ÖBA -18. BÖLÜM

509 15 5
                                    


MultiMedya:NazAt kız istemesinden Eyfet🌸

Kendi aramızda sohbet ederek kahvaltımızı ederken kapının alacaklı gibi çalınmasıyla ayaklanıp kapıya doğru ilerledim.
.
.
.
.
[Yeni Bölüm]
.
.
Keyifli okumalar 🍂

Kapının kolunu kavrayıp yavaşça indirerek kapıyı açtım. Açmamla nazlının boynuma atlaması bir oldu.

"EYLEEEM EVLENİYORUZ. EVLENİYORUM YAA!"

"Ne evlenmesi Nazlı n'oluyor?Geç içeri otur doğru düzgün bir anlat."

"Ay tamam eylem gel çabuk ol ama daha fazla içimde tutamıyorum."

"Tamam tamam gel."

Nazlı'yıda yanıma alıp salona geçtim.

"Nazlı otur sofraya kahvaltı et bizimle."

"Yok kuzum ben anlatıyım haber veriyim yemek falan istemiyorum ."

"Ya olmaz öyle hadi . Yerken anlatırsın"

"Of Eylem of.İyi tamam."

Zafer gülümsememle masaya oturdum. Nazlı bir yandan tabağını doldururken bir yandan hal hatır sormaya çalışıyordu. Melisa aynadan saçlarını kontrol ediyor,Fethi ve Can uzaylı görmüş bukalemun gibi pörtlek pörtlek bakıyorlardı.

"Ay neyse sadede geleyim.Benimle Ateş'i biliyorsunuz zaten .Babamıda biliyorsunuz başta tepki göstermişti. Ama bugün odasına çağırdı işleri dedi uzatmayın dedi bir an önce haziran çıkmadan yapalım düğünü dedi!"

Gülerek nazlını kafasına hafifçe vurdum.
"Tamam ya ne bağırıyosun ya bağırma. Gel buraya 😂hayırlı olsun kardeşim."

"Sağol miniğim."

"Nazlı hayırlı olsun. Sonunda kavuşuyorsunuz desene😂"dedi gülerek Fethi.

"Ay ay evet Fethi abi sonunda yani😂"

"Nazlı abloşum hayırlı olsun. Canını sıkmak istemem ama sen 1 ayda gelinliği,nişanı,kınası,istemesi,kaftanı,balayı ,evi ve eşyası falan derken yetiştiremezsin böyle ha benden söylemesi. Bence elini çabuk tut."

"Bak hele bak . Sanki 8 koca eskitti sarı çiyan." dedi Can.

"Haha bu ne komikliktir bugün Can Bey. Zeka seviyeniz ayakkabı numaranızla yarıştayken çok konuşmayın bence"

"Bak Melisa iki de bir laf sokuyosun bişi demiyorum ama damarıma basma kızım!"

"Yaa çok korktum basarsam n'olur?"

"B-basarsan ıı... Kötü olur ya işte" Can bi anda Melisa'nın kitlendi ve ensesini kaşıyarak konuştu.

"Göstersene bi nasıl kötü oluyomuş Beyefendi."

"Dua et kızım dua et böyle minnoş şirin duruyorsun yoksa-"

"Yoksa ne , yoksa ne?"

"Yoksa öperdim seni!"

Ben sırıtırken Fethi höleyerek ,böleyerek araya girdi.

"Höğğ,heeğ hööhööhö öhö öhö .Can hayırdır kayınço noluyo öpme falan?Bi yandan yandan geliyorlar umarım tahmin ettiğim değildir"

Can tam ağzını açmış konuşucakken sözünü kestim.

"Ay sanane fethi olabilir belki ne karışıyosun?"

"Ne demek ne karışıyosun kızım. Melisa benim kız kardeşim hatırlatayım. Öyle öperim falan ahkam kesmeler falan sinirlendim.Onlar kardeş veya kanka olcak ötesi yok olmasın!"

ÖLÜM BİZİ AYIRMADAN/EYFETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin