"Berkeyi öp!"
susa kalmıştık berke için daha önce böyle bi şey söylendiğinde kaçmıştı kimseye el bile sürdürmemişti kendine. Gözler üzerimdeydi hoşlandığım çocuğu öpmeye kalktığımda eğer kaçarsa nasıl hayal kırıklığına uğruyabileceğimi düşünmek bile istemiyordum. ama şansımı denemeliydim ve bütün cesaretimi toplayıp ayağa kalktım, berke biraz uzaktan gözlerime bakıyordu yaklaşmaya başladım berke hâlâ yerinden kıpırdamıyordu. Sınıftaki herkes şaşkına dönmüştü, yaklaştım ve yanağına ufak bi öpücük kondurdum. kalbim yerinden çıkmak üzereydi hızlı adımlarla yerime geçiyim derken hoca gelip derse çağırdı. Allaha şükredip derse koştum. 1 saatlik sıkıcı dersin sonunda evlerimize gitmek için servise bindik. bu servis biraz farklıydı arka tarafta 3 koltuk var ama ikisi birleşik birisi ayrıydı derken biz beren ile arka ikiliye geçtik önümüze eda oturdu ve son olarak servise berke bindi ön kapının yanındaki tekliye oturdu derken bi ses duydum.
Eda: "berkeee!!"
Berke: "efendim"
Eda: "yanıma gelsene :)"
ne diyo lan bu ne yanı içten içe kızgınlıkla dua ediyordum " Allahım nolur geçmesiin"
gözlerimi açtığımda berke edanın yanında oturuyordu. beren gözlerime bakıyordu ve ben içten içe deliriyordum. Eda ikide bir berkenin saçlarını elliyordu o saçları ben bile elleyemeden o nasıl ellerdi ?!!? iki koltuğun arasından onları iziliyordum gülüyorlar dip dibe eğleniyorlardı. şöföre yaklaşıp ilk beni bırakmasını rica ettim. evimin önüne geldiğimizde çantamı alıp kapıya doğru yaklaşırken ;
berke: "iyi akşamlar sıla :)"
ve sustum..
o üzüntü ile eve nasıl gittim anlamadım elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim ve telefonumu elime aldığımda "1 yeni mesaj" yazısı ile karşılaştım.
Berke: "sıla napıyorsun?"
Ben: "oturuyorum."
Berke: "sen iyi misin serviste de sanki iyi değildin?"
Ben:" yoo bi şeyim yok."
Berke:"Aptala mı benziyorum?! Anlat hadi neyin var ?"
daha fazla dayanamıycaktım ve söyledim
"Eda ile serviste çok eğleniyordunuz "dip dibe" beni nasıl fark ettin?"
Berke:"Sen beni kıskandın mı?"
Ben:"yok ne kısk..."
Berke:"Özür dilerim bi daha oturmam. Birlikte otururuz :)"
bu mesajı okuduğumda bi an kendimden geçtim.
------------------ERTESİ GÜN---------------------
okul sonunda servise benden önce gidip iki kişilik yer kapmıştı bile servise biner binmez seslenip yanına çağırdı. yanına oturduğumda inanamıyordum ama sanki normal bi şeymiş gibi arkadaşça şakalar yapıp gülüşüyorduk. eve gittiğimde önceden hayatıma giren herkesi engelledim kimseyi artık istemiyordum hayatımda sadece berke olsun istiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story of my life
RomanceGüneş gibi bakıyordu Her kelimesi içimi ısıtıyordu Ama gitti.. Ben bittim.