Chap 10

1.8K 160 4
                                    

#MYLOVEMTGANGSTACHAP10
#BUAHHATIJP
CHAP 10 (TERPAKSA TUNDUK)

Gavin melihat jam di tangannya. Ketika itu sudah pun menunjukkan pukul 11.30 malam. Ada 30 minit lagi sebelum adik kesayagannya itu meniup lilin menyambut ulang tahun yang ke 18 tahun. Gavin meneguk wain di gelas kaca sambil matanya liar mencari bayang Hana.

Dia tersenyum bila melihat Hana sedang menari dengan beberapa orang kawan yang di jemput hadir memeriahkan suasana. Mata Gavin menangkap susuk tubuh lelaki yang sedang berjalan menghampiri adiknya.

“Kenapa pula jahanam ni ada di sini? Siapa berani jemput dia?!” Bentak Gavin sendiri. Gary datang menghampiri Gavin yang duduk di kerusi. Bahu serigala ganas itu di tepuk perlahan.

“Siapa jemput jahanam keparat tu datang?!” Tanya Gary.

“I dont know. Perhatikan dia jangan buat apa-apa tindakan sebelum ada arahan dari aku.” Kata Gavin.

Kemudian Gary berlalu. Dia menuju ke arah guards mereka dan mengarahkan semua guards untuk perhatikan tetamu yang tidak di undang itu.

“Hai Sweety...” Jaremy memeluk pinggang Hana.

“Ah! Babe!” Hana yang terlalu gembira itu terus memeluk tubuh Jaremy yang jauh lebih besar darinya.

“Happy birthday my love..” Ucap Jaremy dengan penuh romantis. Dia kemudiannya menyerahkan bungkusan kotak kecil kepada Hana.

“Aww...so sweet.. thank babe..” Hana dengan beraninya mengucup lembut pipi Jaremy di hadapan semua orang yang melihat mereka.

“Ehem!” Gary sudah pun berdiri di tepi Jaremy. Hana dan Jaremy memandang Gary.

“Hana, Gavin looking for you...” Kata Gary dengan nada tegas.

“Where is he?” Tanya Hana.

“There...” Gary mengangkat jari telunjuknya kearah Gavin yang sedang duduk sambil meneguk wain perhatikan mereka.

“Babe, come..let met my beloved brother..” Hana terus menarik tangan Jaremy. Sempat lelaki itu menjeling sinis kearah Gary.

Hana jelas tidak tahu Jaremy dan Gavin adalah musuh sejak beberapa tahun dahulu. Dia juga sudah semestinya tidak tahu Jaremy terlibat dengan perniagaan apa sheinggakan dia berani menjemput lelaki itu untuk bertemu dengan ahli keluarganya.

“Abang.. ini Jaremy. My sweet boyfriend..” Kata Hana. Gavin hanya memandang tenang sahaja. Dia tahu Hana tidak tahu situasi sebenar.

Jaremy menebalkan mukannya menghulurkan tangan bersalaman dengan Gavin. Gavin menyambut dingin. Dalam fikirannya sudah bermacam-macam yang dia mahu lakukan pada Jaremy.

“Actualy..me and your brother 'kawan' bah.. Kan Gav..” Sapa Jaremy dengan ramah. Gavin hanya mengangguk sinis menyambut permainan Jaremy.

Patutlah Hana beriya-iya mahu meyambut hari lahirnya, rupanya dia mahu kenalkan Jaremy pada keluarganya.

“Hei! What are you doing here setan?!” Laura yang tiba-tiba muncul terus menolak bahu Jaremy.

“Kak Laura! What wrong with you?!” Marah Hana bila Laura mengasari Jaremy.

“Hana, apa kau buat sama ahli kongsi gelap ni?!” marah Laura dengan lantang.

“What?!” Hana memandang Jaremy.

“Dia ni pengedar dadah dan menjalankan perniagaan penjualan organ secara haram! Kau tau kah?! Siapa jemput setan ni!!” Laura menjerit lagi.

“Stop it Laura! Jangan buat hal di majlis Hana!” Gavin menarik lengan Laura!

My Love Mr GangstaWhere stories live. Discover now