2018. augusztus 17. Ez az a nap amikor Jaemin és én össze kötöttük az életünket egymással örökre. Röviden ezen a napon házasodtunk össze. És ekkor voltam nagyjából 1 hónapos terhes is.
2019. március 22. Ekkor született meg életem 2 legfontosabb személye, So Min, és Young Min. Megvoltam igazából lepődve, hogy ikrek lettek de hát én is egy iker vagyok, így örültem neki. És aminek a legjobban örültem, hogy a szüleim ott voltak. Anya tériszonyos de képes volt eljönni ide, és láthatta a kicsiket. Apával együtt nagyon boldogok voltak és alig akarták őket letenni. Ők is megmondták, hogy So Min tiszta apja.
2019. április 4. Végre hazamehettem és a kis életeimmel. Nem tudtam még akkor sem elhinni. De bármi van örülök, hogy ennyi segítségem van. Vagyis kezdve a céggel...fel alá járkáltak be hozzám, vagyis a kicsikhez. Nagyon örültem neki, de szerintem a kicsik is. Akárcsak a keresztülők. Niki és Jisung minden második nap ellátogatott hozzánk, mert akkor voltak szabadok, viszont Dorka és Mark, csak hétvégente vagy 3 naponta. Nagyon elfoglaltak voltak, mivel Dorka a cég alatt lett táncos, és Mark sokszor segített neki.
2020. május 2. A kicsik már elmúltak 1 évesek. És úgy ahogy járni is tudnak. Amivel nekem néha bajom van..sokszor tesóm hívom át mert nagyon fürgék. So Min nem elég, hogy hasonlít az apjára, de tiszta apja is. Neki ő az élete, vagyis nagyon apás. Young Min meg anyás persze. A szüleim ismét Koreába jöttek, hogy megünnepeljük, hogy a kicsik 1 évesek lettek. Anyáék ajándéka egyik része repülőjegy volt. Ami 5 éven belülre szól, jó drága lehetett. De mondtuk nekik, hogy hamarosan majd úgyis megyünk Magyarországra.
2020. június 7. A kicsik elkezdtek beszélni. De néha azt kívántam bár ne beszélnének. So Min első szava a nana volt, ez esetben én az uram becenevét a Nanát vettem le belőle, Young Miné pedig a budi volt. De szó szerint magyarul mondta. Biztos hallotta, hogy tesómmal sokszor beszélünk magyarul, mi sokszor, hát magyarok vagyunk. Na de lehet érteni szerintem. Aztán persze már kezdtek minél több és több szót mondani. Egyaránt koreaiul és magyarul.
2020. július 1. Tesómmal szülinapunk. Akarom mondani még pár emberrel az SM alatt hisz, sokan vagyunk akik ekkor születettek. Így a cégnél tartottuk a bulit is.
2020.szeptember 3. Magyarországra megérkeztünk. Semmi sem változott. De tudtam, hogy a szüleim miért akarják, hogy jöjjünk, szeretnék ha ide költöznénk. De az a férjem akarom mondani Jaemin miatt nem menne.
2021. február 3. És innen kezdődtek életem legjobb és legrosszabb élményei.
-Szívem, mi lesz ma a vacsora?
-Na ezen gondolkozok én is.
-Nem főztél semmit?
"Rá néztem Jaeminre az ölő tekintetemmel amit apucitól örököltem"
-Komolyan kérded? Egész nap meg se álltam a munkával. Nem veszed észre, hogy a ház ragyog, ki van mosva, lefestettem pár bútort, a kicsiket be írattam az oviba. Komolyan ennyire vak vagy?-magamban gyorsan lehadartam a dolgokat.
-Megyünk étterembe?-kérdezte Jaemin miközben látta azt a gyönyörű tekintetem.
-Jó ötlet.-mosolyogtam rá, lehunyt szemekkel.- Hozod a kicsiket?
-Öm...azt hittem ketten megyünk. Tudod, randi akár.
-És kire bízod őket?
"Csengettek".
-Jaemin..
Jaemin örömmel futott ajtót nyitni. Az SNSD csajok jöttek, nagyon imádják a kicsiket, mikor Jaemin épp, hogy elkezdte őket megkérni rá azonnal igent mondtak. Imádom őket.
Elmentünk vacsorázni az étterembe, olyan volt mint régen, csak akkor sose randiztunk étteremben. Vagyis nem emlékszem rá.
-Szerelmem.-szólalt meg Jaemin.
-Tessék?
-Gondolkoztál azon..amit a szüleid mondtak?
-Igen..
-Én is.
-Micsoda? Te miért?
-Az én gyerekeim is. Nélkülem nem lennének, vagyis az én fark..
-Ne menjünk bele a részletekbe, hogy lettek. Mire akarsz kilyukadni?
-Hát...ha te is bele mész..
-Ez már nem tetszik.
-Még bele se kezdtem vagyis még el sem mondtam.
-Tudom. Na folytatsd.
-Mi lenne ha Magyarországra mennénk mikor befejezték az óvodát és oda járnának iskolába?
-Te hülye vagy.
YOU ARE READING
TinMin avagy Tina és Jaemin
HumorSziasztok^^ ez a fici is igazából a tesómnak szól vagyis róla kezdtem el irni. Ez a Dreams come true egyik mellék része ahol Jaemin és Tina megismerik egymást. Nem lövök le semmit, remélem élvezni fogjátok♡