Legjobb első randi

62 3 3
                                    

Ma van Jaeminnel a randi napunk. De nekem a reggelem az olyan rosszul kezdődött, hogy beszarás. Vagyis......reggel felkeltem, elmentem wcre, néztem a wc papír tartóra, hogy venném el a wc papírt....aha....tegnap elfogyott és nem cseréltem ki. De a wc papírok a fürdő másik oldalán voltak, vagyis 5 méterrel arrébb. Próbáltam elérni wc pumpával, wc kefével, de sehogy sem sikerült, végül gyorsban felpattantam elmentem érte majd vissza ültem a wcre.

Letusoltam és kezdtem készülődni, de hál istennek a korrektorom illetve alapozóm is agyig kifogyott....így tuti, hogy nem fogok emberien kinézni...

Végül felvettem azt a ruhát amit Jaemin a szekrénybe tett. Hát....minden jó volt, nagyon tetszett, de a seggem akkora volt benne....pedig nincs is nagy seggem....csak picit...de ha neki ez kell...

Majd 11 körül kopogás hallatszott. Tina ajtót nyitott.

-Oh...szia.

-Hű de csini vagy.-szólalt meg Jaemin.

-Köszönöm. Indulunk?

-Persze. Um...ez a tiéd.

Jaemin ezt a virágcsokrot adta nekem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jaemin ezt a virágcsokrot adta nekem. És kék volt....hát én még nem láttam ilyen szépet kb.....sose.

Bevittem a szobába majd elindultunk.

 Ahogy mentünk lefele a liftben a Chewing gum ment, és én elkezdtem énekelni, Jaemin kb semmit sem reagált pedig azt vártam....de mikor az ő része jött....na azt végig énekelte én meg magamban sikítottam mint állat. Aztán rám nézett és elmosolyodtam.

Ki értünk az épületből, felé fordultam és megkérdeztem hová megyünk, ő megfogta a fejem és elfordította egy kicsit.

-Látod azt a hintót? Na...azzal megyünk oda ahova terveztem.

Nem tudtam, hogy nevessek, örüljek vagy sikítsak. MÉG A LOVON IS KÉK SZÍNEK VOLTAK ÉS A HINTÓN IS. Gyönyörű volt, tudta az ízlésem. Mikor a kocsihoz értünk oda nyújtotta a kezét.

-Hölgyem?!

-Köszönöm.-fogtam meg a kezét és vigyorogva szálltam fel aztán ő is.-És ki fogja vezetni? Vagy ki ül ott?

-Khm.-köhögött egyet Jaemin.

-Oh..vagy, hogy ti már fel is ültetek?-Johhny volt a hintós.-Akkor indulás.

-Hát ez már jól kezdődik.-feleltem.

Még mentünk a kocsival olyan szép helyeket láttam, plusz sok szerelmes párt, mikor Jaemin is látott egyet mindig közeledett felém végül segítettem az első lépésben. Láttam, hogy a keze mindig jön közelebb az enyémhez, ezért ilyen kis lazán megfogtam a kezét.

 Láttam, hogy a keze mindig jön közelebb az enyémhez, ezért ilyen kis lazán megfogtam a kezét

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Így. Aztán ő rögtön máshogy fogta meg.

Mikor megérkeztünk az első randi helyre (3 lesz), ismét nyújtotta nekem a kezét

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mikor megérkeztünk az első randi helyre (3 lesz), ismét nyújtotta nekem a kezét. Úgy bánt velem mint egy hercegnővel. De persze nem úgy mentünk, ahogy kijöttünk pl a cégből. Nem ám. Hanem így:

Jaemint nem érdekelte ki látja őt így meg, neki ez volt a jó

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jaemint nem érdekelte ki látja őt így meg, neki ez volt a jó. Na és persze nekem is.

Első randihelyünk, mí meglepő nem egy étterem volt, hanem egy tó melletti kis faházhoz mentünk. Jaemin tudta, hogy még sohasem ettem se kimchit se ráment, így elvitt erre a helyre.

Isteniek voltak az ételek, nem tudtam, hogy ilyen finomak is tudnak lenni....

Az evés után visszamentünk a hintóhoz, ahol Johnny éppen selfiezett. Mikor már vagy 5 perce néztük ahogy képeket csinál végül megszólaltam.

-Kész van Mr Johnny még egy fuvarozáshoz, vagy még szeretne képeket csinálni?

Johnny megijedt és ki esett a telefon a kezéből.

-Basszus.-szólalt meg, de szerencsére csak mellé esett, vagyis nem lett semmi baja.

A második megállónk a parkban volt. 

Hát én szerelembe estem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hát én szerelembe estem....rögtön a vízhez mentem ami se nem hideg, se nem meleg volt, hanem pont tökéletes.

-Várj meg itt.-felelte nekem Jaemin.

Én játszadoztam a vízzel mire csak valami a fejemre került. Jaemin csinált nekem egy virágkoszorút. Cserébe megpusziltam az arcát. Rögtön lefagyott és olyan cukin elpirult, aztán mosolygott, lefele nézett és megfogta ott az arcát ahol megpusziltam őt. Nagyon édes volt.

Fel sem tűnt nekem, hogy már esteledik. Nagyon jól éreztem magam, és még hátra volt egy hely.

Erre a helyre gyalog mentünk, és Jaemin kezei végig a szememen voltak, hogy még csak véletlenül se lássak semmit.

-Kész vagy?

-Igen.

Levette a kezeit a szememről és előttem egy tó volt. Másra számítottam....erre megszólalt.

-Most!!!-ordította jó hangosan és ahogy ez elhallatszott tűzijátékok kezdték beborítani az eget.

-OMG, ez nagyon aranyos.-a kezeimet a szám elé tettem, teljesen levett a lábaimról.

Aztán közelebb jött, megfogta a kezem, letette és megfogta, aztán lassacskán közeledett és megcsókolt.

Csípjen meg valaki, hogy ez nem álom. Első csókom volt, és neki is. Ez a csók kb 20 másodpercig tartott, aztán kicsit rám nézett és ismét megcsókolt. A kezeimet a nyaka köré tettem, ő az oldalamat fogta és a tűzijáték alatt csókolóztunk. 

TinMin avagy Tina és Jaemin Donde viven las historias. Descúbrelo ahora