Jaemin maradj csendben. Mondogattam magamban.
-Mondd újra ha mered.-szólalt meg az ofim.
Azért te is befoghatnád...csak mormogtam magamban.
-Igen. Jól hallotta.
Jaemin...drága életem, szerelmem, kincsem..ESKÜSZÖM, HOGY BERAGASZTOM A SZÁDAT DE ÚGY, HOGY TÖBBET KI NEM NYITOD! Csak tudnám miért nem mondom ki ezeket hangosan...
-Jaemin. Ülj le.-mondtam neki halkan, de amúgy mindenki meghallotta.
-Nem.
-Mondom ülj le!
Rögtön leült.
-Na akkor ez mi is volt Tina?
-Igen, igaz. Nem nagy csoda... Szeretem, megkérte a kezem, én igent mondtam.
-Fiatal vagy te ehhez. Jól átgondoltad?
-Lehet, hogy fiatal vagyok, de azzal lehetek akit szeretek. És az Jaemin. Lehet, hogy valaki ezért furának tart vagy hülyének, de az én életem és az én döntésem. És...jövőhéten már nem is jövök suliba, sőt lehet már holnap sem. Mert vissza megyek vele Koreába.
-Te tényleg megőrültél.-mondta a tanárom.
-Nem, csak szerelmes lettem.
Nem kellett sok idő, hogy rájöjjek nekem kell Jaemin. És a hét is úgy ahogy megyegetett. A szüleim nem akartak engedni, de rájöttek, hogy már nagy vagyok, és nem csak ketten megyünk, hanem a tesóm, Laura is jön velünk. Úgyse volt még sosem ott, és szerintem élvezni fogja. Igaz új lesz de nem baj.
Hamarosan eljött a szombat, és mi a hetes repülővel mentünk is. Az út hosszú volt akárcsak legelőször. De vasárnap délutánra oda értünk. Nem fogok hazudni, kibaszottul álmosak voltunk és...azt hittem a gépre fogok let it gozni vagy taste the feelingezni...(nálunk a let it go egyenlő a kaksizással a taste the feeling pedig kicsit folyékonyabb halmazállapotú..vagyis fosás), csak annak szerintem lett volna smellje, Vagyis nem a legjobb illata. Így mikor beértünk a céghez első dolgom a wc volt. De nem csak nekem...Jaemin és Laura is ment a wcre...közös fosás mi van veled. Mindent össze ettünk és rendesen lehetett a gép végégig hallani a hasunkat. A pilóta is bemondta a mikrofonba, hogy "Aki éhes az kérjük egyen egy kicsit, mert úgy halljuk valakinek korog a hasa". Ha még korgás lett volna...az jó lett volna.
Na de mikor végeztünk elindultunk a nappaliba mert a fiúk ott voltak. Ahogy megláttak minket visongatni kezdtek, Jaemin elmondta nekik, hogy megkérte a kezem így nem volt azon nagy meglepődés. Viszont én csak annyit láttam, hogy Lau és Haechan csak áll mint egy szobor egymást nézve. Hogy én mennyire örülnék nekik..LauChan..hm..jó ship név. Ügyi vagy Tina.
A fiúk ugyebár bulit szerveztek, így egész este buliztunk, mondjuk 2 személy 10 után már ki is dőlt. Unnie és Haechan. Eskü cukin aludtak, Lau Haechan vállán aludt miközben fogták egymás kezét.
-Jaemin, mi miért nem tudunk ilyen cukin aludni?
-Mármint?
-Csak nézz rájuk, ahogy fogják egymás kezét meg minden.
-De én mást is szoktam fogni.
"Fél másodperc alatt koppant a dolog"
-De most nem úgy értettem drágaságom.
-Tudom na.-majd megcsókolt.
Majd a buli hajnal 1-kor véget ért. Mindenki kidőlt szinte. De mi is Jaeminnel.
-Nos, mehetünk?-kérdezte Jaemin.
-Aludni? Bármikor.
Majd megcsókolt Jaemin és ledöntött az ágyra.
-Hé, ne itt. A szobába.-le se kell írnom szerintem, hogy mi történt.
A reggelünk is jól kezdődött, rossz szobába mentünk be. Így mikor felkeltünk, nem elég, hogy a földön voltunk, de Kun, Lucas, Taeyong és Renjun végig néztek minket ahogyan felkelünk.
Kicsit sem volt ciki. Próbáltunk magunkhoz térni de nem nagyon ment. Viszont le esett nekem egy bizonyos dolog...nekem 1 hete meg kellett volna, hogy jöjjön..Igaz mindig késik de most...vagyis Jaeminnel legalább már vagy...háromszor biztos, hogy lefeküdtünk, és...nem használtunk óvszert..
Baszki....lehet terhes vagyok Jaemintől? Az nem lehet...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TinMin avagy Tina és Jaemin
MizahSziasztok^^ ez a fici is igazából a tesómnak szól vagyis róla kezdtem el irni. Ez a Dreams come true egyik mellék része ahol Jaemin és Tina megismerik egymást. Nem lövök le semmit, remélem élvezni fogjátok♡