Mi hát? Mondd már!
Nana🌸❤: Nyugi. Majd elmondom. Nem olyan lényeges hidd el. Amúgy mikor vidi chaheltünk....ki volt az a lány a képen mögötted??
Melyik?
Ez?Vagy pedig ez?
Ez a kettő van csak. Melyikre gondolsz??
Nana🌸❤: A második. Ő kicsoda? Azt hittem csak 1 tesód van...
Ah ő Dorka a legjobb barátnőm. Kint van most Szöulban osztálykiránduláson. Lehet majd találkozom vele ha kimegyek.
De várj....a járatom holnap indul?????
Baszki....délután 4 óra van itt és holnap reggel 7-kor indul a repülő??
Ne szivass már...Nana🌸❤: Oh korai dátumot választottam volna?🤔 Bocsi. De majd Markkal kimegyünk eléd ne aggódj.
Ki..ki...kijösztök??
Nana🌸❤: Aha. Miért, nem szabad??
De csak.. ah semmi megyek keszülni akkor. Majd....találkozunk.
Pár óra múlva
Este fél 9 lehetett. Tina nagyon idegesen pakolászott. Még pakolgatott idő közbe felhívta Dorkát, hogy adjon neki tanácsot. Meg faggatta őt az időjárásról is, hogy mit kéne felvennie.
Gyors repülővel fog menni ami azt jelenti, hogy délután 3-kor már le fog szállni a gép Szöulban. Tina persze végig idegeskedett, hogy vajon fel fogja ismerni Jaemint? Hozzá fog tudni majd szólni?? Ha angolul elkezd majd beszélni vajon Mark lefogja neki fordítani? Mennyire lesz gyász feje reggel azon agyalt a legtöbbet. Végül 11-kor elment aludni. De persze nehezen aludt el.Reggel 5 óra
-Hogy a rohadt életbe....-mondta magába Tina mikor meglátta magát a tükörbe.-Most komolyan így nézek ki?? Hát ezt nem hiszem el.
Tina leállt gyorsan sminkelni ami azt jelentette, hogy egy kis cica szem, "kis" alapozó, és végül hajcsavarás.
Muszáj volt korán kelnie mivel el kell érnie a pesti vonatot.
Szerencsére elérte, és ment tovább pestig.
A repülőgép járatát majdnem lekéste de aranyosak voltak és megvárták őt mert végig ordibált, hogy "Állj!! Várjanak!!! Még nem szálltam fel!" És hát ja...ciki lett volna nekik ha nem engedik fel.
Tina most először utazott repülőn. És kicsit félt az elején. De mivel imád fotózni a felhők látványa ámulatba ejtette őt. És persze egész úton szólt neki a k-pop.Végül megérkezett Szöulba. Mikor leszállt a repülőről gyönyörködött. Aztán idő közben elindult a csomagjáért.
Mikor elvette a csomagját nézelődött körbe, hogy látja e őket. De nem látta. Ezért indult. Erre csak megszólalt valaki, hogy "Tina".
Dorka volt az. És nem volt egyedül. Utána rögtön jött Jaemin és Mark. Tina lefagyott. Lábai a földbe gyökereztek Jaemin láttán.
-Szia. -szólalt meg Jaemin. De Tina továbbra is meg volt dermedve. Végül kibökött egy szót.
-Szia.
-Na indulhatunk?-kérdezte Jaemin.
-Hová?? -Tina rögtön feloldódott vagyis magához tért.
-Gondolom hosszú volt az út...mi lenne ha elmennénk enni valamit?
-Ah. Rendben.
Ezt persze mind angolul beszélték. Majd mind a négyen elindultak egy kis étterembe. Tina először evett ráment. De nagyon finom volt. Élvezte.
-Ízlik? -kérdezte Jaemin miközben mosolygott Tinára.
-Uhum.-teli szájjal mondta vissza Tina.
-Um....-nézett Jaemin Markra.
-Ah. Gyere Dorka. Játszunk valamit.-mondta Mark mert tudta, hogy Jaemin most akarja.
-Rendben. -Dorka felállt és vidáman követte Markot. Az étteremben volt egy játszó szoba és oda mentek.
-Hova mentek? -kérdezte Tina miközben utánuk nézett.
-Um..csak...valamit szeretnék adni neked.
-Nekem?
-Hunyd le a szemed. -lágy hanggal kérte Jaemin.Jaemin ezt a nyakláncot tette a nyakába Tinának.
-Kinyithatod.
-Úristen Jaemin. Ez gyönyörű. -majd oda hajolt Jaeminhez és megölelte őt.-De én nem hoztam úgy nagyon semmi ajándékot.-szomorodott el Tina.
-Nekem te vagy az ajándék. -majd megfogta Tina kezét. -Holnap....
-Igen? Mi holnap Jaemin?
-Holnap nem jössz el velem randizni?
VOCÊ ESTÁ LENDO
TinMin avagy Tina és Jaemin
HumorSziasztok^^ ez a fici is igazából a tesómnak szól vagyis róla kezdtem el irni. Ez a Dreams come true egyik mellék része ahol Jaemin és Tina megismerik egymást. Nem lövök le semmit, remélem élvezni fogjátok♡