Capitol 3

259 10 1
                                    

*din capitolul anterior *

Marinette POV

Ls:-Uite, ia jacheta mea .

Spune el in timp ce isi da jacheta jos si o aseaza pe umeri mei.

M:-Mersi.'spun eu toata rosie la fata '

Lukas e chiar dragut. Poate ar trebui sa uit de Adrien pentru  o perioada .

Adrien POV

Urasc sa ii vad pe Marinette si Lukas asa de apropiati. Nu stiu de ce dar am un sentiment ciudat.

....................

*ora 1:00 noaptea * 

A:-Eclipsa sa terminat.

M:-Se pare ca da . Inca mai avem de scris doua pagini.

A:-Daca vrei putem sa ne vedem maine sa terminam proiectul.

M:-Bine . Il facem la mine ?

A:-Bine.

M:-Mersi Lukas ca ne-ai ajutat.

Ls:-A fost placerea mea.

Marinette POV

Ne luam ramas bun de la Lukas si coboram de pe barca.

A:-Marinette ,e tarziu, nu vrei sa te dus eu acasa ?

M:-Nu , multumesc , o sa merg pe jos .

A:-Bine, daca asa vrei tu.

Adrien se urca in masina si pleaca . 

Adrien POV

Dupa cateva minute ajung acasa si merg repede in camera mea . Ma transform si sar pe geam. Va intrebati de ce m-am transformat? Pai Marinette nu a vrut sa o duc eu acasa , dar nu vreau sa i se intample ceva .

Marinette POV

Mergeam spre casa . Nu stiu cum dar am ajuns pe o straduta foarte intunecata. Cred ca era mai bine daca acceptam invitatia lui Adrien de a ma duce el acasa. Deodata in spatele meu se aude un zgomat de pasi. Imi e frica. Din senin simt o mana pe umarul meu. Cred ca din reflex sau mai mult de frica , am prins mana de pe umarul meu si dintr-o miscare l-am intors peste cap.

? :- Auu.

Stai putin, stiu vocea asta.

Cn:-Buna printesa 'spune el ridicandu-se de pe jos'

M:-Chat Noir ? 

M:-Tu ai inebunit ? ' spun eu dandui un pumn in umar '

Cn:-Auu. Vrei te rog sa nu ma mai lovesti ?

M:-De ce te firisezi asa? M-ai speriat ingrozitor.

Cn:- Scuze , nu am vrut .

M:-Ce cauti aici ?

Cn:-Te-am vazut si ma gandeam sa te conduc pana acasa ca sa nu ti se intample ceva rau, dar se pare ca te descurci si fara mine.' spune el in timp ce isi freca ceafa de durere'

M:- Scuze pentru asta, dar daca nu te furisai in spatele meu asta nu se intampla.

Cn:- Ai dreptata. Deci , pot sa te insotesc ?

M:-Da.

Eu si Chat pornim spre casa. Intre noi se lasa o liniste eterna . Nu pot sa suport tacerea asta , o sa sparg eu gheata .

Adrien POV

M:-Sii, ce faci tu in timpul liber ?

Cn:- Pai scoala si sedintele fota imi ocupa majoritatea timpului.

M:-Sedinte foto ??

O nu , ce am facut ? Bravo Adrien , ai dat-o in bara rau de tot .

M:-Ce sedinte foto ? Esti un fel de vedeta sau ceva ?

Si acum ce o sa ii spun ? Norocul meu ca am observat ca deja asunsesem aproape de casa ei.

Cn:-O uite , am ajuns. 

M:-Ase e . Multumesc ca m-ai condus.

Spune asta si imi da un pupic pe obraz si apoi intra in brutarie. 

Marinette tocmai ma pupat pe obraz ? Nu stiu de ce dar simti-am fluturari in stomac si fata parca imi luase foc. Dupa ce m-am mai calmat putin am mers acasa si m-am pus la somn.

Marinette POV

Nu stiu de ce l-am pupat pe Chat pe obraz dar pur si simplu asa am simtit. Intru in casa , parintii mei deja adormisera , ma duc in camera mea si ma pun la somn.

   .....................................

*ora 8: 30 dimineata *

Marinette POV

Ma trezesc . Cand ma uit la ceas hotarasc sa ma pun inapoi la somn , pentru ca astazi e SAMBATA , si pot sa mai dorm. Sunt foarte obosita dupa ce aseara am stat pana tarziu sa facem proiectul.

....................

Ma trezesc, cand ma uit la ceas vad ca e aproape ora 12:30 . Cred ca ar fi tumpul sa ma ridic din pat. Ma ridic si merg la baie sa imi fac rutina. Vin inapoi in camera si ma duc la sifonier pentru ami alege ceva cu care sa ma imbrac. Pentru ca afara ploa am ales sa ma  imbrac cu o pereche de blugi albi rupti si cu un hanorac rosu. 

Dupa ce ma schimb cobor in bucatarie pentru a manca ceva.

M:-Mama, tata !!

Nimeni nu raspundea . 

T:-Marinette , uite !'spune ea aratand spre masa'

Ma duc la masa si pe ea gasesc un biletel pe care il iau si il citesc.

Era un biletel de la mama prin care imi spunea ca ea si tata au trebuit sa plece de dimineata cu o comanda importanta  departe de aici si ca se vor intoarce maine seara.

M:-Tiki, se pare ca sunt singura acasa.

T:-Asta inseamna ca pot sa nu ma mai ascund  ?

M:-Da.

Dupa ce am mancat m-am intors in camera mea si m-am pus la birou incepand sa lucrez la niste schite.

....................

Dupa o perioada de timp in care am facut cateva schite Tiki ma anunta ca e timpul sa merg la Adrien ca sa terminam proiectul. Initial el trebuia sa vina la mine dar a zis ca nu poate si daca pat sa merg eu la el.Asa ca mi-am luat ghiozdanul in care aveam lucrurile importante si am plecat.

Ajunsa la casa lui Adrien sun la usa. Cand usa se deschide il vad pe Adrien. Ma asteptam ca Nathalie(asistenta lui Gabriel) sa deschida .

A:-Buna Marinette .

M:-Buna.

A:-Intra.

Intru in imensa casa a lui Adrien. Casa imi da fiori de fiecare data.

Miraculous : Fire of heart 🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum