Levél

176 24 1
                                    

Niki pov: Ott ültem az ajtóm előtt és, csak sírtam és, sírtam. Ch.. még hogy én szerencsétlen ? De, mégis mit vártam Kim Taehyung-tól ? Hogy egy hét után azt mondja hogy szeret ? Na, mindegy. Ideje összeszedni magam. Szépen felkeltem a földről és bementem az ajtón. De, sajnos nem jutottam messze ugyanis pofára estem a kutyában. 

- A KURVA ÉLETBE MÁR. KURVÁRA ELEGEM VAN MINDENBŐL. - ordítottam ahogy, csak tudtam

Ekkor meghallottam hogy valaki nekem kiabál. 

- Szomszéd. Jól vagy ? - ordibált RM 

Ennyire áthallatszódott ? Ez tök ciki. 

- Persze minden rendben. - szóltam vissza 

Ezután már nem válaszolt senki. Remek. Legalább eltudok menni aludni. Nagyon korán kel kelnem. Most van tizenegy óra és, nekem hétre bent kell lennem. Fogtam magam és elmentem aludni. 

☀☀☀☀☀☀☀REGGEL☀☀☀☀☀☀☀

Meghallottam az ébresztőm keserű csörgését. Azonnal kipattant a szemem. Fogtam és akkorát ráütöttam a vekkerre hogy, csoda ha nem tőrt el. Kimásztam a biztonságot adó meleg, és, puha ágyamból majd, a fürdő felé vettem az irányt. Belenéztem a tükörbe bárcsak ne tettem volna. Úgy néztem ki mint, egy élő halott. Pár perc és pár ecset vonás csodákra képes. Még felraktam egy kis korrektort, szempillaspirált, egy kis csillogós szájfényt és, késznek nyilvánítottam magam. Visszamentem a szobámba és felöltöztem. 

Imádom ezt, a ruha összeállítást

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Imádom ezt, a ruha összeállítást. Mielőtt még elindultam volna megetettem a kutyát és magamnak is csináltam pár szendvicset. Felkaptam a fekete kistáskámat és elindultam. Kifelé menet megnéztem a postaládámat. Jött egy levelem de, nem volt rajta semmit csak egy koreai írás amit sajnos nem tudtam lefordítani. Gondoltam valamelyik srácnak jött így, átvittem nekik. Pár kopogtatás után be is engedtek vagyis inkább Jin engedett be. Mindenki lent volt és, az asztalnál evett kivéve Taehyung.  

- Sziasztok sráco..... - nem tudtam befejezni mert, egy félpucér Taehyung jött le a lépcsőn 

Amint meglátott vissza is fordult és, visszament gondolom a szobájába. Újra kezdtem a mondandóm. 

- Szóval sziasztok srácok. Találtam egy levelet de, nem nekem jött. Nem lehet hogy valaki ezt nektek szánta ? - odaadtam Jimin kezébe 

- Ez V-nek jött. - szólalt meg a mochi - Felvinnéd neki ? 

- Persze. 

Felmentem az emeletre. Mindegyik ajtó nyitva volt kivéve, a legutolsó. Biztosan az V szobája. kopogtam de, nem jött válasz. Hát benyitottam. Bár ne tettem volna. 

- V ez a levél neked jött. - és ekkor abba hagytam a levél bámulását és, felnéztem 

Taehyung éppen izé.... öhm... kiverte és én pont láttam azt. Kidülledt szemekkel néztem. 

- Niki! - gyorsan elrakta a cuccost - Menj ki. 

- Már láttam sz-szóval tök m-mindegy - persze most dadogj Niki szép volt 

- Csak nem zavarban vagy ? - kérdezte miközben beharapta az ajkát 

- Hát tudod az ember nem minden nap lát ilyet. 

Nem mondott semmit csak felkelt az ágyáról és felém kezdett sétálni. Ha közelebb jött és, mindig hátráltam és, ezt addig játszottuk el amíg bele nem ütköztem a falba. 

- Elmondjam miért vertem ki ? - kérdezte csábosan 

- I-igen v-vagyis nem. 

- Biztos vagy benne ? - súgta a fülembe 

- Igen. Különben is. Mi nem is vagyunk jóba. - nyitottam volna ki az ajtót de, be volt zárva 

- Kim Taehyung most azonnal engedj ki. - fújtattam 

Ezen csak jót mosolygott. 

- Akkor vedd el a kulcsot. - és belenyomta a gatyája zsebébe 

- Ezt te sem gondolhatod komolyan. Nem nyúlok be a zsebedbe. 

- Hát akkor nem jutsz ki innen egy hamar. 

Minden bátorságomat összeszedve léptem elé s néztem a szemébe. 

- Ha kiveszem onnan a kulcsot nem fogod elvenni ? 

Válaszul csak megingatta a fejét. Benyúltam és meg is találtam. Már a kezemben fogtam a kis tárgyat ami, a szabadulásomhoz vezetett. Elléptem tőle. Egyre messzebb kerültem tőle aminek, most örültem. 

- Rád. - mondta miközben megnyalta az ajkait

Először nem értettem miről beszél de, lassan leesett. 

- Ugye nem arra mondtad hogy te rám verted ki - suttogtam 

- De. Te miattad kellett ezt tennem. - fel se tűnt de, megint előttem termett 

- Miért tetted ? 

- Mert vonzódok hozzád. - ezzel lehajolt a nyakamhoz és adott rá egy csókot majd, kicsit kiszívta

Anyám én csak egy levelet szerettem volna átadni. 

Remélem tetszett ha igen nyomj a ⭐

Remélem tetszett ha igen nyomj a ⭐

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


Szomszédom a BTS ?Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ