Nog steeds pov Tae
Kiara ontsnapte. Ik bleef door mijn ogen kijken. Het bleef allemaal zwart wit. Yoongi rende naar me toe en zei"gaat het Tae". Ik schudde mijn hoofd."Yoongi ik zie alles zwart wit"zei ik." Dan ben je in de vroegere tijd nee grappje"zei Yoongi. Ik keek hem boos aan."Kom we gaan even naar de dokter"zei Yoongi. Ik knikte en pakte zijn hand. We liepen naar buiten. Ik zag Kiara en die was aan het huilen bij Jimin. Jimin keek mij boos aan."KIJK NIET ZO"riep ik."Rustig Tae"zei Yoongi. We kwamen aan bij het ziekenhuis en we liepen naar de bali."Hallo, mijn vriendje hier ziet alleen maar zwart wit we willen er even naar laten kijken"zei Yoongi." oke ga maar in de wachtkamer zitten"zei de bali mevrouw. We zaten er en opeens kwam een dokter en die zei"Kim Tae-hyung". Yoongi en ik stonden op maar de dokter zei"Sorry er mag niemand mee". Yoongi knikte en gaf me een kusje en ik liep mee. Opeens toen ik bij de dokter kwam zakte ik door mijn knieën en kreeg pijn aan mijn hart. Het laatste wat ik hoorde voor dat alles zwart werd was"Tae nee". Het was de stem van Yoongi.Pov Yoongi
Ik wachte in de wachtkamer en toen kwam de dokter. Ik stond snel op. "Kom je even mee Min Yoongi"vroeg hij. Ik knikte en liep mee. Toen ik mee liep zag ik opeens Kiara met Jimin. Jimin liep voorzichtig. Kiara keek me boos aan en liep door. Ik zuchte en we kwamen aan bij zijn kamer. Ik liep naar hem toe en hoorde hem snurken."Slaapt hij"vroeg ik."Ja hij slaapt"zei de dokter."Hij is blind en hij had een hartaanval maar als het goed is komt het goed"zei de dokter."gelukkig"zei ik."Hij heeft veel slaap nog nodig maar ik laat je wel even alleen met hem"zei de dokter. Hij liep weg. Toen hoorde ik een zachte stem."Stop nee stoppen". Ik zag tot Tae begon te draaien en te zweten. Ik pakte zijn hand vast."Help nee"hoorde ik hem zeghen."Ik ben bij je schat doe maar rustig"zei ik. Hij begon nog erger te zweten."Stop nee help me help"fluisterde ik."Schat wordt wakker hè wat is er"zei ik." Dat gaat niet makkelijk"zei opeens een stem.
Ik keek achteromcen zag een jongen staan."Wie ben jij en wat heb je gedaan"zei ik. Ik rende naar hem toe en gooide de capuchon af. Ik keek raar. Er stond een jongen op stelten."Wat heb je gedaan bij Tae"riep ik."Ik heb de pillen van Tae omgeruild"zei hij. Hi jgaf me een doosje en wijzde naar het doosje op bet nachtkastje van Tae."Nachtmerrie en altijd slaap pillen"leesde ik op."Waarom heb je zijn pillen omgewisseld"riep ik boos."Dat moest ik wel doen"riep hij huilend."Waarom"vroeg ik."Voor mijn oom"zei ik."Hoe heet je oom"vroeg ik."Lukas"zei hij."Nee pap wacht ben jij mijn broertje Sam"vroeg ik. Hij knikte."KUT OOM WAAROM MOET JE ALLES VERPESTEN"riep ik."Rustig ik moest het doen anders vermoorde hij onze tante"zei hij."Vergeef mij dit nooit"zei ik. Ik liep naar Tae en duwde op zijn buik. Ik hoopte tot alles naar boven kwam. En het lukte. Ik zoekte de pil en zag hem."Yoongi niet doen"zei Sam."Sorry"zei ik en ik duwde de pil in mijn mond. Ik werd misselijk en viel op de grond en hoorde en zag niks meer.
JE LEEST
WAAROM?
FanfictionHoe kan ik iedereen laten zien tot ik van haar hou. Ik mag toch wel van iemand houden. Ik liep op school naar haar toe en trok haar mee." Jimin doe me niks asjeblieft"zei ze."ik doe je niks hoor"zei ik. Ze keek me raar aan. Ik duwde haar in een wc e...