Most vagy soha

26 5 0
                                    

Jaemin kijelentése után azt hittem neki megyek. 

-Most ezt te komolyan gondoltad?

-Jobb lesz akkor ha már megszületik a picúr?

-Hm, igazad van.

-Na látod.

-És mikor akarod?

-Mondjuk...1 hónap múlva?

"Hamarabb már nem akarod, mondjuk 2 perc múlva?" Ismét csak magamban dünnyögtem.

-Igyó te...na jó. Rád bízom. Majd ruhát én megyek próbálni.

-Rendben. Akkor 1 hónap múlva, menyasszonyom. És egy hónap múlva már a feleségem leszel.

-Ja ja.

Néha olyan érzésem volt, hogy az életem gyorsan pergett le előttem. Vagyis kezdődött Jaeminnel, hogy találkoztunk. Aztán szerelmes lettem, szó ami szó szexeltünk akarom mondani testileg közel kerültünk egymáshoz,nem is egyszer. Utána elváltunk, utánam jött. Megkérte a kezem, szüleim örültek neki, vissza jöttem vele Koreába, és terhes vagyok tőle. Gyorsan zajlik az életem de nem bánom. Élvezni fogom az életem mellette. Ritka az ilyen mosolygós és bugyuta srác mint ő. 

De sajna pár nappal később beteg lettem. Vagyis a fejem szakadt szét és lázas lettem. Ugye terhesen nem nagyon lehet bevenni gyógyszert. A falamról lekapartam a vakolatot. Szó szerint. Jaemin éppen turnén volt mikor lebetegedtem. Így mikor haza ért rögtön rohant hozzám. De úgy néztem ki, mint. Megmutatom. 

 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ja, szerintem nem kell ragoznom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ja, szerintem nem kell ragoznom. Pompásan néztem ki akkor. De Jaemin akkor is nagyon aggódott.

-Drágám, jól vagy?-kérdezte aggódva tőlem, miközben az ágyam mellett volt.

-Igen életem, ne aggódj.-majd köhögtem egy baszott nagyot.-Upszi. Jaemin..

-Tessék?

-Én ezt már nem bírom...

-Micsodát? Ezt a betegséget?

-Igen..

-Szükséged van valamire? Valamilyen gyógyszerre, kapszulára, kenőcsre, akármilyen orvosságra? Mondd csak bátran, én hozok neked bármit. Csak egy szavadba kerül szerelmem.

-Buenót.

-Mi van?

-Azt mondtad csak egy szavamba kerül. Buenót kérek. ( Bueno is my life)

-Az nem orvosság kincsem...

-De nekem az is elég.

-Hova lett az a nagy szatyor buenó amit 1 hete vettem kb?

"Kicsit körbe néztem a szobámba mit aki nem tud semmiről, és észre vettem milyen retkes a plafon. Na nem baj. És ja, elég hamar megettem."

-Most komolyan megetted az egészet?

-Kívánta a kicsi.

-Szerintem meg a szád. Na le megyek venni neked.

-Szeretlek.

Majd elment Jaemin a boltba venni nekem buenót, vagyis csak azt hittem.

-Ez meg mi?-kérdeztem tőle.

-Nem látod?

Jaemin hozott egy szatyor cuccot, de nem buenó volt benne, hanem egy csomó gyógyszer.

-Ezeket biztos be nem veszem. Láttad mekkorák?

-De csak ezektől fogsz meggyógyulni.

-De ezek nagyok, és biztos keserűek is.

-Kajak ilyen finnyás vagy?

-Nem, csak kb szökő évente veszek be gyógyszert, és így , hogy terhes vagyok hivatalosan nem is lehetne gyógyszert bevennem....

-Uh, ez igaz. De most ezen a baba élete is múlik. Ki tudja mit hat ki rá a láz.

"Elkezdte simogatni Nana a hasam"

-Szia kincsem, itt apu. Alig várom, hogy már lássalak téged.-megpuszilta a végén a hasamat.-Na akkor, vedd be.

-Nem.

"Jaemin mutat egy szatyor buenót".

-Még is vettél?-csillant fel a szemem.

-Kapsz ha megetted a gyógyszered.

-Gonosz vagy.

-Csak szeretlek. Na gyerünk.

Igen, bevettem a gyógyszert, de csak a buenó miatt. És igen, kibaszott nagy és keserű volt. Majdnem kihánytam, de az uracskám azt mondta, hogy ha kihányom nem kapok csak 1 buenót a 2 helyett. Nem vagyok buenó bolond egy kicsit sem..áh,hol.

1 hét múlva teljesen jól lettem. 2 hetes terhes voltam, és nem tudtam, hogy azért látszódik a hasam, mert a pici miatt, vagy mert annyi csokit ettem. De inkább a második. Mivel nagyjából, 2 és fél hét múlva Jaeminnel egybe kelünk így ma elmentem esküvői ruhát venni. Persze tesómmal. Azt mondta Jaemin, hogy nézzek ki úgy mint egy hercegnő, így bármennyit költhetek a ruhára. Ezért direkt hercegnős ruhákat kerestem. De nem tetszettek. Végül találtam egyet.

Magyarországon, vagyis forintba ez nagyjából 90 millió lenne

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Magyarországon, vagyis forintba ez nagyjából 90 millió lenne. De szerelmes lettem ebbe a ruhába. És remélem Jaeminnek is tetszeni fog, de persze tesómnak is vettünk ruhát. Mert Jaemin kijelentette, hogy ő és Hecsi hasonló ruhában legyenek. Színileg olyan is lett. 

Nem is kell mondanom, hogy tesóm kedvenc színe a lila

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nem is kell mondanom, hogy tesóm kedvenc színe a lila. Hecsi ruhája is lila lett így. Nem volt olcsó mulatság.

Mikor Jaemin megkérdezte mennyit költöttünk elmondtuk neki. De a válasza nem az volt amire számítottunk. Ugyanis ő csak annyit felelt, hogy "Csak?". Rendesen keveselte. 

Gyorsan eltelt a maradék pár hét és eljött az esküvő napja.

-Készen állsz?-kérdezte Jaemin.

-Igen.-feleltem neki.

TinMin avagy Tina és Jaemin Donde viven las historias. Descúbrelo ahora