Capitol 7

226 8 1
                                    

*din capitolul anterior *

Adrien POV

Trebuie sa vorbesc cu ea . Dar a plecat , unde s-o fi dus ? A zic ca va merge in parc. Trebuie sa ma grabesc.

Pun jurnalul in ghiozdan si ies repede din scoala. Alerg cat pot eu de repede spre parc.

Marinette POV

Dupa ore Lukas ma sunat si a zis ca vrea sa ne vedem in parc pentru ca are ceva foarte important sa imi spuna.Chiar acum merg prin parc in cautarea lui Lukas. La un moment dat il vad ca ma astepta langa un copac. Ma duc la el.

M:- Buna Lukas.

Ls:- Buna Marinette .

M:- Deci , ce ai vrut sa imi spui asa de important ?

Ls:-Nu o sa fie usor sa spun asta dar,  Marinette te plac, te plac foarte mult. Din prima clipa cand te-am vazut am simtit ceva special pentru tine.

Se apropie din ce in ce mai mult de mine , isi pune mana pe gatul meu , intre buzele noastre au ramas doar cativa centimetri .

Adrien POV

O caut pe Marinette peste tot prin parc dar nu o gasesc. Alerg prin parc cand deodata in fata mea o vad pe Marinette , vorbea cu Lukas . Din senin Lukas se apropie de Marinette vrand sa o sarute .

Nu pot sa vad asta . O iau la fuga cat pot eu de repede . Nu pot sa cred ca Marinette ma uitat atat de repede.  

Marinette POV

Lukas vrea sa ma sarute, il plac pe Lukas dar doar ca prieteni. 

M:-Lukas , nu pot face asta . 

Spun eu in timp ca ii pun mainile pe piept si il inping putin mai departe de mine.

M:-Lukas, te plac , te plac mult dar doar ca pe un prieten .

Ls:-Inteleg si respect asta .

M:-Putem sa fim in continuare prieteni ?

Ls:-Bineinteles 

M:-Daca nu te superi eu trebuie sa plec .

Imi iau ramas bun si plec spre casa . 

.............................

*ora 7:30 dimineata *

Adrien POV

Nu am putut sa dorm toata noapte la gandul ca s-ar putea sa o pierd pe Marinette din cauza lui  Lukas. 

Ma ridic din pat , imi fac rutina , ma imbrac si pornesc spre scoala . Nu am vrut sa merg astazi la scoala dar bineinteles ca tata nu mi-a dat voie . 

Marinette POV

Cand intru in scoala il vad pe Lukas .

M:-Buna Lukas .

Ls:-Buna Marinette .

M:-Ce cauti aici ?

Ls:- Juleka si-a uitat proiectul acasa, din nou . Mergi spre clasa ?

M:-Da .

Ls:- Pot sa te insotesc ?

M:-Sigur .

Eu si Lukas mergem in clasa . Eu ma asez la locul meu iar Lukas merge sa ii dea proiectul Julekai.Lukas isi ia ramas bun si apoi iese din clasa. 

Adrien POV

Ajung la scoala . Urc scarile vrand sa ajung la clasa cand neatent fiind pe unde merg ma izbesc de cineva . Cand imi ridic privire il vad pe Lukas .

A:-Care e problema ta ?

Ls:-Problema mea ? Tu ai fost cel care a dat peste mine .

A:-Data viitoare uita-te pe unde mergi .

Ls :-Crede-ma , nu vrei sa te pui cu mine .

A:-Sa vad de ce esti in strare .

Marinette POV

Eram in clasa asteptand-o pe Alya cand imi aduc aminte ca imi uitasem ceva la vestiare. Cand ies din clasa pentru a ma duce la vestiare ii vad pe Adrien si Lukas vorbind , defapt mai mult certandu-se . Deodata incep sa se bata . Nu pot sa stau si sa ma uit cum se lovesc, trebuie sa intervin. Ma duc la ei.

M:-Baieti incetati .

Incerc sa ii despart dar nu reusesc .

Ls:-Marinette pleaca !

M:-Va rog baieti, opriti-va .

In acel moment ,in toata rafuiala aceia , din gresala baieti ma imping iar eu cad pe scari.Simt doar niste lovituri puternice si apoi negru.

Adrien POV

Marinette cade pe scari. Eu si Lukas ne oprim si alergam la ea. Intre timp Alya si Nino deja erau langa Marinette .

Al:-Marinette , Marinette !!!

A:- Hai sa o ducem la cabinet .

Spun eu vrand sa o iau pe Marinette stil mireasa , dar Alya ma opreste .

Al:-Nu! Am vazut tot ce sa intamplat , voi doi ati facut destule . 

Al:- Nino ajuta-ma sa o duc pe Marinette la cabinet.

N:- Da.

Nino o ia pe Marinette stil mireasa si impreuna cu Alya pornesc spre cabinet.

Prof:- Lukas , Adrien, in biroul directorului , acum !

.....................................

*in biroul directorului * 

Dir(director):- Lukas Couffine , se pare ca inca continui sa te bagi in belele  .

(Lukas a fost elev la aceasta scoala dar el a terminat liceul deja )

Dir:- Iar tu Adrien , nu ma astept-am la asa ceva de la tine .

Dir:- Aveti noroc ca domnisoara Dupain-Chang sa ales doar cu o contuzie minora la cap.Baieti , trebuie sa intelegeti ca nu va puteti lua asa la bataie pe holurile scolii. Nu as fi vrut sa fac asta dar am fost nevoit sa va anunt parinti  .

O nu , am incurcat-o. Daca tata a aflat de acest incident nu o sa ma mai lase sa mai merg la scoala .

Dir:- Copii puteti pleca. 

Eu si cu Lukas iesim din birou .

Ls :-E numai vina ta .

A:-Vina mea ? Tu ai fost cel care a inceput .

Ne certam in timp ce cobor-am scarile . Deodata o vad pe Marinette iesind din cabinet . Ma simt atat de prost , din cauza mea sa intamplat asta.

A:-Cred ca ar fi mai bine sa mergem sa ne cerem scuze . 'ii spun lui Lukas'

Ls:-Ai dreptate .

Eu si Lukas mergem la Marinette .

A&Ls :- Marinette noi.....

Nu apucam sa mai spunem nimic ca Marinette ne intrerupe .

M:-Nu. Acum chiar  nu vreau sa vorbesc cu nici unul dintre voi .' spune ea furioasa'

Marinette pleaca .

Ies din scoala si vad ca masina tatei ma astepta.


Miraculous : Fire of heart 🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum