*din capitolul anterior *
Marinette POV
Mergem de aproape 5 minute . Deodata ne oprim .
M:-Am ajuns ?
Al:-Da .
M:-Acum poti sa imi dau esarfa jos ?
Al:-Nu inca .
Al:-Numara pana la 5 si apoi poti sa ti-o dai jos .
M:-Nu stiu ce pui la cale dar stiu ca nu o sa imi placa .
Al:-O sa iti placa chiar foarte mult .Acum numara .
M:-Of , bine . 1.....2....3.....4....5 .
In timp ce numaram in jur se au inceput sa se auda zgomote .Imi dau esarfa jos si in fata mea il vad pe
M:-Adrien ?
Cand ma uit in jur vad o gradina foarte frumos decorata .
M:-Ce cauti aici ?
A:-Marinette te rog iarta-ma .
M:-De ce as face-o ?
A:-Uite .
Spune el aratand catre panoul alb din fata noastra . Pe panou au inceput sa ruleze imagini cu noi doi , cele mai frumoase momente pe care le-am petrecut impreuna .
-prima zi de scoala
-excursiile cu clasa .
-iesirile cu el , Alya si Nino
-pozele pe ascuns pe care le facea el cand patrulam noaptea
-cand el venea seara la mine si ne jucam jocuri
-petrecerea de ziua mea
Cand le-am vazut cateva lacrimi de fericire isi fac aparitia in ochii mei .
A:-Toate aceaste momente frumoase le-am petrecut impreuna . Marinette , stiu ca te-am mintit dar ,te iubesc si o voi face mereu . Nu am vrut sa te ranesc , imi pare foarte rau . Crezi ca poti sa imi mai dai o sansa ?
Nu spun nimic si ii dau un sarut scurt pe buze .
M:-Te iert .
A:-Serios?
M:-Da.
Mi-am dat seama ca ori cat as fi de suparata il iubesc si nu pot sta departe de el. Da,ma mintit , dar el a fost cel care a venit si mi-a spus, cred ca era mai rau daca aflam singura .
A:-Te iubesc .
M:-Si eu .
Adrien ma prinde de mijloc si ma trage mai aproaope de el si ma saruta cu pasiune .
~~SFARSIT~~
CITEȘTI
Miraculous : Fire of heart 🔥
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre Marinette si Adrien . Doi adolescenti super-eroi care salveaza Parisul de fortele raului. Cei doi vor fi pusi la incercare in fata iubirii.