Pov Kiona
Opeens werd ik gebeld en ik nam op."spreek ik met Kiona"zei opeens de dokter."ja ik ben Kiona"zei ik."er is iets met Jungkook kom nu"riep de dokter en hij duwde af." Iets met Jungkook"bazelde ik."ik moet naar hen toe"zei ik. Ik rende naar het ziekenhuis. Ik kwam aan en ik rende naar de kamer van Jungkook. Ik kwam aan en de dokters waren met Kabels bij Jungkook bezig."wat is er Dokter"riep ik."Jungkook is door iemand in zijn ader gesneden en het is bijna te laat". Ik hoorde de echo nog"het is bijna te laat, het is bijna te laat, het is bijna te laat". Opeens begon het apparaat heel hard te piepen en opeens was het stil."nee nee nee"riep de dokter. En hij sloeg overal op."wacht, is het"maar verder kwam ik niet. De dokter knikte. Ik kon niet geloven tot hij nu daar boven was. Ik keek naar hem en wreef door mijn haren."KUT waarom"riep ik boos."wacht, ik weet wie het heeft gedaan"riep ik en ik rende de kamer uit. Ik rende naar het huis van Chen en klopte hard aan. Chen deed open en zei"wat leuk kom je toch me helpen"."JE HEBT JUNGKOOK VERMOORD MIJN BIAS UIT BTS"riep ik."wacht konden de dokters er niks meer aan doen oh wat jammer voor je"zie hij lachend en hij smijte de deur dicht. Ik klopte weer aan en hij deed weer open. Hij zuchte en zei"wat moet je Kiona". Ik pakte bij zijn nek en riep"WAAROM DEED JE HET GESTOORDE GEK"."als jij me niet loslaat en niet Eric vermoord vermoord ik Tae dan weet je dat"zei ik. Ik liet hem los en ik zei"zo kun je niet zijn"."wil je een mes of moet ik het mes houden voor Tae"."geef maar hier"zei ik met een grijns. Hij keek me raar aa en gaf me het mes. Ik rende weg maar toen hij de deur dicht deed. Ik rende naar huis en ik sprong op bed. Ik palte het mes in twee hande en probeerde hem over te breken. Maar mijn handen begonnen te bloeden maar ik bleef door gaan. En toen" KRAK"zei het mes en ik had hem over. Ik weet tot hij meer messen heeft maar hij denkt tot ik hem heb vermoord. Maar ik ga gen menssen meer vermoorden. Opeens kwam mijn moeder binnen en e rende naar mij toe en pakte mijn handen vast en keek naar het mes."wat doe je je zelf aan"zei ze. Ik staarde naar onder."geef antwoord Kiona"zei ze."ik ben het niet ht is Chen"zei ik huilend."Chen"zei ze schrikkend en ze rende de kamer uit. Ik gin de gang op en luisterde tegen de deur van haar kamer."ik wist dat hij haar iets zou aandoen ik moet haar meer gaan beschermen"zei mijn moeder."waarom moet ze ook van hem zijn". Ik van Chen. Mijn moeder met Chen. Dat kan allemaal niet. Opeens hoorde ik mama huilen en ik ging naar binnen en knuffede haar."waarom zei je niet eerder tot ik de dochter van jou en Chen ben vertel me het verhaal mama"."oké. Chen en ik zijn getrouwd en toen kregen wr jou maar we kregen ruzie en toen zijn we uit elkaar gegaan en hij zoekt je al jouw hele leven. Kiona ga nooit meer naar het toe"."mam anders vermoord hij daarlijk heel Korea ik moet hem stoppen"."nee Kiona" riep mijn moeder maar ik rende al naar buiten."KIONAAA".Ik maak een paar delen over Chen,Kiona en de moeder van Kiona maar daarna gaat het zeker weer verder met Jimin en zo.
JE LEEST
WAAROM?
FanfictionHoe kan ik iedereen laten zien tot ik van haar hou. Ik mag toch wel van iemand houden. Ik liep op school naar haar toe en trok haar mee." Jimin doe me niks asjeblieft"zei ze."ik doe je niks hoor"zei ik. Ze keek me raar aan. Ik duwde haar in een wc e...