Capitol 6

234 11 0
                                    

*ora 7:30 dimineata *

Adrien POV

Toata noaptea nu am putut sa dorm . Ma tot gandesc la Marinette si Buburuza . Le iubesc pe amandoua ,dar va trebui sa fac o alegere , altfel risc sa le pierd pe amandoua , si chiar nu vreau asta . Ce simplu ar fi totul daca ar fi aceias persoana , ceia ce e imposibil.

Ma ridic din pat , ma duc la baie , imi fac riutina , ma imbrac , imi iau ghiozdanul si plec la scoala.

Marinette POV

Ma trezesc , imi fac rutina , ma imbrac , iau micul dejun si plec spre scoala.

Chiar nu vreau sa dau ochii cu Adrien astazi . Nu sunt suparata pe el , pana la urma daca el nu simte la fel pentru mine nu pot sa il condamn . Insa ar fi fost frumos ca si el sa aiba aceleasi sentimente ca si mine. Aseara am vorbit cu Alya si i-am spus tot ce sa intamplat intre mine si Adrien . Chiar nu vreau sa ma gandesc la ce o sa ii faca Alya  astazi.

Ajung in fata scolii .

Al:- Marinette !

Aud cum cineva ma striga , cand ma intorc o vad pe Alya care alerga spre mine. Cand ajunge langa mine ma ia in brate si ma strange tare. Dupa putin timp rupe imbratisarea .

Al:-Esti bine scumpo ? Sa vezi ce ii fac nenorocitului ala de Adrien . Cum a putut sa iti faca asa ceva ?

M:- Alya , calmeaza-te . Nu o sa ii faci nimic lui Adrien , bine ?

Al:- Dar , Marinette ....

M:- Alya nu. Nu vreau sa ii faci vreun rau .

Al:- Inca mai tii la el , nuiasa ?

M:- Bineinteles , stiu ca el nu simte la fel dar inca tin foarte mult la el.

Al:- Of scumpo . Esti prea buna la suflet . Intrr-o buna zi Adrien o sa isi dea seama ce fata grozava a pierdut si o sa ii para rau ca te-a respins .

M:- Daca zici tu . Mai bine am merge in clasa , imediat trebuie sa inceapa ora.

Adrien POV

Ajuns la scoala ma duc direct in clasa . Cand intru in clasa vad ca Alya si Marinette erau deja aici.

Marinette POV

Eu si Alya eram in clasa si discut-am cand Adrien intra pe usa.

A:-Buna fetelor .

Al:-Sa nu cumva sa ii raspunzi  . ' imi sopteste Alya la ureche '  

Adrien POV

Se pare ca Marinette e inca suparata pe mine. Se suna si profesoara intra in clasa .

Era jumatatea orei cand din senin se aude o bubuitura . Toata lumea alearga sa se ascunda care pe unde poate. Ma transform si plec spre locul de unde se auzise bubuitura . Ajuns acolo observ ca Buburuza  deja  se lupta cu demonul akuma.

Cn:-Buna my lady, ai nevoie de ajutor ?

B(buburuza ):- Da te rog .

... .................

Dupa cateva ore si multa munca eu si Buburuza am reusit sa oprim akumaul .

B&Cn:- Bate.

Cn:-Ai fost minunata domnita .

B:-Nici tu nu ai fost mai prejos .

*bip bip bip*

B:-Trebuie sa plec inainte sa ma transform . Ne vedem diseara la patrulare . 

Imi da un pupic pe obraz si apoi isi ia zborul. Cand ma pupat pe obraz am simtit ca o tradez pe Marinette . Nu vrau sa o fac sa sufere ,o iubesc.

.................................

Dupa ce m-am detransformat am mers inapoi la scoala . Din cauza demonului akuma toate orele s-au suspendat.

Acum sunt la vestiare pentru ami lua echipamentul de scrima . Deodata usa se deschide si pe ia intra Marinette , vorbea cu cineva la telefon . Nu am salutat-o pentru ca stiu ca nu o sa imi raspunda , m-am prefacut ca caut cava in vestiar .

M:-Bine, ne vedem in parc . 

Marinette isi ia ghiozdanul din vestiar , in acel moment din vestiar cada un mic caiet in forma de semiluna . 

A:-Marinette ti-a cazut ......

Dar cand ma uit Marinette nu mai era ,deja plecase.Iau caietul de pe jos si il deschid si incep sa citesc .

"Draga jurnalule ...

Se pare ca e jurnalul lui Marinette .

*revenind*

"Draga jurnalule , astazi era cat pe ce sa imi dezvalui identitatea in fata lui Chat Noir . As vrea sa ii spun , dar nu stiu cum va reactiona cand va afla ca eu sunt Buburuza "

A:-CEE !!!????

P:-Ce ai pustiu, ai vazut o stafie ?

A:-Citeste si tu .

P:-Aaa, inseamna ca ai aflat. 

A:-Tu stiai , si totusi nu ai zis nimic ?

P:-Da .

Nu pot sa cred , in tot acest timp . Eram atat de ocupat sa o gasesc pe Buburuza incat nici nu am observa ca este chiar in fata ochilor mei . Marinette este Buburuza . Cum de nu mi-am dat seama pana acum ? Acelas zambet fermecator,acelas par cu nuante albastrui, aceiasi ochii albastri superbi. 

Trebuie sa vorbesc cu ea . Dar a plecat ,  unde s-o fi dus ?  A zic ca va merge in parc. Trebuie sa ma grabesc.


Miraculous : Fire of heart 🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum