ÖBA-13. bölüm

477 25 35
                                    

MultiMedya: Erdem'in çaresizliği😢

~HATIRLATMA~

Çantamdan anahtarları alıp kapıyı açtım.Montumu vestiyere asıp anahtarlığı antiredeki geniş tabağın üzerine attım ve pantiflerimi ayağıma geçirip salona girdim. Gördüğüm manzara bende büyük bir şok etkisi yaşattı,yaşatıyor yaşatacakda...

YENİ BÖLÜM;

AMAN ALLAH'IM BU EVİN HALİ NE BÖYLE!😱KOLTUĞUN ÜZERİNDE PİZZA KUTULARI,YERDE CİPS POŞETLERİ,SEHPANIN ÜZERİNDE KOLA ŞİŞELERİ.

Sanırım şu görüntüden sonra mutfaktaki gaz borularına kendimi peçeteyle asabilirim. Sonunda şoktan çıkıp kendime geldim ve büyük bir çığlığı bastım.Ağızında çikolata ambalajı olan Can , koltukta uzanmış bir şekilde tek kolunun koltuğun başlığının üzerinde ve kafasına doğru yönlendirdirdiği kola şişesi.Hazırmısınız acı haberi veriyorum  kola şişesinin içerisi dolu!Melisa'nın saçları yapış yapış!Allah'ım bu evde Melisa 3. Dünya savaşını çıkarmassa bende Eylem değilim.Çok değer verdiği kumral saçları kola içerisinde.Keşke çığlık atmayıp fotoğraflarını çekseydim.
Koltuktan çığlığımla yere düşen Can ağzındaki çikokata paketini farketmediği için konuşmaya çalıştı.Tabi az kalsın boğuluyordu ve fok balığı gibi sesler çıkarmıştı. Ağzındaki çikolata paketini fark ettiğinde attı ve tekrar konuşmaya başladı. Tabi ben ses çıkarmıyordum resmen Eror vermiştim. Alnımda birazdan "EROR 404 NOT FOUND!" yazısı çıkardı.

Can:A-Abla...Melisa büyük s*çtık!Abla ses ver. Melisa ablam eror verdi.

Yazık daha saçlarının farkında olmayan garibim Melisa şaşkın şaşkın etrafa bakınıyordu.

Melisa:Can ablan şu görüntüden sonra felç geçirse yeridir!Ne ara bu kadar dağıldı bu etraf.

Can:Aman ne biliyim ya hani sen toplucaktın Sarışın.

Melisa:Birlikte dağıttık dingil!Ben niye topluyorum?

Sonunda kendime geldim ve konuşmaya başladım.

Eylem:CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĞNNNNN! BU ETRAF NE LAN BÖYLE!? NAPTINIZ LAN 5. DÜNYA SAVAŞINI MI ÇIKKARTTINIZ BURADA!

Can:Abla valla toplıcaktık uyuya kalmışız. Bu arada 3. Dünya savaşı olmadıki 5. Dünya savaşı nasıl olsun. Gerçi savaş da olmasın yani.

Melisa:Can Mal mısın? Yoksa öyleymiş gibi mi davranıyosun? Ablan burda İkimizide mutasyon geçirtecek sen hala Tarih konuşuyosun.

Can:Ne biliyim kızım ya ne dediğimi biliyomuyum ben sanki. Ablamın korkusundan ülkeyi terkedebilirim.

Bi anda kapının çarpma sesi geldi.

Fethi:Eylem noldu lan iyi misin?

Eylem:Fethi gel çabul gel yoksa ben  "Evi dağınık gören abla cinnet geçirip 2 kardeşini öldürdü!" diye haberlere  çıkıcam.

Fethi:Oha naptınız lan bu evin hali ne böyle!

Melisa:Abi valla biz de anlamadık ne ara bu kadar dağıldı. Eylem abla söz toplucaz biz Can'la dimi Can?

Can:Evet abla sen yeterki sakin ol. Fethi abi bi destek at ya.

Fethi:Ben karışmam arada kaynarım valla 😂

Eylem:Bu ne ya bu ne !Hadi kirletiyosunuz toplayın be!Olum ben bu evi daha yeni temizlemiştim!Hayvan gibi şey yapıyorsunuz yav.

Can:Tamam abla toplucaz biz gel otur sen.

Eylem:Zaten siz topluyacaksınız.Birde ben mi toplucaktım?!

Melisa:Hahaha Abla sen otur şöyle biz şey yaparız hallederiz.

ÖLÜM BİZİ AYIRMADAN/EYFETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin