deel 21

36 5 4
                                    

Pap zei"het gaat niet goed met Jimin"."wat komt het door mij pap"zei ik. Ik ging naast hem zitten en hij wreef door mijn haar."natuurlijk komt het niet door jou"zei hij. Opeens begon het apparaat heel hard te piepen en dokters rennen binnen. Pap hield me vast ne we keken elkaar bang aan. Toen kalmerende het apparaat weer."alles onder controle"zei de dokter. En ze liepen weg.

Pov Tae
Ik voel me schuldig. Ik had het fijner toen ik met haar had. Ik moet indruk maken. Maar het is raar als je het uit maar en dan weer aan maakt."waar zal ze nu zijn"zei ik. Toen ik over straat liep. Toen zag ik Kiona ne ik liep naar haar toe."hè Kiona weet jij waar Kiara is"vroeg ik."ja in het ziekenhuis"zei ze."dankjewel"zei ik."ik denk niet tot ze nog met jou wilt spreken"zei ze en ze liep weg.
"HET WAS VERKEERD WAT IK OP SCHOOL DEED"riep ik nog."pff"hoorde ik Kiona doen. Ik liep naar het ziekenhuis en zag Kiara buiten staan. Ik rende naar een muur en ging er achter staan. Ik luisterde wat ze tegen iemand zij."ik wil hem niet krijt hij mag niet naar boven gaan"zei ze." dat gebeurd niet"zei haar pap."ze spreekt tegen haar pap"fluisterde ik tegen me zelf. Opeens hoorde ik rare geluiden. Ik keek en ik zag tot haar vader op de rond lag en Kiara zat te huilen."PAP HELP"riep ze. Ik rende naar haar toe en ging naast haar op de knieën zitten."we tillen hem op en brengen hem naar binnen"zei ik. Ze knikte en we tilde hem op. Toen we de kamer in liepen zei haar vader"zorg goed voor jezelf schat". Ze keek hem aan met tranen in haar ogen aan. Ik legde een hand op haar schouder. De ogen van de vader ging en dicht en ze begon te huilen."al is het niet mijn vader het is wel mijn nep vader en ik vond hem heel lief en nu zijn de dokters te laat"zei ze."je weet tot hij altijd mee kijkt"zei ik. Ze glimlachte naar me en de dokter kwamen aan."JE BENT TE LAAT"riep ik."rustig Tae misschien kunnen ze nog wel wat doen"zei Kiara. Ze keken naar haar vader en schudde hun hoofd."sorry"zei de dokter."KUT DOKTERS JULLIE ZIJN ER ECHT NOOIT VOOR MENSEN DOOR JOU IS MIJN MOEDER OOK GESTORVEN"riep ik boos."wacht ben jij Tae"zei de dokter. Ik knikte. En ze rende weg. Ik rende achter haar aan."TAEHYUNG NIET DOEN"riep Kiara uit de kamer maar ik pakte de dokter bij de armen en legde haar op de grond. Ik pakte een mes en sneed een snee. Een andere dokter zag het en belde de politie. Ze pakte me op en bonde handboeien om mijn armen."POLITIE NIET DOEN ASJEBLIEFT"riep Kiars en ze rende naar de politie." sorry damen maar er is geen keus"zie de politie en ze duwde me in de wagen. En we reden naar het politiebureau.

WAAROM?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu