Reggel eléggé kómásan keltem. Párszor az éjszaka közepén felkeltem, mert mosdóba kellett mennem, vagy szomjas voltam, vagy azért kellett mosdóba mennem, mert sokat ittam. Az is rásegített, hogy majd megfagytam a szobába. Nyitva volt egész éjjel az ablak, és a fűtés se ment. Persze kikelhettem volna az ágyból, de Taehyung szorosan ölelő karjai megnehezítették a dolgomat. Szóval alig aludtam valamit, ennek hatására úgy nézek ki, mint a mosott szar. Egy nagy ásítás közepette átfordultam az oldalamra, és egy édesen alvó Taehyung-al találtam szembe magam. Elmosolyodtam, és felvezettem a kezem az arcára. Amint a mancsom hozzáért puha, makulátlan pofijához kicsit a szemhéja megrebbent. Végig húzom az ujjam mind a kettő szemöldökén aztán óvatosan az orrnyergén. Végül a szája maradt. Felemeltem a mutatóujjamat, és gyengéden végig húztam a bársonyos száján. Párszor megismételtem ezeket a mozdulatokat. Azután a kezem kicsit lejjebb vándorolt a mellkasára. Finoman végig húztam a körmöm a szegycsontján, és a hasán. Újra felvezettem a praclim az arcához s simogatom meg a pofiját. Közelebb húzódtam hozzá majd egy puszit adtam az orrára. A takaró ami a nyakamig fel volt húzva még jobban magamra húztam amennyire csak tudtam. Becsuktam a szemem arra gondolva, hogy egy kicsit tudok még pihenni. Pár perc múlva azt érzem, mintha figyelne valaki. Lassan kinyitom mindkettő szemem, és kettő nagy barna szempár fürkészi az arcomat. Megnyalta száraz ajkait s kihúzta a kezét a takaróból. Odavezette a jobb mancsát az arcomhoz. Elmosolyodtam, és belebújtam a hatalmas, meleget adó praclijába. A fülem mögé tűrte az egyik kósza tincsemet. Levezette a kezét a derekamra majd pár másodpercig ott tartotta azt. Hirtelen magához húzott egy sokáig tartó ölelésre. Neki döntöttem a fejbúbomat a mellkasához, és úgy bújtam hozzá. A szabad kezét megkerestem, és összekulcsoltam az enyémmel. Szorosabban húzott magához, mintha hirtelen felkelnék majd kiszaladnék a szobájából. Egyikünk se szólalt meg. Ez olyan "meghitt" pillanat volt. Már kezdtem sűrűbben ásítani. Feladtam, és kiterültem az ágyon. Még hallottam egy kuncogást, de utána már képszakadás.
Taehyung pov: Az este valami fantasztikus volt. Komolyan egyszerűen nem tudom elhinni, hogy megtettük. Nem néztem volna ki belőle, hogy ilyen rövid ismeretség után képes lefeküdni velem. Habár azt meg kell mondani, hogy a kinézetem sem átlagos, meg hát a kígyóm is elég nagy. Már akkor fent voltam, amikor elkezdett simogatni. Elképesztő érzés volt amikor beléhatoltam a szűk barlangjába, de vissza térve az is remek érzés reggelre arra kelni, hogy állok, mint a cövek, meg hogy egy mancs simít az arcomra, és a mellkasomra. Ezeket magamnak mondtam, és csak annyit vettem észre, hogy kidőlt s elaludt. Muszáj volt fel kuncognom. Annyira aranyos ez a lány. Teljesen elvette az eszem, de nem szabad belé szeretnem. Csak magam mellett kell tudnom erre a kis időre. Felültem az ágyba a hátamat az ágy háttámlájának döntöttem, és úgy néztem le rá. Most volt alkalmam alaposabban tanulmányozni az arcát. A barna mell fölé érő haja, ami körbe fogja az ártatlan kicsit barnás arcát. A tüneményes kis pisze orrát, amin ki-be fújja az életet adó oxigént. A telt, húsos, rózsaszín ajkát, amin a gyönyörű nevetése jön ki, és végül a mesébe illő, sötétbarna szemét, ami igaz most be volt csukva, de így is gyönyörű. Lassan, és óvatosan kikeltem az ágyból, majd felvettem egy tiszta boxert meg egy melegítő szettet. Párszor megdörzsöltem a szemem, hogy az álmosság végleg eltakarodjon a szememből. Kitártam nehézkesen az ajtót, nehogy az nyikorogjon nekem, ezzel felkeltve Nikit. Sikerült halkan kiosonnom a szobából. Persze magam után bezártam a barna falapot. Lesurrantam a lépcsőn. Körbe néztem a nappaliba, hátha van ott valaki, de sajna egy árva lélek se tartózkodott ott. Pedig Kook, és Hobi ilyenkor már nagyba videójátékoznak. Bedugtam a fejem a konyhába. Egy asztalnál ülő, kávézgató Jin-el találtam szembe magam.
- Jó reggelt. - mondtam enyhén mosolyogva, és leültem vele szembe
- Szereted? - szólt hozzám elég durván. Nem válaszoltam neki, ami eléggé nem tetszett neki- Összefogod törni a szívét. - húzza el a száját
YOU ARE READING
Szomszédom a BTS ?
FanfictionMit csinálnál, ha a BTS a szomszédodba költözne ? Valószínűleg azonnal betörnél hozzájuk. Sohasem hitted volna, hogy esetleg még barátok is lehettek. Na, de azt végképp elképzelni sem tudtad volna, hogy az egyik taggal össze is melegedtek. Volt egy...