Sevgili Shadowhunters fanı, evet bu bölüm senin için.
Yaşınılan olaylardan, dizinin iptal olmasında yaşadığın üzüntü ve sinirden haberim var, çünkü bunu bende yaşadım.
İlk önce şaka sandım ben. Yapamazlar dedim, ama yapmışlardı. Dizi iptal olmuştu. Bize kalan son şey 3B ve final bölümlerini izlemek olacağını sandılar. Ama unuttukları bir şey var.
Biz Shadowhunters fandomuyuz.
Elbette hiçbirimiz bunu kabul etmedi ve dünyanın her bir tarafında tagler atıldı. İnstagram, Twitter, hatta Youtube'ta bile tagler paylaşıldı. Ancak işler bunlarla sınırlı kalmadı.
Shadowhunters fanları dizi için bağış para topladı. Sekiz milyondan fazla tivit atıldı.
128.000'den fazla imza toplandı ve Lucifer fandomuda bizlere yardımcı oldu. #Saveshadowhunters tagı ile birleştik.$14.000'den fazla bağış yapıldı, Kat'de bağışta bulununca kampanya Top Individuals kısmına girdi (en çok bağış yapılan kampayaların içine girdi yani)
Ve şuan, [22 Haziran 2018, 11.00] ABD'de Fandom topladıkları parayla bir uçak kiraladı ve Times Meydanında Netflix Stüdyosunda
tam üç saat boyunca #Saveshadowhunters afişi gökyüzünde parlayacakSevgili fan, bağışta bulunamamış olabilirsin, bunu dert etme. Sevdiğin şey için savaştın sen ve seninle gurur duyuyorum. (Aynısı The Expanse hayranları da yapmıştı ve işe yaramıştı)
Sonucu ne olursa olsun, sen elinden geleni yaptın. Bunun için çabalamış olman bile senin için bir gurur kaynağı. Elimizden geleni yaptık ve yapmaya devam edeceğiz.
Dipnot: Bu çabalarımız karşılığında, gökyüzündeki iki yıldıza isim verildiğini biliyor muydunuz? Birinin adı #saveshadowhunters ötekinin adı ise bizi temsil eden #ShadowFam.
Yani gökyüzüne bile ismimizi yazdırdık ✨
Sen mükemmelsin, çünkü sevdiğin şey için savaştın ♥️
Shadowhunters Fandomu, seni seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malec Aşkına!
FanfictionBu hikaye, Magnus Bane ve Alec Ligthwood'un evlat edindiği bir büyücü, ergenlik çağında bir kız olan Luna Bane-Ligthwood ile aralarındaki komik diyalogları anlatıyor. Başlangıç: 16.08.2017