak tudtunk beköltöztünk. A szomszédba láttunk valami nagyon nagy állatot. Remélem csak egy kutya. Reggel mindenki reggelizett. Persze Jin csinált nekünk kaját ki más ? Na mindegy. Nagyba eszünk és meghallottuk hogy, csöngetnek. Mindenki csöndbe maradt. A légy zümmögését is hallani lehetett. Kinéztem az ablakon és megláttam egy, nagyon gyönyörű lányt. Hmm remélem ő lesz a szomszédunk. Akkor mindig nála leszek az biztos. És segítek neki ellazulni. Értitek hogy értem. Vajon milyen lehet az ágyban ? Vagy szűz még ? Na jó nem kéne kanosnak lenni. Hm mondjuk ezen tudna segíteni a lány. Taehyung hagyd már abba. Le kell higgadnom. Már egy ideje csönget szegény de, senki nem nyitja ki. Hátha megunja és elmegy. Megint kinéztem és még mindig ott állt. Alaposabban végig mértem. Barna haj, szem. Telt ajkak, jó húsosak hasznára tudnám venni a párnácskáit oda lenn. Khm.. visszatérve olyan 168 cm magas lehet. Jó az alkata formás lábak. Ahogy elnézem az idomai is jók. De, miért visel nyáron farmert és pulcsit ? HA jóba leszünk ezt muszáj lesz megkérdeznem. Meg azt is hogy szűz e. Most már tényleg be kéne fejeznem. Annyira elkalandoztam hogy, azt látom Yoongi hyung megy az ajtóhoz és kinyitotta.
Niki pov: Itt állok már egy ideje de, semmi. Senki nincs bent ? Azon gondolkoztam hogy csak benyitok de az milyen lenne már. Annyit vettem észre hogy, lenyomódik a kilincs és kilép rajta Yoongi..... ÚRISTEN EZ MIN YOONGI LE KELL HOGY HIGGADJAK DE, EZ EGYSZERŰEN NEM MEGY. KOMOLYAN EZ Ő ? VAJON HA MEGFOGNÁM AZ ARCÁT HÍVNÁ A RENDŐRSÉGET ? Megint elbambultam. Azt veszem észre hogy hat szempár néz, Yoongi folytatta az evést. Várjunk hogy kerültem ide ? Valószínű Yoongi betolt az ajtón. Visszatérve még mindig néznek. Főleg Taehyung. Elég para. Ekkor Taehyung megszólalt.
- Szűz vagy még ?
Remélem tetszett ez a rész ha, igen akkor nyomjatok a ⭐
ESTÁS LEYENDO
Szomszédom a BTS ?
FanficMit csinálnál, ha a BTS a szomszédodba költözne ? Valószínűleg azonnal betörnél hozzájuk. Sohasem hitted volna, hogy esetleg még barátok is lehettek. Na, de azt végképp elképzelni sem tudtad volna, hogy az egyik taggal össze is melegedtek. Volt egy...