-Miért akarod, hogy Magyarországra menjünk?
-Csak gondolj bele. A kicsiknek ez kell, félig magyarok. Azért ismerniük kéne ott a dolgokat és a kultúrát.
-Milyen kultúrát? Azt, hogy a legtöbb 12 éves csajnak már gyereke van? Ezt oztán tényleg ismerni kell...
-Tudod mire céloztam.
-Tudom de akkor is. Szerencsére az még messze van. Van időnk megcsinálni mindent. De veled mi lesz?
-Mire célzol?
-Itt a cég, a bandád, az énekes karrieredre célzok.
-Egy kis szünet nekem is kijár.
-De az nem több év. Gondolsz te a rajongókra?
-Igen. Belőled indulok mindig ki.
-Mert?
-Mondta tesód, hogy mekkora fanom voltál, így mikor kigondolok valamit előtte mindig a te helyzetedbe gondolom magam.
-Ez aranyos dolog tőled.
-Gondolj csak bele, 21 évesek vagyunk. Házasok, van 2 csoda szép gyermekünk, az életünk tökéletes. Mi kell még? Illetve egy kis utazás sose árt.
-Hm, igazad van. Jó, holnap beszélek a szüleimmel.
-Jó.
Másnap reggel mikor felkeltem Jaemin és So Min voltak a nappaliban. A kis hercegem meg még aludt, olyan mint én.
Egyszer csak megcsapott valami nagyon büdös.
-Ki használta a wc-t?
"Jaemin és So Min egymásra néz."
-Jobbat kérdek....ki szart ilyen büdöset?
"Egymásra mutatnak."
-Jaemin, szellőztesd ki és tedd rendbe.
-Miért én?
-Az alatt a sok év alatt megtanultam, hogy milyen büdöset szarsz.
-Akkor meg miért kérdezted?
-Mert So Min is büdöset kakil, de a tiéd visz mindent.
"Felállt Jaemin a kanapéról"
-És mikor neked hasmenésed van? 1 óra kevés, hogy kiszellőzzön a ház.
-Engem ne keverj bele. A szarás és a fosás más tészta.
-Mibe? Mindkettő ugyanott jön ki csak más halmazállapotban. Meg más szaggal.
-He, te most kajak a szarásról és a fosásról próbálsz meg engem kioktatni?
-Ja még a fingás is ott van. Azzal mi a helyzet?
-Hm...esténként azt te szoktál.
-De nem olyan hangosakat mint te mikor felkelsz és mész a wcre. Azt az egész ház hallja.
-Te se vagy egy csendes jószág.
-Mert? Tudnád este mekkorákat robbantasz mikor görcsölsz, mintha fejemre lőnének egy tűz golyót.
-He, nem fejeznénk be?
-Még el sem kezdtük.
-Szerelmem...mindjárt fel kel Young Min.
-Úgyis mennünk kell ma vásárolni.
-Ma???!
"Köztudott tény, hogy....UTÁLOK a picikkel vásárolni!!! Ha bevásárló központba megyünk akkor elviselhető, de ha akár milyen másikba nekik minden kell. És képesek ordítani kibaszottul. Így mindig meg kell vennünk nekik. A ház tele van játékokkal, de ami a legszebb, hogy minddel játszanak is..."
-Tina.
-Hm?
-Lehet egy kérdésem?
-Persze.
-Hova mennél el leginkább?
-THAIFÖLD.
-Rendben. Akkor pakolj majd össze ha hazaérünk.
-Mi? Miért?
Jaemint egész úton nyaggattam, a boltban is, a kocsiban is, mindenhol.
-Mondd már el hova megyünk.
"Megcsókolt"
-Te tényleg gyerek vagy.
-Most jöttél rá?
-Nem, ezért szeretlek. 3 gyerekem van.
-KHM, KHM....mit mondtál?
-Van 2 gyerekem és egy királynőm.
-Oh de édes vagy.
-Köszi de Minniere gondoltam. (Minnie a kis cicánk)
-Ch...nappaliban alszol.
-És ha tervem van veled az este?
-Nem vállalok még egy gyereket.
-Most miért? Gumival is csinálhatjuk. Majd álmodban.
-1 órád van, bent megvárlak.
Amit Jaemin eltervez azt meg is valósítja. Lefektettem a kicsiket aludni, letusoltam, borotválás stb, igaz ez nem lényeg de nem baj, és bementem a szobánkba ahol a drága egyetlen uram várt az ágyon...meztelenül.
-Ennyire ne várj.
-Most miért?
-Mert felállt.
-És az baj?
-Rád dobok egy takarót.
-Szeretlek.
Majd elkezdte puszilni a nyakam. Imádom mikor ezt csinálja, bizsergető érzés kap el mindig. Olyan mint mikor először történt, az érzéseim nem változtak.
Reggel mikor felkeltem Jaemin nem volt mellettem, és a kicsik sem voltak a helyükön. A ruhájukból is hiányzott jó pár, a bőröndöm is eltűnt. Nagyon megijedtem ezért lefutottam.
Mikor leértem megkönnyebbültem és idegbajos is lettem.
- Életem, felkeltél?
-Igen de...mi ez?
-Megyünk Thaiföldre.
-Mi?
-Mondtam. Ezért mondtam, hogy pakolj össze.
-Oh...és most megyünk?
-Aha. Ha van valami amit le kell tudnod azt tudd le most.
20 perc alatt letudtam mindent és elindultunk.
Hosszú volt nagyon az út de megérte. Mikor kiszálltam a kocsiból igazi gyereknek éreztem magamat.
-Nos tehát...megérkeztünk.
-Itt vagyok...Thaiföldön...THAIFÖLDÖN VAGYOOOOOOK.-örömömben körbe-körbe ugrándoztam.
-Jól vagy?-kérdezte Jaemin.
-Thaiföldön vagyok!!!
-Aha, nem vagy jól.
VOCÊ ESTÁ LENDO
TinMin avagy Tina és Jaemin
HumorSziasztok^^ ez a fici is igazából a tesómnak szól vagyis róla kezdtem el irni. Ez a Dreams come true egyik mellék része ahol Jaemin és Tina megismerik egymást. Nem lövök le semmit, remélem élvezni fogjátok♡