Jaemin látványa hirtelen ért engem. Mikor bejött én azonnal felálltam így tudták a többiek, hogy közöm van hozzá. A könnyektől alig láttam a szememre.
-Jaemin,...hogy kerülsz ide?-könnyes szemekkel kérdeztem tőle.
-Hiányoztál.-Jaemin válaszától páran uhjonozni kezdtek, nekem pedig a szívem egy hatalmasat vert.
-Honnan tudtad, hogy ebbe az osztály terembe járok?
-Utánanéztem, és kérdeztem a dolgoknak. Megmondtam, hogy nem tudok nélküled élni, nem igaz?
-De...
"Megfogta a kezem és kivitt a tanteremből"
-Mit csinálsz?-kérdeztem tőle.
-Szerinted?-rám nézett majd magához húzott.-Hiányoztál, nem tudtam hova tűntél, azt hittem ott halok meg. Látva a leveled...összeestem mikor elolvastam. Nem akartam felfogni, hogy nem vagy ott velem. Ezért eldöntöttem, hogy utánad jövök. Szeretlek Tina.
-Jaemin...
"Majd megcsókolt"
-Beszéltem az igazgatóval és megengedte, hogy ma hiányozz. Azt mondta, hogy majd leigazolja. Elmeséltem neki miért vagyis..egy tanár fordított és még ő is meghatódott.
-Rendben de a cuccomért bemegyek aztán WC-re is gyorsan elrohanok.
-Oksi.
Még a WCn ültem azon gondolkoztam, hogy mégis mi tévő legyek. Erre nem gondoltam, hogy utánam fog jönni. De nagyon hiányzott nekem. Én meg dühömben össze téptem az összes képet róla..., hogy tehettem ilyet..
-Kész vagyok.
Mikor kiértünk az ajtón elkezdett esni az eső.
-Ajj..ne már..áh de van esernyőm.-nyúlkáltam a táskámba de nem találtam az esernyőmet mire csak azt vettem észre, hogy már a fejemre nem esik az eső.-Mi a..
-Hm?-nézett le rám Jaemin?-Felhúztam az esernyőt, hogy ne ázz meg.
-Köszö..várj. Ez az én esernyőm?? Hogy került hozzád?
-Kivettem a táskádból még pisiltél, azt hittem romantikus lesz, mint a filmekben, mikor a férfi felhúzza az esernyőt.-felelte Jaemin.
-De te nem vagy még férfi.
-Akkor is! Inkább örülj, hogy felhúztam.
-Inkább menjünk.
-Oké. De hova is?
-Mi van? Hiányzom ma a semmiért?
-Mi semmiért? Elég indok vagyok én szerintem.
-Hm. Legyen. De éhes vagyok.
-Mikor nem...akkor menjünk enni valamit. Mondjuk...pizzá?-(Jaemin kiejtés)
-Együnk pizzát.
Bementünk a közeli pizzázóba és Jaemin nem is lehetett volna furcsább.
-Öhm..mit csinálsz?
-Próbálom megenni.
-Így?
Jaemin a pizzát próbálta úriasan megenni. Vagyis szalvéta a nyakában és kis darabokra felvágta a pizzát. De tényleg nagyon kicsikre. Én szokásomhoz hívően kézzel ettem.
-Edd úgy ahogyan én. Ugyanolyan íze lesz nyugi.
-Kézzel? Na jó. Ejj..
-Mi van?
-Ragad a kezem. Igyáj.
-Csodálkozol? Nem bele kell markolni hanem a végét megfogni. Várj, figyelj engem és utána csináld te is. Megfogod a szélét, így ni, aztán alulról kicsit megfogod a másikkal és harapsz. Érted?
-Igen!
-Akkor csináld.
-Jó. Akkor...széle megfog, alá benyúl, és harap.
"fejemre csaptam"
-Ezt perverzebben nem tudtad volna elmondani? Pláne, hogy alá benyúl és harap?-nevettem miközben fogtam a fejem és lefele néztem.
-Ezt mondtam?
-Uhum.-nevettem tovább.-Legközelebb megpróbálom szak szavakkal elmagyarázni.
-Hogy még jobban ne értsem meg? Köszi...cuki barátnő vagy..
-Tudom.
Pizzázás után sétálni mentünk. Persze kézen fogva. De a játszótérre alap, hogy bementünk.
-Um..Tina..segítenél?
-Hm? Miben?
-Beszorultam..nem tudok kimenni.-Jaemin beszorult a gyerek hintába én meg hátra estem a nevetéstől.
-Miért mentél bele?
-Azt hittem bele férek.
-Pedig nem.
-Inkább segíts és ne nevess.
Legalább háromszor futottam neki, hogy kisegítsem mert mindig elkapott a nevetés és elengedtem.
-Na jó..háromra jó? 1, 2, 3.
Majd sikeren kihúztam Jaemint, de rám esett.
-Kényelmesen vagy?-kérdezem Jaemintől.
-Most, hogy így kérded..
-Nem vagy pehely könnyű megnyugtatlak.
-Hé. Micsoda nem vagyok?-felállt Jaemin és nézett le rám.
-Jé...és felállt.
-Te is perverzen beszélsz.
-Mi? Ne...neneneneeee
-Visszakaptad.
-Az biztos.
Jaeminnel töltöttem az egész napot, és élveztem, egészen addig amég nem kellett haza mennem.
-Figyi...anyukám hívott, hogy lassan menjek..
-Haza kísérlek.
-Mi? Nem kell. Haza találok.
-De nem tudom hol laksz.
-És?
-Így, hogy menjek érted, vagy hozzád amikor hiányzol?
-Jó. Gyere.
Jaeminnel élvezet a sétálás.., mondjuk jó volt mert sokszor énekelt nekem.
-Na itt lakok. Akkor..szia.
-El sem..köszönsz?
Visszamentem és megöleltem.
-Szóval ő az akinél általában sikítol?
-Anya!!
KAMU SEDANG MEMBACA
TinMin avagy Tina és Jaemin
HumorSziasztok^^ ez a fici is igazából a tesómnak szól vagyis róla kezdtem el irni. Ez a Dreams come true egyik mellék része ahol Jaemin és Tina megismerik egymást. Nem lövök le semmit, remélem élvezni fogjátok♡