deel 15

46 5 2
                                    

*trouwdag*

Pov Kiona
Ik heb alles geregeld. En mijn moeder komt binnen en zegt "doe even je jurk aan voor de bruiloft en dan kom je mij en mijn jurk helpen". En ze liep weg. Ik keek in mijn kast en pakte de jurk die ik had gekocht. En ik deed hem aan.

Ik liep naar mijn moeder en deed haar jurk aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar mijn moeder en deed haar jurk aan. Opeens rieo Chen me"Kiona help me even". Ik rende naar Chen en hielp hem met zijn strikje."schat help me even met mijn haren"riep mijn moeder en ik rende weer naar boven. Ik zag haar en haar kam hong in de kliten. Ikhaalde het eruit en kamde het rustig door. En deed de haren in ene mooie knot."help me even met mijn schoenen"riep Chen en ik rende naar onder. Toen riep mijn moeder me ook nog en ik riep"ik doe eerst Chen en dan jou ik kan jullie neit tegelijk doen". En ik maakte Chen helemaal klaar en liep weer naar mijn moeder. Ik deed haar ketting om en alles wat nog moest. "klaar"zei ik. Ze keek in de spiegen en zei"het is prachtig schat"zei ze."naar de bruiloft"zei ik. En we liepen naar onder. Ik had een grote limo geregeld. Ik zag Chen ervoor stasn. Toen Chen mijn moeder zag zei hij"wat ben je mooi"."dankje jij bent heel knap"en ze lachte. We stapte in en reden naar de plek wat we hebben geregeld. We kwamen aan en mijn moeder en Chen stapte hand in hand uit de limo. Chen liet de hand los en liep naar het podium. Ik deed de haren van mama no goed en ik haalde opa. Hij pakte de arm van mijn moeder en ze liepen naar het podium. Ze ging staan en de meneer begon."Chen wil jij met de mooie damen Iris voor altijd samen zijn"."ja ik wil"zei Chen."Iris wil jij voor altijd met Chen zijn"."ja ik wil"zei ze."dan mogen jullie nu kussen"zei ze. Ze liepen naar elkaar toe en deden een hele lange zoen. Toen ze los lieten begon iedereen te klappen. Ze liepen naar onder ne we stapte in de limo want ik had ene andere plek geregeld voor het feest. We kwamen aan en ik stapte uit. Ik had het strand geregeld. Ze stapte weer hand in hand uit. En we liepen naar het stuk en begonnen te dansen. Het was een heerlijke avond. De zon ging onder en ik liep alleen over het strand. Ik ging in het zand zitten en keek naar de zonsondergang. Opeens kwam Chen en hij ging naast me zitten."wat is er"vroeg hij."niks ik geniet van de zonsondergang"zei ik. Hij keek de lucht in en zei"echt mooi altijd"zei hij. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Hij wreef door mijn haar. Ik voel me langzaam in slaap vallen.

WAAROM?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu