deel 9

65 10 4
                                    

pov Chen
Ik las de brief van Kiona. Ik kan haar wel vermoorde. Dat was nog een best goed idee. Maar eerst moet ik Jungkook goed dode. Kiona komt na Jungkook. Ik pakte het mes en zag tot Kiona er wat in het geschreven met een ander mesje. Er stond'kom nooit meer aan Jungkook'. "KUT Kiona"riep ik. Ik pakte mij autosleutels en zocht op waar Jungkook lag. Ik deed het mes in mijn broekzak. Ik stapte in de auto en reed naar het ziekenhuis. Ik kwam aan en liep naar de bali en vroeg waar Jungkook lag. Ik liep zijn kamer in en Jungkook zei"Chen wat doe jij hier"."ik heb een brief gekregen van Kiona en ze wilt niet meer mensen vermorden maar ik ga iemand anders zoeken, maar ik kwam vragen hoe het met je ging"."ik haat je"zei hij. Ik ging zitten en hield mijn handen in mijn zakken tot het niet op merkte." wat moet je Chen"."ik wil weten hoe het gaat is dat niet lief"."ik vertrouw je niet Chen". Toen hij het zei liep ik naar hem toe en snee hem in zijn aders in zijn pols. "auwww"riep hij en ik rende naar huis.

Pov Jimin
Hoe kan ik iedereen laten zien tot ik van haar hou. Ik mag toch wel van iemand houden. Ik liep op school naar haar toe en trok haar mee." Jimin doe me niks asjeblieft"zei ze."ik doe je niks hoor"zei ik. Ze keek me raar aan. Ik duwde haar in een wc en begon"Kiara ik ben verliefd op je, maar iedereen zei maar wie met haar gaat is een loser. En mijn grootste droom was om bij de jongensclub te gaan. En toen lukte het me maar ik was meteen verliefd op je maar ik wou niet uit de jongensclub"zei ik. Ze keek naar onder en zei"ik verpest alles voor jullie"."nee je bent de alles de mooiste,beste en slimste"zei ik. Ze glimlachte."Kiara wil je stiekem tot niemand het weet verkering"vroeg ik. Ze keek om zich heen en zei"ja maar wel echt stiekem". Ik knikte en ging naar haar toe en duwde mijn lippen op die van haar. Ik kon niet geloven tot ik haar had gepest. Maar toen ik los liet zei ze"maar ga je me nog steeds pesten"."oh daar heb ik niet over na gedacht". Opeens kwamen de jongens binnen en ik duwde haar in een wc en deed de deur dicht houden."hè wat doe jij hier"zei Alvin."uh ik uh ja nee laat maar"zei ik. Ze keken me raar aan en trokken de schouders op."wanneer ga je Kiara nog eens pesten"zei Sjoerd."uh weet ik niet"zei ik."niet ermee stoppen hè want dan weet je wat gebeurd"zei Milan. Ik knikte en ze liepen weg. Ik deed de deur open en ik zag haar heel raar kijken." ik moet gaan"zei ze en ze rende weg. Ik krabde op mijn achter hoofd en dacht na wat ik verkeerd had gedaan.

WAAROM?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu