deel 7

88 9 18
                                    

extra deel vandaag, maar wel kort deel.

Pov Kiona
Een jonge liep naar me toe en pakte me vast. Hij deed een hand voor mijn mond tot ik niet voor hulp kon roepen. Hij nam me mee. Toen hij me in een kelder duwde viel ik op de grond en ik zei"wie ben je en wat moet je"."wow, rustig katje ik ben Chen en jij gaat voor me mensen vermorden"zei hij."nee, ik ben niet gek"."nou, als jij geen mensen gaat vermorden vermoord ik BTS en PENTAGON"zei hij. Ik keek naar onder en zei niks meer."en wat heb je daarop te zeggen"zei hij."ik heb daar op te zeggen tot jij een hele lelijke,vieze mismieter bent". Ik probeerde weg te gaan maar hij hield me tegen."niet zo snel ga je nou mensen dode wat ik je zeg of moet ik PENTAGON en BTS gaan vermorden"zei hij boos."ik ga mensen vermorden"zei ik zuchtend."goed zo als eerst wil ik tot je Yoongi vermoord"zei hij."Wat, wacht als ik mensen ga vermorden doe ik niemand van BTS en PENTAGON begrepen"zei ik."wie geeft hier nou de opdrachten"zei hij."nou, ik vermoord geen mensen als ik BTS en PENTAGON moet vermorden". Hij zuchtte en zei"je bent heel dom mevrouwtje. Ga nou maar Yoongi vermorden"zei hij." dacht het niet"zei ik."moet ik het soms spellen. D A C H T H E T N I E T"zei ik. Hij sloeg me in mijn gezicht en gaf me een scherp mes en duwde me naar buiten" je mag kiezen Yoongi of Jungkook"zei hij. Ik zuchte en ging opzoek naar Jungkook. Ik zag hem in het park en deed het mes in mijn broekzak en liep op hem af."Jungkook kan ik met je praten"zei ik."ja tuurlijk"zei hij en hij liep met mij ee bosje in. Toen niemand keek pakte ik het mes en stak hem in zijn hart. Ik zuchte en keek naar hem."sorry Jungkook". En ik rende terug naar Chen. Ik liet de foto van Jungkook zien en hij knikte."super gedaan Kiona. Ik ben trots op je"zei hij en hij printe de foto uit en hangde hem op een bord."kijk, jij moet van iedereen die je dood een foto maken en dan hang ik die hier en kan ik er altijd naar kijken"."maar als de politie nu in je kelder komt zoeken omdat er mensen worden vermoord dan zien ze dit en dan weten ze tot jij het bent"zei ik dom."dat wat je zegt is echt dom, want kijk"zei hij en hij pakte een afstandsbediening. En drukte op een knopje. Het bord ging in de muur en er gingen bakstenen voor het bord en je zag alleen nog maar een muur.
"slim"zei ik."ik ben een en al slim"zei hij." ga nou maar Yoongi dode"zei hij."ik wil Yoongi niet dode"zei ik."oke dan hem als laatste doe maar Jin"zei hij. Ik knikte en ging opzoek naar Jin.

WAAROM?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu