yaz tatili neden biter ki? 3 ay neyimize yatiyor? derken babam beni yeni okuluma kayıt yaptırmaya götürdü okulların açılmasına 1 hafta felan vardı hiç istekli değildim eski okulumu,dostluklarımı bırakıp yeni bi okula gelmek iğrençti evet okul yeni açılıyordu ama onlar 1 ay öncesinden dershaneye gidip hepsi kaynaşmıştı muhtemelen dışlanıcaktım. Kaydımı yaptırıp eve gittim hiç istemiyordum ama buna mecburdum eski okuluma devam etsem melisanın yüzüne nasıl bakıcaktım ki ? istemeden de olsa kardeşim dediğim arkadaşıma en kötü günlerini ben yaşatmıştım. Sevdiği çocuk tarafından sevilmiştim. Bundan dolayı pek sesimi çıkartamıyordum belki yeni insanlar tanımak iyi gelebilirdi. Babam yanıma gelip okullar açılmadan önce alışmak için "oryantasyon" denilen bir şey yapıldığını ve yarın gidiceğimi söyledi. Konuşmaya başladım;
olmaaz yaz tatilimi okula giderek geçiremem 1 hafta kalmış olsa hatta 1 gün kalmış olsa bile her dakikası benim tatilim.
babam;
uzatma yarın erken kalkıp gidiyorsun.
içimi çekip odama gittim telefonumu elime aldığımda bir mesaj gelmişti açıp baktığımda eski okulumdan elif ti bu hangi okula gidiceğimi soruyordu cevap verdiğim an çok şaşırdı hiç iyi anlaşamadığımız bi kızında o okula gidiceğini söylüyordu inanamadım. Hemen anneme koştum ve o okula asla ve asla gitmiyeceğimi eski okuluma devam etmek istediğimi söyledim annem parayı çoktan ödediğimizi ve gitmek zorunda olduğumu söyledi. Daha ne olabilirdi ki? yaz tatilim zaten sona ermişti o da yetmezmiş gibi yeni okula gidicektim sanki bunlar çok azmış gibi bide nefret ettiğim kız benim gittiğim okula geliyordu.
Normalde 12 den önce kalkmayan ben 7:30 da kalkmanın siniriyle arabaya bindim ve okula doğru ilerlemeye başladık. oraya gittiğimde üst kat daha yapılmadığı için 1 haftalık alt katta olduğumuzu söylüyolardı. Zaten 1 hafta erken okula geldik bunun üzerine sınav stresi var bide oryantasyon denen iğrenç şeyde 7. sınıflarla birlikte olucakmışız. Bütün bunlar şaka olmalıydı sınıfa geçtim bi köşeye oturup insanları izlemeye başladım. Kızlar toplanmış dudak büzüp fotoğraf çekiliyorlar erkekler aralarında iğrenç espriler yapıp gülüyorlar ve ben bi köşede iğrenen gözlerle onları izliyor hepsinin 7. sınıf olmasını umud ediyordum. çok geçmeden yanıma çok tanıdık bi yüz yaklaştı ve "sen bademliden mi geliyorsun?" diye bi soru yöneltti sessiz bi şekilde "evet" cevabını verince bende diyip arkadaşlarına yöneldi ve "isim neydi?" dedi "Sıla" dedim yine kısık bi tonla.
bi şey demeden oturdu. sınıf yavaşça dolmaya başlıyordu derken yüksek bi sesle irkildim bi kadın hepimize çikolata verip kocaman gülümsemesiyle yaşlarımızı soruyordu benim 8. sınıf olduğumu duyunca 8. sınıf kızlarının yanına geçirdi. Onlara bi şans vermeyi denedim ve isimlerini sordum eda ve gizem. konuştukça hiç bana göre olmadıklarını anladım derken işte gelmişti. El sallayıp yanına oturdum "Naber berra?" dedim kocaman ve sahre gülümsememle. O bana karşı samimiydi sanki geçen yıllarda olanları unutmuş gibi. onada bi şans vermeyi düşündüm. beni ilk okuldan arkadaşı olan beren ile tanıştırdı. tennefüslerde bahçeye inip bütün okula oyun oynatmalarını saymazsak pek fena değildi ama eski okulumu arıyordum. derken son dersten bi önceki ders dersin ortalarında kapı çaldı. Öğretmenin "giir" diyişiyle sarı giyinmiş uzun siyah saçlı esmer bi çocuk iceri girdi ve 8. sınıfların tarafına oturmasına rağmen ben 7. sınıf zannediyordum. "Berra bu da kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story of my life
RomansGüneş gibi bakıyordu Her kelimesi içimi ısıtıyordu Ama gitti.. Ben bittim.