*din capitolul anterior*
Adrien POV
Ies din scoala si vad ca masina tatei ma astepta.Sigur am dat de belea. Fie ce-o fi . Ma urc in masina , ma asteptam ca tata sa fie acolo , dar in masina era doar Nathalie.
Nh(Nathalie):- Adrien trebuie sa vorbim .
A:-Este vorba despre incidentul de la scoala , nuiasa?
Nh:-Da. Ai noroc ca eu ma ocup de apelurile domnului Agreste , altfel .
A:-Deci tata nu stie nimic?
Nh:-Nu .
A:-Multumesc mult Nathalie.'spun eu si o iau in brate'
Nh:-Adrien, stim amandoi ce s-ar intampla daca tatal tau ar afla ca te-ai batut la scoala.
A:-Nu m-ar mai lasa sa ies din casa toata viata .
Nh:-Dar totusi de ce v-ati luat la bataie ?
A:-Eu , ăăă ...........
Nh:-E vorba despre o fata , nuiasa ?
A:-De unde ti-ai dat seama ?
Nh:-Adrien, uiti ca si eu am un fiu .
A:-A da .
Nh:-Deci, o sa imi povestesti si mie ce ai avut cu acel baiat ?
A:- Imi place de o fata , ieri dupa ce am terminat orele m-am dus sa ma plimb prin parc si am vazut-o cum aproape se saruta cu acel baiat.Astazi cand l-am vazut la scoala nu am mai putut sa ma stapanesc si , restul stii deja.
Nh:- Cum o cheama pe fata ?
A:-Marinette .
A:-Nathalie, pot sa te rog ceva ?
Nh:-Sigur .
A:-Marinette a fost cea care a cazut pe scari din cauza noastra , si-a sucit glezna .Ma intrebam daca as putea sa merg sa o vad .
Nh:-Sigur ca da .
............................
Masina se opreste in fata casei lui Marinette .
Nh:-Adrien, am uitat sa iti spun . Tatal tau a plecat azi-dimineata la Londra pentru o prezentare de moda asa ca o sa fie plecat pentru doua saptamani.
A:-Nathalie?
Nh:-Da ?
A:-Multumesc mult pentru tot .
Nh:-Nu ai pentru ce .Acum du-te la viitoarea ta iubita .
Ma dau jos din masina care dupa aceia pleaca .Urc la apartamentul lui Marinette si bat la usa.
Marinette POV
Dupa ce am iesit din scoala m-am dus acasa. Urc in apartament iar cand deschid usa realizez ca nu e nimeni acasa . Imi arunc" strategic" ghiozdanul in mijlocul camerei pe podea si ma asez pe canapea . Deodata telefonul incepe sa sune , era mama .
...........................................
Dupa ce am terminat de vorbit cu mama mi-am pus telefonul pe masuta din fata canapelei .
Mama a spus ca ea si tata au trebuit sa plece la un concurs de prajituri in afara orasului si vor lipsi aproape o saptamana si ca directorul ia anuntat despre incident .
M:-Tiki poti sa iesi, nu e nimeni.
Tiki iese din gentuta mea .
T:-Daca parinti tai nu sunt acasa inseamna ca nu trebuie sa ma ascund ?
M:-Da.
Deodata se aude o bataie la usa .
M:-Tiki ascunde-te .
Ma ridic de pe canapea si merg sa vad cine e la usa . Cand deschid usa il vad pe Adrien.
M:-Buna Adrien . Intra.
Adrien intra si se aseaza pe canapea , ma asez si eu langa el.
A:- Marinette , vreau sa imi cea scuze .
M:- Pentru ce ?
A:- Daca eu nu ma bate-am cu Lukas tu nu cade-ai pe scari.
M:-Adrien nu e vina ta , a fost un accident.
A:- Stiu dar pute-ai sa te ranesti foarte grav , si totul din cauza mea. Nu mi-as fi iertat-o niciodata daca pate-ai ceva.
O lacrima isi face aparitia in ochii lui Adrien. Ma apropii de el si il iau in brate si il strang tare.
Dupa cateva minute Adrien rupe imbratisarea.
A:- Multumesc Marinette.
M:- Pentru ce ?
A:- Pentru ca imi esti prietena . Promite-mi ca orice s-ar intampla o sa ramanem prieteni.
M:- Promit.
A:- Cred ca ar trebui sa plec, e destul de tarziu.
Spune el in timp ce se ridica de pe canapea .
M:-Ne vedem maine la scoala.
A:-Pa
M:-Pa
Adrien pleaca . Ma duc la baie , imi fac un dus apoi vin inapoi in camera mea . Ma schimb in pijamale si ma pun in pat . Nu dureaza mult si adorm.
Adrien POV
Plec de la Marinette si ma duc acasa. Cand ajung acasa ma duc in camera mea si incep sa imi fac temele .
Insfarsit am teinat temele.Ma plictisesc . Cred ca o sa merg sa vad ce face printesa mea . Ma transform si sar pe geam .
Ajung la casa lui Marinette . Sar pe balcon , bat la usa dar nu raspunde. Deschid usor trapa si sar inauntru. Aterizez langa patul lui Marinette . Marinette dormea , arata ca un ingeras. Ma asez pe podea langa pat si incep sa ii mangai parul.
Am hotarat ca in seara asta sa ii spun ca stiu ce ea e Buburuza si o sa ii dezvalui identitatea mea . O iubesc si nu vreau sa o fac sa sufere .
Ochii lui Marinette se deschid incet .
Marinette POV
Cn:-Scuze printesa, nu am vrut sa te trezesc.'spune el cu o voce blanda'
M:-Chiar ma gande-am cand o sa vii .
Spun eu si ii fac loc langa mine , Chat se ridica si se intinde in pat langa mine iar eu ma cuibaresc in bratele lui.
Cn:-Am auzit de incidentul de la scoala, cum te simti ?
M:-Acum ca esti langa mine ma simt mai bine .
Cn:-Marinette , trebuie sa iti spun ceva .'spune el ridicandu-se in sezut'
M:-Sa intamplat ceva ?'spun eu si ma ridic si eu in sezut'
Cn:-Marinette stiu ca tu esti Buburuza .
M:-Ce ? De unde stii ?
Cn:-Asta nu e important acum.Marinette eu ......
Spune el in timp ce vroia sa isi de-a inelul jos dar l-am oprit inainte sa o faca .
M:-Nu face asta .
Cn:-Trebuie sa stii.
M:-Nu , nu trebuie. Eu ....eu nu sunt pregatita sa stiu cine e sub masca .
Cn:-Marinette pot sa te intreb ceva ?
M:-Sigur.
Cn:-Tu stii deja ca eu te iubesc , tu ma iubesti ?
M:-Normal ca te iubesc.
Cn:-Marinette vrei sa fii iubita mea ?
M:-Da .
Chat ma saruta , dintr-un sarut normal devine unul pasionel . Dupa putin timp rupem sarutul din cauza lipsei de oxigen.
Cn:-Te iubesc.
M:-Si eu te iubesc.
CITEȘTI
Miraculous : Fire of heart 🔥
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre Marinette si Adrien . Doi adolescenti super-eroi care salveaza Parisul de fortele raului. Cei doi vor fi pusi la incercare in fata iubirii.