*din capitolul anterior *
Marinette POV
Imi iau ramas bun de la Adrien si ma duc acasa.
Ajung acasa pe la ora 19:30 . Ma duc in camera mea , imi fac un dus , ma schimb in pijamale apoi merg sa mananc ceva .
Dupa ce am mancat am hotarat sa ma duc in sufragerie sa ma uit la un film . Afara incepuse ploaia . Imi iau o patura, imi aleg un film si apoi ma fac comoda pe canapea .
................
Filmul era putin cam infricosator . Afara tuna si fulgera ceia ce amplifica sentimentul de teama. Deodata se aude un zgomot , apoi toate luminile se sting din senin . Cand ma uit in dreapta mea vad
M:-Aaaaaa .....
Adrien POV
Ma plictisesc acasa asa ca ma gandesc sa ii fac o vizita lui Marinette . Ma duc la ea acasa si ma uit pe fereastra . Era pe canapea se uita la un film. Era imbracata in pijamale dar inca mai avea parul prins in cocuri si cordeluta cu urachiuse . Dintr-o data incepe o ploaie puternica . Curentul se intrerupe , sar pe fereastra inauntru inainte sa ma ud prea tare.
Marinette sa speriat foarte tare , si-a strans genunchi la piept si a inceput sa planga. Lumina revine iar eu ma duc la Marinette .
Cn:-Marinette , eu sunt , nu iti fie frica .
M:-Tie iti place sa ma vezi cum sufar ?
Cn:-Nu , de ce ai crede asta ?
M:-Mi-a fost foarte frica . Sa nu ma mai sperii asa niciodata .
O iau pe Marinette in brate si o strang tare la piept .
Cn:-Iarta-ma , nu am vrut sa te sperii .
Cn:-Gata cu plansul .
Imi pun mana pe obrazul ei si cu degetul mare ii sterg o lacrima .
M:-De ce ai venit ?
Cn:-Imi era dor de printesa mea .
Marinette POV
M-am tot gandit si daca tot nu am nici o sansa cu Adrien , de ce sa nu ii dau o sansa lui Chat . Pana la urma el e mereu langa mine si poate chiar imi place putin de el.
Adrien POV
M:-Si mie imi era dor de tine .
Cn:-Serios ?
M:-Da . Nu vrei sa ne uitam la un film ?
Cn:- Ba da .
Marinette pune un film apoi vine inapoi pe canapea si se cuibareste la mine in brate . In totdeauna ma simt bine in prezenta ei , ca si acum. Imi mut privirea la Marinette , parea cam trista.
Cn:- Printesa, sa intamplat ceva , de ce esti trista ?
M:- Nu sunt trista .
Cn:- Fata ta imi spune altceva .
M:- Doar ca , astazi baiatul pe care il iubesc ma sarutat.
Stai putin, eu am sarutat-o astazi , asta inseamna ca Marinette ma iubeste.
Marinette POV
Cn;- Nu vad unde ar fi problema .
M:- Problema e ca mi-a zis sa ne prefacem ca nimic nu sa intamplat, pentru el acel sarut nu a insemnat nimic . 'spun eu incepand sa plang '
Chat se uita fix in ochii mei. Ma uit in ochii lui, acei ochii greu de ignorat. Deodata Chat isi pune mana pe gatul meu si isi lipeste busele de ala mele . Nu stiu de ce dar ii raspund la sarut . Dupa putin timp ne despartim din cauza lipsei de oxigen.
Cn:-Acel baiat nu te merita .
M:-C-Chat , eu ....
Cn:-Marinette , eu o sa fiu mereu aici pentru tine , nu o sa permit la nimeni si nimic sa iti faca vreun rau .
Cn:-Trebuie sa plec.
M:-Nu , te rog ramai .
Cn:-Imi pare rau printesa dar chiar trebuie sa plec.
M:-Bine .
Adrien POV
Ii dau lui Marinette un mic sarut pe frunte si apoi sar pe fereastra . Ma duc acasa si ma pun in pat.
CITEȘTI
Miraculous : Fire of heart 🔥
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre Marinette si Adrien . Doi adolescenti super-eroi care salveaza Parisul de fortele raului. Cei doi vor fi pusi la incercare in fata iubirii.