Capitol 10

296 9 1
                                    

Marinette POV

Ma trezesc . Cand ma uit la ceas vad ca e ora 8:15 .Norocul meu ca ieri a fost ultima zi de  scoala. Ma ridic lenesa din pat si merg la baie . Imi fac rutina apoi ma imbrac . Cobor in bucatarie si ii vad pe mama si tata.

Mm:- Buna dimineata scumpo.

M:- Va-ti intors , mi-a fost dor de vai .' spun eu si ii imbratisez'

Tm:- Si noua ne-a fost dor de tine scumpo.

Mm:- Acum hai sa mancam, am pregatit micul dejun .

Ma asez la masa si incep sa mananc. In timp ce mancam primesc un mesaj . Imi iau telefonul si vad ca Adrien mi-a trimis mesaj.

Adrien POV

Ma trezesc destul de devreme . Nu am putut sa dorm toata noaptea gandindu-ma ca astazi o sa ii spun lui Marinette adevarul . Nu stiu cum va reactiona dar sper sa nu se supere . 

Ma duc sa iau micul dejun iar cand intru in camera il vad pe tata . Se pare ca sa intors de la acea prezentare de moda din Londra .

A:-Buna dimineata tata.

G(Gabriel):-Buna dimineata fiule .

Dupa ce iau micul dejun ma duc in camera mea .Imi iau telefonul si ii trimit lui Marinette un mesaj.

Marinette POV

*convorbire prin mesaje*

A:-Buna Marinette , esti ocupata astazi ?

M:-Buna Adrien , nu sunt ocupata . De ce ?

A:-As vrea sa ne vedem , am ceva foarte important sa iti spun .

M:-Bine. Spune-mi unde si la ce ora .

A:- In parc , langa salcia de langa lac , intr-o ora.

M:-Bine, ne vedem acolo .Pa

A:-Pa.

*convorbire prin mesaje incheiata*

Dupa ce termin de mancat ma duc in camera mea pentru a ma pregati . Imi fac un dus apoi ma duc la sifonier pentru ami alege ceva cu care sa ma imbrac. Aleg sa ma imbrac cu o rochita albastra . Imi las parul liber , ma duc sa vad cat e ceasul . Vad ca mai am 20 de minute asa ca imi iau gentuta in care o am pe Tiki si pornesc spre parc.

Ajunsa in parc ma duc la locul unde a zis Adrien sa ne intalnim . Il vad pe Adrien asteptandu-ma asa ca ma duc spre el .

M:-Buna Adrien. 

A:-Buna Marinette .

Vad ca Adrien ascunde ceva la spate dar nu pot sa vad si ce e . Eu si Adrien mergem si ne asezam pe o banca.

Autor POV

 M:-Deci , de ce ai vrut sa ne vedem?

A:-Marinette trebuie sa iti marturisesc ceva .

In acel moment Adrien scoate de la spate jurnalul lui Marinette .

M:-Jurnalul meu !

Spune Marinette smulgandu-il din mana.

M:-Ce cauta jurnalul meu la tine? Te rog spunemi ca nu l-ai citit .

A:-Ba da, l-am citit .

M:-Si ce stii ?

A:-Stiu ca tu esti Buburuza .

M:-Adrien te rog sa nu spui nimanui  , daca afla cineva .....

A:-Nu iti face griji , nu o sa spun nimanui , pentru ca si eu trec prin acelas lucru .

M:-Nu inteleg .

A:-Marinette eu sunt Chat Noir .

Spune el aratandu-i inelul de pe degetul lui .

M:-Hahaha. E o gluma , nu ? Te rog spune-mi ca e o gluma.

A:-Nu e nici o gluma. Plag.

Plag iese din camasa lui Adrien .

M:-Nu e posibil asa ceva . Nu poti fi tu.

Spune Marinette ridicandu-se de pe banca .

A:-Marinette eu....

M:-In tot acest timp m-ai mintit ? Am avut incredere in tine . In timp ce eu sufere-am din cauza ta , tot tu erai cel care ma consola . Ti-ai batut joc de mine si de sentimentele mele. Nu mai vreau sa te vad vreodata.'spune ea incepand sa planga '

Marinette o ia la fuga iar Adrien alearga dupa ea .Marinette fuge acasa . Cand intra in aportament inchide usa cu cheia si se prelinge usor pe usa incepand sa planga si mai tare.Adrien incepe sa bata la usa .

A:-Marinette te rog deschide .

M:-Pleaca , nu vreau sa te mai vad vreodata . PLEACA !!!

Spune ea incepand sa planga in hohote .

Adrien POV

Nu vreau sa plec de langa ea dar cred ca in cazul de fata e mai bine sa o las sa se calmeze . O iubesc prea mult , stiam ca asa se va intampla , ca se va supara foarte tare , dar trebuia sa afle intr-un mod sau altul.

Dupa ce am plecat de la Marinette am mers in parc pentru ami limpezi putin gandurile .

.................................

Tiki POV

Marinette sta ghemuita in pat si plange . De cand Adrien ia spus ca el e Chat Noir plange in continuu. De atunci a trecut aproape o ora , iar cu fiecare minut ce trece Marinette pare sa planga si mai tare .

T:-Marinette , te rog nu mai plange , nu imi place sa te vad asa.

M:-Lasa-ma Tiki, vreau sa fiu singura .


Miraculous : Fire of heart 🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum