Capitol 2

299 11 2
                                    

*din capitolul anterior*

Marinette POV

Dupa ce ne luam inghetata mergem si ne asezam pe o bancuta.

Lukas POV

Imi place de Marinette ,nu e o fata ca oricare alta , are ceva special.

In timp ce mancam inghetata o vad pe Marinette ca se intristezsa.

Marinette POV

Ls:- Marinette ,sa intamplat ceva, de ce esti suparata?

M:-Nu e nimic important.

Ls:-Suntem prieteni, poate te pot ajuta.

M:- Dar ca , ni sa dat de facut un proiect pe echipe la scoala , eu am picat cu Adrien, si partea proasta e ca nici unul nu are nici o idee despre ce o sa scriem in acel proiect.

Ls:-Despre ce e proiectul.

M:-Fiecare echipa a primit cate un subiect diferit, noi trebuie sa facem proiectul despre eclipsa.

Ls:- Cred ca  in privinta proiectului te pot ajuta eu.

M:- Ce vrai sa spui ?

Ls:- Aveti noroc, in seara asta va avea loc o eclipsa de luna. Am acasa un telescop si de pe barca mamei noaptea se vede foarte bine cerul. Daca vreti puteti veni la mine sa faceti proiectul , si poate va pot ajuta . Ce zici?

M:-Serios , ai face asa ceva pentru mine ?

Ls:-As face orice pentru tine. Ma ocup eu de toate.

M:-Multumesc

Spun eu si dupa iau o gura din inghetata mea de capsuni.

Lukas POV

Marinette ia o gura de inghetata. Nu stiu cum dar putina inghetata ajunge pe obrazul ei.

Ls:- Stai , ai putina inghetata pe obraz.

M:-Serios. Ce jenant.

Ls:-Nu e nimic , se mai intampla. Stai putin.

Marinette POV

Lukas isi pozitioneaza mana pe obrazul meu si cu degetul mare imi sterge mica pata de inghetata.

Ma uitam fix in ochii lui. Nu am observat pana acum ce ochii frumosi are , de un albastru atat de aprins.

Lukas POV

Marinette se uita fiz in ochii mei iar eu ma uitam fix in ochii ei. Are niste ochii atat de frumosi.

Adrien POV

Eram in parc pentru sedinta foto. Dupa ce am terminat sedinta am decis sa ma mai plimb putin prin parc. Deodata ii vad pe o banca pe Lukas si Marinette . Lukas avea mana pe obrazul lui Marinette . Pare-au foarte apropiati, poate Alya a avut dreptate , poate chiar este o intalnire. Cand i-am vazut sangele a inceput sa imi fiarba in vene , trebuie sa intervin.

Marinette POV

Lukas isi retrage mana dar ochii lui inca ii privea foarte intens pe ai mei. 

A:-Buna Marinette .

M-am speriat atat de rau la auzul acestei voci incat am picat de pe banca.

Ls:-Marinette esti bine?

Spune Lukas in timp ce ma ajuta sa ma ridic .

A:-Scuze, nu am vrut sa te sperii.

M:-Nu e nimic.

Miraculous : Fire of heart 🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum