Uyarı: Bölümde şiddet ve hakeret ve küfür içerikli cümleler vardır. Küfürlerin bir harflerini silerek sansürlemeye çalıştım. Eğer rahatsız olanlar varsa okumayabilir. Okuyacaklar için keyifli okumalar. Bu arada bölüm için satır arası yorumlarınızı çok merak ediyorum özelliklede işgence bölümü için. Bu da size bölümü okumadan küçük bir spoi olsun acaba kim işgence görecek?😂😂Bölümde yazım yanlışları olabilir o yüzden kusura bakmayın.
Uzun soluklu birbölüm oldu Keyifli okumalar :)
~EYLEM'DEN~
Gözlerimdeki ağırlığın altından kalkamıyordum. Gözlerimi açmaya gücüm yoktu. Ama etraftaki sesleri duyabiliyordum. Ellerim bağlı ve sandalyede başım öne eğik bir şekilde oturduğum aşikardı.Bu şekilde oturmak benim boynumun ağrımasına sebep olsada kalkacak gücüm yoktu.Sonunda pes edip çabalamayı bıraktım.Sahi ben neden bu haldeydim? En son olanları hatırlamaya çalışıyorum. Hatırladığım tek şey uyuşturucu deposunda etrafa bir duman yayıldıktan sonra benim yere yığılmamdı. Tabi ya esir alınmıştık!Düşüncelerimi bir kenara bırakıp etrafı dinlemeye başladım.
Fethi: LAN BU KIZ NİYE UYANMADI HALA!(bağırarak söyler)
X: Kes lan bağırma! Uyanır birazdan.(sinsice sırıtarak) ya da biz uyandırırız.
Keşanlı: olum bana bakın lan ona bişey yaparsanız topunuzu s*kerim.
Feyzullah:Onu niye bizden uzağa koydunuz lan! Beni ayırsaydınız ya p*çler!Bizimkilere uyandığımı söylemek istesemde gücüm yoktu. Bizimkilerin bağırmaları kesilmiş teröristlerin sesini duyabiliyordum.
X: Niye uyanmadı lan bu kız?
Y:Ağabey bizim çocuklar eteri fazla dökmüşler heralde.
X:Aferin iyi b*k yemişler. Ölmüş olabilir mi?
Y: yok ağabey eterle insan ölmez.
X: tamam.
Sonra teröristin yanındakine bişiler fısıldadığını yanındakininde onaylayıp gittiğini duydum.Üzerime gelen soğuk suyun etkisi ile derin nefesler alarak kafamı kaldırdım.
X: Günaydın prenses!Biraz çok mu uyudun sen ha? Neydi lan o 100 yıl uyuyan aptal kızın ismi? AHAHAHAH(uzun ve yüksek sesle kahkaha atar)
Ğ:Uyuyan güzel.
Z: Ağabey biz bence buna uyuyan ajan diyelim.
X: güzel ismmiş sevdim AHAHAHAHAHA.Eee güzelim bu kadar uyumanın da bir cezası olmalı değil mi?
Fethi: Bana bak lan bidaha ona güzelim dersen o çirkin ağzını müsait bir yerine montelerim!
X:kes lan!
Yavuz: Bırak lan onu!
X:Aa beyler daha başlamadık ama siz hemen bağırmaya başladınız Ahahahaha. Bakalım yapacaklarıma nasıl tepki vericeksiniz?
Fethi olduğu yerde debelenmeye başladı.
Fethi: LAN BANA BAK OLUM ONA BİRŞEY YAPARSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM!DUYDUNMU LAN BENİİİİ!!
X: Bu kadar tepki verdiğine göre ya sevgilisisin ya da kardeşi .
Fethi: Bırak lan onu bırak.Ne yapacaksan gel bana yap lan!Şerefsiz!
X:şşt bunlar ne ayak öğrendinmi?
Y: Ağabey araştırdığıma göre bunlar sevgiliymiş.
X:Yaa öylemi desene çok eğlenecez.O zaman başlayalım arkadaşlar.Teröriste eğilerek bişeyler söyledi ve yanindaki terörist içerden gidilen bir odaya gitti.Diğer teröristlerde onla birlikte gittiler.
Fethi:Eylem iyi misin canım?
Eylem: İyiyim fethi bir şeyim yok. Merak etmeyin birşey olmaz bana.Bırakın istediklerini yapsınlar. Öldürseler konuşmam.
Feyzullah:Konuşmayacağından şüphemiz yok . Sana zarar gelmesini istemiyoruz yenge.
Aşık-Keşanlı-karabatak: aynen yenge.Bir kaç saat sonra terörist elinde, içerisinde odun ve kömür olan büyük teneke kovayla, 1 Tıraş bıçağıyla,elektro şok aleti,muşta,kalas,kerpeten, ve durmadan birbirine değen ve rahatsız edici topların olduğu cisimle içeri girdi.Fethi'nin bana baktığını farkettim.Bakışlarında üzgünlük,kırgınlık,korku ve sevgi vardı. Bu bakışlarına karşılık ona gülümsemekle yetindim.O da bana buruk ve istemsiz bir gülümsemeyle cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM BİZİ AYIRMADAN/EYFET
FanfictionESKİ İSMİ:"ASKERLERİN AŞKI/EYFET" Bir operasyonda tanışacak asker adam ve istihbaratçı kızın hikayesi... Daha önce aşık olduğu kızın ihaneti yüzünden aşık olmak istemeyen bir adam.. Kim bilebilirdi bir operasyonda tanıştığı insanla bir ömür yaşlanma...