Eltelt egy hét. Nagyon jóba lettem a fiúkkal. Vagy ők jönnek át hozzám vagy, én hozzájuk. A kutyával is egész jól kijöttek. Sok programot szerveztünk. De, sajnos majdnem mindegyiket csak este csinálhattuk. Taehyung a legfurább. Néha kedves, aztán elküldene a picsába. Vajon skizofrén? Fogalmam sincs. Mindig megfogadom hogy, rákérdezek mi a baja de, egyszerűen ha szembe kerülök vele inába száll a bátorságom. Vagy ott van a szexi, félénk oldala. A szexi oldala abból áll hogy amikor náluk medencéztem és már fürdőruha volt rajtam fogta magát és megölelt. Nem ezzel volt a bajom hanem, amikor már pár perce szorongat megéreztem hogy a keze egy kicsit levándorolt a fenekemre. És belemarkolt. Ezt a fiúk remélhetőleg nem látták. A félénk oldala pedig az hogy, néha alig mer a szemembe nézni, vagy beszélni hozzám de, ha mondd bármit is utána mindig zavarban lesz. Most jelenleg este van és az én házamban ülök és telefonozok. Épp amikor leraktam volna a telefont megrezzent.
Monster( RM ) Kupaktanács siess át.
Kupaktanács ? És én minek kellek. Ah nem akarok átmenni túl messze van. De erőt vettem magamon és pizsiben átmentem a fiúkhoz. Ami így nézett ki.
Szeretem ezt a pizsamát. Szellős és unikornis van rajta. Mi kell még ? Átfutottam és benyitottam. Minek csengetni.
- Itt vagyok - mondtam
- Nappali - kiabál Jungkook
Bementem az említett helyiségbe és mindenki a kanapén volt elhelyezkedve.
- Te ugye lány vagy. - mondta Hoseok
- Wow. Nem mondod. Ha te nem mondod fel sem tűnik. - nevettem
- Srácok hagyjuk. Biztos fáradt és aludni akar. Meg korán kell kelnie a munka miatt. - nyöszörgött Taehyung
- Akkor gyors leszek. - kezdte RM
- Mint az ágyban - nevetett fel kínosan Jin de, amint feltűnt neki hogy hat kíváncsi és egy dühös szempár ami RM- hez tartozott figyelte egyből zavarba jött.
- Térjünk a lényegre - motyogta a leader - Taehyung-nak van egy kis problémája.
- Még pedig ? - kérdeztem
- Egy lány van a dologban. - szólt Jimin
Amikor ezt kimondta azt hittem ott esek össze. Magam sem értem miért váltott ki ilyen reakciót belőlem. Lehet azért mert, egészen kezdem megkedvelni Taehyung-ot. Attól még ez nem jelent semmit. Kíváncsi vagyok ki az a lány aki elcsavarta az eszét.
Taehyung pov: Amikor belépett a nappaliba azt hittem hogy elájulok. A rövidnadrágja túl sokat mutatott azokból a formás lábaiból. Érzem hogy kezd éledezni a kicsit Taehyung.
- Egy lány van a dologban. - mondta ki Jimin
Ezért nem szerettem volna ha, Niki átjön. Ugyanis ő az a lány de, neki erről nem kell tudnia. Percek teltek el de, nem szólalt meg. Csak bambult maga elé. Beharapta az ajkát amitől még jobban beindulok. Felkelt a kanapéról és a szemembe nézett és, ezt mondta.
- Hajrá. - és elfutott
Pontosabban ki a házból gondolom a sajátjába. Nem tétováztam és utána mentem.
Niki pov: Nem is tudom hogy, miért csináltam ezt. Siettem ahogy csak tudtam. Hallottam hogy valaki utánam jön. Rágyorsítottam a tempómra. Már majdnem bejutottam az otthonomba amikor egy erős kéz húzott vissza és, az ajtónak lökött.
- Mi bajod van ? - kérdezte na ki más ? hát sajnos Taehyung
- Nekem ? Ugyan semmi. - próbáltam gúnyosan mondani
- Ezt most gúnyosan akartad mondani ?
- Nem mindegy ? - csattantam fel
- Mindegy. Cuki volt. Figyelj az a dolog - kezdte de én félbe szakítottam
- Melyik ? A medencés amikor tapiztál ? Vagy amikor beszélsz hozzám és zavarban leszel ? Vagy esetleg az amiben egy lány van. - förmedtem rá
- Az utolsó - suttogta
- Mi ? Nem hallom ?
- Mondom az utolsó - kiabált - nem érted a dolgokat. És sajnos még én sem.
- Nem vagy tisztában az érzéseiddel ?
- Nem. Vagyis de. Ah néha tisztában vagyok vele. Amikor először megpillantottam farmerban és hosszú ujjúban már akkor tudtam hogy ő nekem kell.
Csak hallgattam a szavait. És nem szóltam semmit.
Taehyung pov: Nem igaz hogy, nem esik le neki hogy, róla beszélek már percek óta. Vagy tudja hogy róla beszélek és csak szívat vagy, lüke. Eldöntöttem elmondom neki. Amíg van merszem.
- Én téged szere.... - már majdnem kimondtam de persze ekkor kiabált ki az ajtón Hoseok hogy
- Gyere már Tae. Kezdődik a film. - ahj pont leszarom a filmet
- Szóval, fejezd be a mondatod. - szólt
- Öhm... már elfelejtettem. - hazudtam
De csak megajándékozott egy persze szerinted el is hiszem fejjel.
- Most komolyan mondd már el.
- Nem.
-De.
-Nem.
-De-
-NEM - kiabáltam
-DE- kiabált vissza
-ÉN EGY SZERENCSÉTLENNEK TARTALAK. TESSÉK ELMONDTAM. MOST JOBB ? - ordibáltam
Meg sem vártam a válaszát csak, elmentem. Már majdnem visszaértem a házunkhoz de, egy utolsó pillantást még vetettem rá. Az ajtaja előtt ült és, keservesen sírt. Úgy oda mennék hozzá de sajnos nem tehetem meg. Istenem Kim Taehyung mit csináltál ?!
Remélem hogy tetszett ha igen akkor nyomj a ⭐
Szerintem nagyon jó lett a zene. És a srácok haja is nagyon király.
STAI LEGGENDO
Szomszédom a BTS ?
FanfictionMit csinálnál, ha a BTS a szomszédodba költözne ? Valószínűleg azonnal betörnél hozzájuk. Sohasem hitted volna, hogy esetleg még barátok is lehettek. Na, de azt végképp elképzelni sem tudtad volna, hogy az egyik taggal össze is melegedtek. Volt egy...