Taehyung szemszöge:
A Nap már eltünőben van, maga után sötétebb árnyalatot hagyva az égbolton. Ezt a pillanatot nem lehet megunni, nem lehet vele betelni. Érezni a másik testének közelségét, hallani ahogy szuszog a fülem közelében s egy mélyebb lélegzetvételnél testem belebizsereg az ajkai közül kieresztett levegőtől. A vállamon pihenő Jungkook ismét cselekvésre késztet. Fél karja már rajtam pihen, de én szembefordulok vele és szoros ölelésbe vonom. Belebújok nyakhajlatába és légutaimba eljuttatom azt az illatot ami egészemet kellemes érzéssel tölti be. Most már nincs annyira zavarban az ölelésemtől, viszont annál jobban van bátorsága hogy jobban elmélyítse. Bátorkodik hogy orra hegyével végigsimítsa a nyakamat és ujjaival a hátamat cirógassa vagy éppen tarkómnál lévő tincsek között jártassa azokat. Isteni érzés és egyben erdőtüzet gyújt a szívemben amiért testem is a szokásosan azaz hevesen reagál. Próbálom elfolytani de néha nem megy...Lehetetlen egy ilyen angyal mellet nyugodt állapotban lenni. Képtelenség. Az, hogy odalent sincs minden rendben, az azt kockáztatja hogy lebukok ha észre veszi. Nem lehet hogy ne legyen ott problémám, hogyha mindene ilyen isteni! Ő nem csak szimplán izgató,kívánatos és iszonyatosan szexi, hanem emellett csak azt mondanám: Nem lehet leírni Jeon Jungkook lélegzetellálítóan gyönyörű testét és lelkét. Még rengeteg külső és belső tulajdonságát sorolhatnám, de akkor még nagyon sokáig elidőznék a gondolattal. Pontosabban tökéletesen rá illő szavak nincsenek, vagyis az én szememben nem léteznek olyanok amivel szemléltetni tudnám hogy milyen csodálatos gyönyörűség. Ha valakit kívánsz akkor nincs megállás, ilyenkor a testnek nincs parancsolás főleg a szervezetemnek. Hallom ahogy szíve zakatol s levegővétele kissé szabálytalan sőt az átlagnál gyorsabban kapkodja az életető gázelegyet és mikor kifújja a kellemesen meleg, szinte forró lehelletét, lágyan megcirógatja a nyakamat fedő érzékeny bőrt. Hogyha nem lennék az óvatosság híve akkor már rég kieresztettem volna a kellemes sóhajt amit csakis ő tud kiváltani belőlem, de mivel nem merek ilyesmit tenni, ezért alsó ajkam beharapásával meggátolom a hangadást. Egy érintés és máris a fellegekben vagyok. Ez az ölelés pontosan tökéletes arra hogy viszonozhassam édes pusziját s én is végre valahára megérinthessem ajkaimmal Jungkook bársonyos és puha arcát mely még érintetlenebb bárminél is, hisz még nem hintett rá senki egy ártatlan puszit sem. Ez önzőségemnek és kisajátító vágyamnak köszönhetően, iszonyatosan jól esik hogy érintetlen. Szembefordítom magammal s ennek következtében kicsit kibontakozok az öleléséből. Magam előtt látom megszeppent arcát, ahogy gyönyörűszép bőrfelüleletét még a gyér napfény is megvilágítja, ezzel beárnyékolva azt, s egyik szeme a fénytől világosabb árnyalatot vesz fel. Észre veszem hogy éjfekete pupillái a szokottabbnál is tágabbak melyekkel immáron az én arcomat tanulmányozza.
-Ne mozdulj, Kookie...Viszonozni szeretnék valamit amit csak tőlem kaphatsz, mert csak én érinthetlek meg, senki más, értve?-Mondom határozottan mégis lágy hanglejtéssel hogy nehogy azt higgye hogy erőszakoskodni szeretnék vele. A határozottsággal csupán az a célom hogy tudassam vele, hogy Ő kié. Miközben a szavak elhagyták számat, finoman végigsimítottam az arcélén a lehető leggyengédebben, leglassabban, hogy én is kiélvezhessem hogy bőrét tapinthatom ujjbegyeimmel. Jelenleg képtelen vagyok cselekedni hisz szinte egy elbűvölt állapotba kerültem és nem tudom eldönteni hogy tényleg belesimult a tenyerembe, vagy már csak képzelgek. Szépen ívelő ajkaiból szavak hangoznak el melyet csak kis fáziskéséssel tudok eljuttatni a tudatomig.
-Tae mit szeretnél?-Kérdezi egy félénk mosollyal, miközben arcát cirógató kezembe még jobban belesimul, engem ingerelve arra hogy cselekedhessek vègre valahára, de ismét meghallom az angyali hangot mely a mellettem ülőtől származik.
-Mondták már hogy milyen puha a kezed? -Mondja miközben meglepettségemre még sajátjaival hozzányomja tenyeremet az arcához. Eljött a pillanat amit már terveztem.
-Na Jungkookie, csukd be a szemed és majd valamit megérzel, csak ne ilyedj meg lehetőleg, bár nekem nehezebb lesz mert...-Itt abbahagyom mondatomat mielőtt már butaságot mondanék és időt nem hagyva neki a gyanakvásra, hüvelyujjamat arréb rakom és miután angyalom lehunyta lélektükrét, lassan közeledek hozzá s miután már vészesen közel vagyok és érzem arcomon a kifújt levegőt, ajakaimat benedvesítem és mint a pecsét a papírra, úgy nyomom az arcára s gyengéd szájmozgással hagyom ott szerelmem jelképét. Ez nem csak egy puszi hanem egy csók, melybe minden érzésemet próbálom belevinni, de hogy igazán ki tudjam mutatni, annyi csókot lehelni arcára már a lehetetlennel versenyezne, mert nincs annyi csók hogy kifejezzem, mennyire is szeretem Őt, aki minden egyes pillanattal gyökeresen mindent megváltoztat. Cseppet sem zavartatva magam elidőzök orcáján és mielőtt eltávolodnék, még egy röpke puszit nyomok ismét az érintett felületre, mert ha nem állok meg most, akkor már szája széléhez közeledtem volna. Miután arcát megcsókoltam, a szám jobban bizsergett mint valaha és felülmúlhatatlan érzés kerít hatalmába. Isteni ahogy hozzáérhettem s ennél selymesebb és puhább bőrt nem is tapinthatnék kezemmel, érinthetnék ajkaimmal. Csak csodálni tudom milyen gyönyörű és pompás látványt nyújt nekem ez a teremtmény. Nincsenek rá szavak, mindig ez a gondolat foglal helyet nyűzsgő és túlbuzgó gondolataimban. Eddig nem voltak még soha szexuális hajlamaim, mindenki azt hitte hogy valami más élőlény vagyok, hisz soha nem izgultam fel és nem voltak vágyódásaim senki iránt. Ez igaz is egyben de ezt a napokban teljesen megcáfolom. Amióta Jungkookkal töltöm az időmet, nagyon furcsa érzéseim vannak, ami egyben mámoros, mégis úgymond ilyesztő hogy mit művel az emberrel egy személy jelenléte. Más embereknél mindig is semleges, mondhatni aszexuálitást tituláltak sokan akik egy kicsit is ismernek, de ebben nagyon is tévednek. Nem érzek szexuális vonzalmat mások iránt, de Jungkook teljesen más. Másokkal rideg vagyok, de vele... Ő a határaimat feszegeti és nem tudom hogy mi lesz, mert már egyetlen egy érintésétől erős szorítást érzek a nadrágomban ha értitek mire gondolok, ez az én problémám amit említettem...Ilyen még soha nem volt velem, de emiatt a tekintetem is elködösül amint egy kicsit izgatóbban ér hozzám. Az izagtó alatt körübelül mindent értek. Amikor hozzáér a nyakamhoz, kezemhez vagy felülmúlhatatlan ölelésében részesít, már akkor nagy bajaim adódnak hisz legszívesebben felnyögnék hogy tudja mit művel velem, de szerencsére eddig nem vett észre, még... Lágy puszim után egymás szemét tanulmányozzuk és a tücskök ciripelésére mind a ketten kicsit kilibbenünk az iménti állapotból. Nekem még mindig az az érintés jár a fejemben, viszont az előttem tartózkodó angyal gondolataiba nem tudok beférkőzni így csak csillogó szemeit láthatom és résnyire elnyílt ajkait, ami más embereknél bambulásnak számitana ugyebár, de én tudom hogy pontosan engem néz...csak nem tudom hogyan is kérdezhetném meg tőle hogy ilyenkor mit gondolhat vagy éppen min dolgoznak az agytekervényei. Milyen jó lenne ha megfejthetném, hisz sokkal könnyebb dolgom lehetne vele.
YOU ARE READING
Mindent megváltoztattál... |Taekook f.f.| /Szünetel/
FanfictionKim Taehyung hazafele tart az iskolából. Egy számára furcsa jelenséggel találkozik miellőtt a kulcsot elfordítaná a kapuban, ugyanis a szomszéd eladó ház előtt egy fekete autó parkolt, pár költöztető kamion társaságában. Arra lett figyelmes hogy egy...