-51-

797 44 40
                                    

~16.08.2018~ KİTABIMIN BİRİNCİ YILI ŞEREFİNE ÖZEL BÖLÜM 💜
YENİ KİTAP KAPAĞIM İÇİN ÇOK TEŞEKÜRLER ♥️
@yuna_Angeles

Alec hızlı ve temkinli adımlarla Camiell'ın söylediği yere doğru gidiyordu. Çok sinirliydi, kızının başına bir şey gelmesinden korkuyordu. Aynı anda hem sinirli hem de korkulu olmayı nasıl becerebiliyordu?

Magnus, Izzy, Jace, Clary ve Lucas Onu arkadan izliyorlardı. Alec deponun önüne girince kapıyı sertçe vurdu, kapı bir anda açıldı, Alec etrafı kontrol ederek karanlık deponun içine girdi.

O sürtüğü kendi elleriyle gebertmeliydi.

Karanlık deponun içerisinde ilerlemeye devam etti. Gözleri bir şey görmediği için gece görüş rününü aktifleştirdi. Gözleri daha iyi görmeye başlayınca, etrafı kolaçan etmeye başladı ancak kimseyi görmedi.

"vay vay vay" dedi bir kadın sesi "kimleri görüyorum" Bu ses Camielle'ın sesi değildi.

Alec başından aşağı kaynar sular döküldüğünü hissetti. Bu sesi tanıyordu.

Bu Amora'ydı.

"Sen!" Diye bağırdı Alec. Ardından hızlıca silahını çekti "kızım nerede?" diye bağırdı Alec.

Amora iç karartıcı bir şekilde güldü, bu kızdan nefret ediyordu "bakıyorum da silahla gelmişsin, küçük kızını hiç mi umursamıyorsun? Onun hayatını riske atıyorsun" dedi,  ardından sinir bozucu bir şekilde gülmeye devam etti.

"Kızıma olan sevgimi eleştirecek kişi sen değilsin" dedi Alec sinirle ardından. "Söyle nerede o? "Dedi

Ama Amora'nın gülüşleri artı Alec sabrının taştığını hissetti, bu kızdan nefret ettiği kadar nefret ettiği tek kişi varsa oda Camielle'dı.

"Seni öldüreceğim" dedi neşeyle Amora "ve sonra Magnus benim olacak"

Sen öyle zannet.

Alec hızlıca bir ok attı. Depoların üstünde duran Amora'nın kolunu sıyırdı geçti. Amora çığlık attı. Ardından sinirle Alec'e doğru sıçradı.

Ok atmanın faydasız olduğunu düşünen Alec kılıcını çekti.
Amora'nın elinde bir kılıç belirdi. Alec'le Amora savaşmaya başladı Amora sağa taraftan vurmaya çalışıyordu ama Alec her seferinde engellemeyi başarıyordu. Alec sinsice gülümsedi, bu Amora'yı daha da sinirlendirdi, Amora daha hırçın savaşmaya başladı, ancak bir türlü Alec'i yenemiyordu.

Etrafta kılıçlarını birbirlerine çarpma sesi hakimdi. Amora gerçekten güzel dövüşüyordu. Alec Bunu inkar edemezdi. Alec Amora'ya doğru bir tekme attı ve Amora yere yuvarlandı ardından Alec Amora'nın üzerine çıktı Ve ellerini boğazına doladı.

"Söyle Luna nerde?!" diye bağırdı Alec.
Amora acı içinde inledi. Ancak Alec bunun bir yanıltmacı olduğunu bilmiyordu. Cebinden çıkardığı büyü tozunu Alec'e doğru attı, peri tozu etrafa saçıldı Alec'in gözlerine geldiğinde bağırdı. Ardından gözlerini ovuşturmaya başladı. Gözleri yanıyordu, bu kaltak gözüne anlatmıştı?

Amora gülmeye başladı ardından sihirli bir şekilde yok oldu. Alec'in gözleri sanki yanıyor, bir de üstüne tuz atılıyor gibi hissediyordu, gözlerini ovuşturmaya devam etti ancak bir faydası yoktu.

"Alec!" Magnus karanlıktan çıkıp Alec'in yanına geldi. Elini eşinin omuzuna koydu ve yanan gözlerine doğru baktı. "Ah hayır" dedi Magnus, ardından ellerinden kıvılcımlar çıkararak Alec'in gözünün üstüne büyü yaptı.

Alec gözündeki acının dinlemeye başladığını hissetti. Ancak yeterli değildi, hala göremiyordu.
"Üzgünüm," dedi Magnus "görebilmen için en az yirmi dakika gerekiyor, ondan sonra büyü yavaşça gücünü yitirecek" dedi Magnus, ardından destek verir gibi sarıldı. Izzy ve Clary karanlıktan çıkıp yanına geldi "O halde ne yapacağız? Onu bu şekilde gönderemeyiz" dedi Clary.

Malec Aşkına!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin