Capitol 11

233 8 1
                                    

Adrien POV

Nu am putut sa dorm toata noaptea . Ma tot gandesc la o solutie pentru a o face pe Marinette sa ma ierte . 

Alya POV

In dimineata asta parinti lui Marinette m-au sunat si mi-au spus ca Marinette de ieri sta in camera ei si plange . Chiar acum sunt pe drum spre casa lui Marinette .

Ajung in fata brutariei si intru inauntru . 

Mm:-Alya , ce bine ca ai venit .

Tm:-Nu stim ce se intampla cu Marinette.

Mm:-De ieri plange in continuu .

Al:-E in camera ei acum ?

Mm:-Da .

Al:-Nu va faceti griji , ma ocup eu .

Plec din brutarie , urc scarile si ma duc in apartament . Ma duc la usa lui Marinette . 

Al:-Marinette,sunt Alya , pot sa intru ?

Din camera se aude un "intra" . Deschid usor usa si intru in camera . Ma uit prin camera dar nu o vad pe  Marinette .

Al:-Marinette ?

M:-Sunt aici .

Se aude o voce tremuranda din partea dreapta a camerei .Imi mut privirea si o vad pe Marinette pe canapeaua de langa geam invelita cu o patura si plangand .Ma duc si ma asez pe marginea canapelei si o iau in brate .

M:-Ma bucur ca ai venit .

Spune ea srangandu-ma si mai tare in brate .

Al:-Scumpo, ce ai patit ? 

Spun eu rupand imbratisarea .

Al:-Scumpo, esti palida si ai ochii unflati . Cum te simti ?

M:-Sunt bine , dar ce cauti aici ?'spune ea stergandu-si lacrimile'

Al:-M-au sunat parinti tai si mi-au spus ca de ieri plangi in continuu. Isi fac foarte mari griji pentru tine . Ce sa intamplat ?

M:-Alya ,nu stii cat de mult as vrea sa pot sa iti povestesc totul ,dar nu pot .

Al:-De ce nu poti ?

M:-Pentru ca te vei sapara pe mine .

Al:-Marinette , suntem prietene , poti sa imi spui orice . Promit ca nu o sa ma supar .

M:-Bine , o sa iti povestesc .

.............................

Dupa ce Marinette mi-a povestit totul a inceput sa planga eu laund-o intr-o imbratisare .

Nu pot sa cred ca ea e Buburuza  si ca nu mi-a spus nimic pana acum .  Nu pot sa fiu suparata pe ea acum , are mare nevoie de mine . Adrien chiar i-a frant inima . Trebuie sa vorbesc cu el .

Al:-Bine draga mea , gata cu plansul .

Spun eu rupand imbratisarea .

Al:-Nu imi place sa te vad plangand .

Al:-Te rog incearca sa iti revii , macar pentru parinti tai .

M:-Ai dreptate ,multumesc .

Al:-Pentru nimic scumpo. Acum trebuie sa plec . 

M:-Bine.

...............................

Adrien POV

Am iesit sa ma plimb in parc poate asa imi vine o idee despre cum sa o conving pe Marinette sa ma ierte. Ma asez pe o banca  . 

Al:-ADRIEN !

Cand imi intorc privirea o vad pe Alya indreptandu-se spre mine , parea foarte suparata .

A:-Alya , ce faci aici ?

Al:-Adrien trebuie sa vorbim .

A:-Despre ce ?

Al:-Marinette mi-a spus tot .

A:-Chiar tot ?

Al:-Da, stiu ca voi doi sunteti Buburuza si Chat Noir .

Al:- Adrien , Marinette sufera foarte mult , trebuie sa faci ceva , si repede .

A:-Stiu, vreau sa o fac sa ma ierte dar nu stiu cum . Te rog ajuta-ma , sunteti cele mai bune prietene , trebuie sa ai vreo idee cum as putea sa o fac sa ma ierte .

Al:-Cred ca am o idee .

Alya imi sopteste planul ei la ureche . E genial , sigur Marinette ma va ierta . 

Al:-Ce zici ?

A:-E o idee grozava , multumesc Alya .'spun eu imbratisand-o'

Al:-Bine , tu gaseste un loc potrivit si amenajeaza-l iar eu ma ocup de restul.

A:-Da sefa !

Alya se ridica de pe banca si pleaca .

......................................

*ora 18:00 seara*

Alya POV

Adrien m-a sunat si mi-a spus ca totul e pregatit . E timpul sa merg sa o iau pe Marinette .

Ajung la Marinette acasa si ma duc la ea in camera . 

Al:-Buna scumpo .

Marinete era la birou , facea catava schite .

Al:-Cum te simti ?'spun eu asezandu-ma pe canapeaua de langa geam'

M:-Sunt putin mai bine . 

Al:-Am o surpriza pentru tine , asa ca du-te si imbracate cu ceva frumos , eu te astept in sufragerie .

Marinette POV

Alya iese din camera . Iarasi pune ea cava la cale . Mai bine nu ma stradui sa imi dau seama despre ce e vorba , Alya are mereu idee ciudate, cine stie ce idee o mai avea si acum .

Ma duc la sifonier si imi aleg o rochita alba , parul il las liber , imi iau gentuta in care o pun pe Tiki si cobor in sufragerie .

Al:-Arati minunat .

M:-Mersi . Unde mergem ?

Al:-De ce ma mai intrebi, stii bine ca nu o sa iti spun nimic ?

M:-Ai dreptate .

Eu si Alya iesim din apartament .

.........................................

Eu si Alya ajungem in parc.

M:- Ce cautam aici ?

Al:-O sa vezi , dar mai intai trebuie sa te leg la ochi .'spune ea scotand din geanta o esarfa "

M:-Chiar e nevoie de toate astea ?

Spun eu in timp ce Alya ma lega la ochi cu esarfa .

Al:-Ti-am spus ca e o surpriza , asa ca nu trebuie sa vezi nimic .

M:-Bine .

Alya ma ea de mana si ma trage dupa ea .

M:-Mai incet , nu vad nimic prin esarfa asta .

Al:-Asta e si idea .

......................................

Mergem de aproape 5 minute . Deodata ne oprim .

Miraculous : Fire of heart 🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum