(Jaeminék szemszöge)
-Jól vagy Jaemin? Úgy nézel ki mintha kisértetet láttál volna.-kérdezte Mark Jaemintől.
-Igen. Nem. Vagyis....-ujjaival játszadozott közben és fel alá járkált a szobában.
-Vagyis??
-Ma találkozom Tinával. És nagyon izgulok. Mi van ha nem tetszek majd neki? Ha csúnyának fog találni személyesen. Mert képeken ok, hogy jól nézek ki, de arra sokan hiszik, hogy szerkesztett és aww nagyon izgulok. Még ajándékot is vettem neki.
-Hát igen...vannak csúnyák. Mi? Ajándék? Mit vettél neki?
-Nézd! Gondoltam....ez tetszeni fog neki.-adta át a szivecskés nyakláncot Marknak.
-Mennyi volt ez?
-Um.....700.000(ft)?(bocsi forintba irom).
-Hogy mennyi??
-Mivan? Szerintem megérte..
-Nekem is vennem kéne gyorsan valamit...
-Kinek?
-Ah. Van egy lány. Úgy hívják Dorka. És osztálykiránduláson van itt. Igazából már....3 hónapja beszélünk. Nagyon cuki lány.
-Dorka?? Osztálykirándulás? Ő Tina legjobb barátnője baszki!
-Mi van? Kom? Akkor ma láthatom is őt? Mindjárt felhívom.(Mark elment felhívni Dorkát)
-Na mizu?
-Tali pipa.-mosolygott végig Mark. - Azt mondta, hogy ő is kimegy Tina elé a reptérre. Mondjuk jobb is lesz ha ott lesz mivel ő...biztos, hogy hamarabb felfogja ismerni Tinát mint te.
-Igaz....de amúgy lassan itt lesz Tina gépe baszki!!!! Induljunk!!!-Jaemin már full ideges volt.Markkal elindultak a reptérre. Egy lányt láttak előttük menni. Mark rögtön gondolkozni kezdett ki lehet az. De tudta valójában, és csak egy neveg ordított.
-Dorka!!
Dorka megfordult és látta a srácokat. Elindult a srácok felé. Mikor elindult Mark szét tárta karjait és Dorka oda ment. Az ölelésük nagyon cuki volt.
-2 perc múlva száll le Tina gépe. Sie...-Dorka amint kimondta, hogy 2 perc, Jaemin olyan gyorsaságba elindult, hogy 2mp múlva konkrétan eltűnt. Úgy látszik Tina nagyon megfogta őt.Bementek a váróba. Mikor már látták, hogy az utolsó utas is leszállt a gépről aggódni kezdtek.
-Hol van Tina?!-Jaemin hangja nagyon ideges volt.
-Nem tudom...-nézett körbe Dorka.-Ott van!!!
Tina után mentek. A sok tömegbe biztos alig volt látható. Mikor Jaemin látta őt nagyon hevesen vert a szive. Konkrétan verejtékezett.
Mikor hozzászólt látták rajta, hogy nagyon izgul. Gondolta elhívja kajázni. Szerencsére Tina beleegyezett és elmentek enni valamit. Közben Dorka és Mark átmentek a másik részére az étteremnek.
-Most mit fognak csinálni? Miért jöttünk ide?- Dorka semmiről sem tudott. Mark be avatta mindenbe utána.
-Jaemin nagyon kedveli Tinát. És vett neki egy ajándékot. Vagyis egy nyakláncot. Azt szeretné neki oda adni aztán randira hívni őt. De amúgy úgy kérdeztél erre rá mintha nem lenne jó velem lenned..-a végét Mark kicsit lehangolva mondta.
-Ez de cuki! És de, jól érzem magam. Sőt, nagyon is csak....-Dorka közben fordult meg a játéknál.-mi holnap reggel indulunk vissza Magyarországra..
-Mi??? De akkor így, hogy fogok randizni veled?-Mark ki akadt.
-Vissza fogok még jönni.-Dorka megfogta Mark kezét és megölelte őt. -Na de menjünk vissza. Kíváncsi vagyok mi történt.
Dorka és Mark vissza mentek Tináékhoz.
-Úristen de szép nyaklánc!!
-Köszi.-mosolygott fel Tina és Jaeminre nézett.-Mikor kell menned Dorka?
-Hm...lassacskán. De örülök, hogy ez a napom ilyen jól sikerült. Ha úgy van....még vissza jövök valamikor. Lehet.
-Lehet?!-szólalt fel Mark.-Ha kell hintóval megyek el érted. Még, hogy lehet...mintha olyan sokat tudnék várni.Nem sokkal később Dorka vissza ment az osztályához és hármasba maradtak a többiek.
Jaemin még mindig ideges volt.
-Amúgy....én hol fogok lakni?-kérdezte Tina.
-Nem egy értelmű? Jössz a céghez.
-Mivan?? Hogy mehetnék én be oda...
-Bejöhetsz. Igaz Mark?
-Uhum. Beszéltünk sok mindenkivel és megengedték, hogy amég itt vagy, addig a cégnél alszol. Vagyis a földszinten van egy szabad szoba. Mit ne mondjak, luxuszos.
-Na azt majd meglátjuk.Tina mikor meglátta a szobáját meglepődött. Tényleg luxus volt.
A szoba és a fürdő szoba.
A fiúk magára hagyták Tinát, hogy felfrissüljön. De Jaemin még gyorsan hátra hajolt mondani valamit.
-Ah Tina.
-Hm?
-A szekrényben találsz majd egy ruhát. Holnapra azt vedd fel.-majd kiment a szobából mosolyogva.
-Szekrényben? Ruha? Holnapra? A holnapi randira? Még is melyik szekrényben?? Van vagy 5...ah vagy úgy. Erre gondolt?Hm....azt hittem jobb ízlése van. Na sebaj. Csak jó lesz rám.
VOCÊ ESTÁ LENDO
TinMin avagy Tina és Jaemin
HumorSziasztok^^ ez a fici is igazából a tesómnak szól vagyis róla kezdtem el irni. Ez a Dreams come true egyik mellék része ahol Jaemin és Tina megismerik egymást. Nem lövök le semmit, remélem élvezni fogjátok♡