ÖBA- 2.bölüm

1.3K 57 8
                                    

Multimedya:Fethi Kulaksız
~Hatırlatma~
Ensemde hissettiğim soğuklukla olduğum yerde kalakaldım.
~Fethi'den~
Yine herzamnki gibi sabah keşanlının "kalkın lağğğn" diye bağırışıyla uyandım.5 dakika içerisinde Harekat Merkezinde olmamız söylendi.Hazırlanıp hemen Harekat Merkezine geçtik. Erdem yarbay içerde bulanan istihbaratçımıza destek sağlamamızı ve Derman'ı almamızı istemişti.Daha sonra Erdem yarbayın emri üzerine arabalara binerek depoya doğru yol almaya başladık Karabatak önceden istihbaratçımız ile depoya gitmişti. Ateş'le orada buluşacaktık.Ben bunları düşünürken çoktan depoya gelmiştik.Ateş de yanımıza geldi.

Yavuz:Beyler gösteri için hazırmısınız.
Fethi:Sizce komutanım?
Keşanlı:7/24 hazırız komutanım.
Yavuz:Hadi ozaman aslanlarım giriyoruz. Avcı ve Karabatak siz ön kapı, keşanlı ve çaylak arka taraf,aşık sen benle gel yandan giricez.
Tim:Emredersiniz komutanım.
~Eylem'den ~
Boynumda hissettiğim silahın soğukluyla umursamazca gözlerimi devirdim.Ve teröristin saçma konuşmalarını dinlemeye maruz kaldım.
Terörist:At silahını yoksa vururum seni ! Sakın ters bir hareket yapmaya kalkma gebertirim seni !At silahını dedim sana !!!

Tabikide ona boyun eğmeyecektim silahımı yere bırakığ bir hamlede onu yere serecektim.
Terörist:AT SİLAHINI DEDİM SANA!(Bağırır)
Eylem: TAMAM. dedim ve silahımı yavaşça yere bıraktım ardından ensemdeki silahı itip teröristin boynunu kırdım. Daha sonra ise yanımda getirdiğim flash bellek i bilgisayara takıp dosyaları indirmeye başladım. İndirme işlemini tamamladıktan sonra deponun üst katı olduğu için üst kata belki birşeyler daha bulabilirim diye merdivenlerden çımmaya başladım. Üst kata vardığımda karşımda silahıyla duran bir terörisr daha gördüm fakat şarjörüm bitmişti.
(inşallah doğru yazdım sksksk)

Silahımı atıp adama doğru hareket etdim ve dövüşmeye başladık.

~Fethi'den~
Depodaki adamları halletmek için içeri girdik çatışma başlamıştı. Adamları hallettikten sonra şu içeride olan istihbaratçıyı beklemeye başladık. Sonra gökten üzerime bulut düştü ne saçmalıyorum ben ya ama bi dakika üzerime gerçekten bişi düştü , aslında düşmedi resmen bana uçtu.
~Eylem'den~
Teröristle girdiğim bir kaç dakikalık mülakaşanın ardından açık olan pencereden 2. Kattan doğru duydunuz itti ve şişkin taş gibi sert bişeyin üstüne düştüm desem yalan olur çünkü adamın üstüne uçtum. Sadece uçsam iyi adama uçtuğum yetmemiş gibi birde sağlam bi kafa attım.

Fethi: Aah! Noluyo lan bana kim kafa attı! Oğlum bu nası bi kafa lan taş gibi kafam kopsa yeriydi.
Eylem:Ne diyosun lan sen,doğru konuş! Öküz herif!
Fethi:Sensin öküz.
Eylem: Sen nası kaba bir erkeksin ya! Erkeklerin yüz karası hepiniz aynısınız.
Fethi: Dedi hala üstümde boylu botunca yatan kız .
Yavuz : Şştnoluyo burda ya bi kesin ikinizde.
Feyzullah: Yeni bir aşk doğuyo komutanım. 😁😁
Fethi:Çaylak 😤
Eylem: Ne diyosun sen be! yok öyle bişey dünyadaki tek erkek olarak kalsa bile asla sevgili olmam ben bunla!
Fethi:Ben de sana ölüyofum zaten😒
Yavuz:Tamam yeter ikinizde kesin.
Bi dakika ya ben hala bu adamın üstünde miyim?

Fethi: Biliyorum kaslarım çok rahat ve güzel ama kalksan mı artık?
Eylem:Küstah! Dedim ve üstünden kalktım. Ve üstümü düzelttim.
Timden sürekli kıkırdanma sesleri geliyordu. Onları aldırış etmeyip ayakta dik bir şekilde durmaya başladım.

Yavuz: Derman , çatışma sırasında kaçmış o yüzden alamadık. Eylem sen dosyaları alabildinmi ?
Eylem: Evet,aldım Yavuz.
Yavuz: Güzel. Bir bakalım şunlara yine ne peşindeler bunlar.

Şimdi siz söyle düşünüyosunuzdur muhtmelen bu kız Yavuz'u , Ateş'i,Feyzullah'ı ve Erdem yarbayı tanıyo madem peki bu öküz herifi neden tanımıyo? Şöyleki benim tayinim Karabayır'a yeni çıktı ve Su ben Bahar birde nazlı eskiden beri arkadaş olduğumuz için doğal olarak eşleri ve sevgilileriyle tanıştım fakat arkadaşlarıyla hiç tanışmadım. O yüzdem timin yarısını tanımıyorum. Her neyse Yavuz'un cevabına karşılırık olarak kafa salladım.

Ardından gelen silah sesi ve vücüudumda hissttiğim kırmızı kanımın sıcaklığı ile yere düştüm.

Sizce Eylem ölücekmi?

Eyfet tanışmasını nasıl buldunuz ?

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

Bölüme vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim bezelyelerim💙😊

ÖLÜM BİZİ AYIRMADAN/EYFETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin