-Tényleg itt vagyunk? Nem csak álmodok?
-Ha álmodnál nem hallanám amiket üvöltesz.
-Most az miért baj?
-Rosszabb vagy mint a gyerekek.
-Most na, rám ütöttek valamilyen szinten.
-Inkább menjünk a szállásra.
Mivel víznél vagyunk így a házunk vízen is van. Mindenkinek van olyan, hogy elképzeli milyen lehet, aztán látja a valóságot. Na ez nekünk is jó volt.
Elképzelés:
Na nekünk nem ilyen volt. Kellemes csalódás, milyen csalódás...ch, meglepés ért.
Ugye általában úgy van, hogy elképzelik aztán nem úgy lesz. Na mi nem így jártunk.
Valóság:
"2 felvételből"
UGYE MILYEN FASZA??? SZERINTEM IS!!! És értitek vízen van, ami gyönyörű szép kék. Álom.
-Anya?!-szólalt meg So Min.-Itt mi is úszhatunk majd?
~Megbolondultál? Nekem az egész kell!!! Nem látod milyen szép??? Hol érem be ilyen kevéssel ha mások is benne lesznek? Senkit nem engedek bele ! Ha kell még benne is alszok. ~Lehadartam a dolgokat magamban.
-Persze kicsim.-feleltem vissza neki.
Majd elkezdtünk kipakolni. Vagyis Jaemin. Én már rég a vízben voltam, és csúszdáztam. Úgy éreztem magam mint ha megint kicsi lennék. Az biztos, hogy ezt sose fogom elfelejteni. De ki tudja mikor lesz még egy ilyen alkalom, pláne ha vissza megyünk Magyarországra.
-Szerelmem! Itt a kaja.-ordított nekem Jaemin.
-Uh már alig várom, hogy megkóstoljam.
-Várj!
Épp, hogy bekaptam az ételt az arcom full vörös lett és könnyezni kezdett a szemem.
-AZT A KURVA EGET!!!! Ez nagyon meleg. Uh, adjatok inni!.-ja...elfelejtettem egy pillanatra, hogy ezeket az ételeket ők forrón eszik. Én pedig nem vagyok hozzá szokva. De amúgy finom volt, már amennyit éreztem belőle.
-Én szóltam.
Nassolás után az egész család ment a vízbe.
De este volt a legszebb. Még este is benne voltunk Jaeminnel. A kicsiket lefektettük aludni mi meg még kint maradtunk kicsit.
-Szép hely.
-Igen, mindig is ide akartam eljutni, és most sikerült is. Itt vagyok a férjemmel és a 2 gyönyörűségemmel, olyan mint egy álom.
"Jaemin megcsókolt"
-Na...és mit szólnál ha felavatnánk ezt a helyet?
-Azt hittem már meg sem kérded.
Nem kell ragoznom szerintem, hogy mi történt az éjszaka. De annyit elmondok, hogy Jaemin vadabb volt mint szokott lenni, és nagyon jó volt.
A reggelünk is pompásan kezdődött. De rossz volt bele gondolni, hogy holnap reggel megyünk vissza Szöulba. Én itt akarok maradni!
A kicsik nagyon imádják a csúszdát, így azt kérnek majd szülinapjukra. Ezt közölték velünk. De nem ilyen műanyagot, áh hol. Vízi csúszdát mint ami itt van. A víz számlánk annyi lesz mint a csillagok az égen. De azt se tudjuk, hogy hova kéne azt tenni.
Kitaláltunk, hogy az SM csinálhatna egy ilyet és a kicsik bármikor elmehetnének oda, illetve a többieknek is jó lesz az a nagy melegben.
-Tina...valamit nem árultam el neked, vagyis nem mondtam el..
-Mi lenne az?
-Beszéltem a szüleiddel.
-Hogy?
-Azért megyünk korábban haza innen vagyis holnap reggel mert...2 nap múlva indul a repülőnk Magyarországra, magán gép a cégtől.
-Mi? Úgy volt, hogy ovi után megyünk.
-Igen de...
-Nincs de! Hagyjál békén most.
-Kincsem..
-Ne hívj így...hagyj most békén.-majd idegemben elmentem Jaemintől.
YOU ARE READING
TinMin avagy Tina és Jaemin
HumorSziasztok^^ ez a fici is igazából a tesómnak szól vagyis róla kezdtem el irni. Ez a Dreams come true egyik mellék része ahol Jaemin és Tina megismerik egymást. Nem lövök le semmit, remélem élvezni fogjátok♡