deel 30

29 5 1
                                    

De man met het masker kwam en hij deed zij masker af en ik schrok. Het was Yoongi."IK WIST TOT IK JE NIET KON VERTOUWEN"riep ik."He ik doe het voor een rede"zei Yoongi."WAT DAN WEL"riep ik."Ik vertel het je als je niet meer schreeuwt"zei hij."Oké ik schreeuw niet meer"zei ik rustig." Ik ben verliefd"zei hij."Op Kiara"vroeg ik."Nee op nee laat maar"zei hij. Hij wou weg lopen maar ik hield hem tegen."Op wie Yoongi"vroeg ik."Op j-jou"stamelde hij. Ik schrok en viel achterover. Hij ving me op en kwam met zijn gezicht naar mij. En zoende mij. Toen hij los liet vroeg hij"Taehyung ik ga jullie vrij laten maar willen jij mijn vriendje worden"."Ja maar waarom ontvoerde je dan Kiara inplaats van mij Yoongi"zei ik."Omdat ik hulp nodig had ik wist niet hoe ik het moest doen"zei hij zuchtend."Wacht even"Zei hij. Hij liep weg maar deed de deur niet dicht en hij kwam terug met Kiara. Kiara rende naar me toe en knuffelde me."Ik heb goed nieuws Kiara"zei ik."Wat is er Tae"vroeg ze."Ik heb verkeering"zei ik. Ik liep naar Yoongi en kuste hem."Heb je met die gestoorde gek"vroeg ze bang."Hoe noemde je me"zei Yoongi boos. Ik hield hem tegen"Yoongi rustig". Hij zuchte."Ik snap tot je bang bent Kiara maar dat is onaardig wat je zei"zei ik."Alleen omdat je een liefje hebt sta je aan de andere kant van mij ik dacht tot je hier ook weg wou"zei ze."Kiara zo bedoel ik het niet"zei ik."JONGENS GEEN RUZIE"riep Yoongi en het was een hele tijd stil."Jullie mogen best wel praten maar laat maar"zei Yoongi. Hij liep naar de deur en deed hem open."De trap op en dan naar rechts en dan de deur dan ben je buiten"zei hij. Kiara sprinte naar de deur maae werd tegengehouden door Yoongi."Kiara asjeblieft vergeef me"zei hij. Ze zuchte en duwde hem weg en rende de trap op."Kiara dat is brutaal kom terug"riep ik. Ik liep naar Yoongi en trok hem op."Ik ga achter haar aan doei"zei ik."Succes"zei Yoongi en hij gaf me een kusje. Ik rende naar Kiara en trok haar aan de mouw. Sloeg haar in haar gezicht. Duwde haar op de grond."Stoppen Tae"riep ze."Stop toch zelf met je domme KUT gedrag". Ze wou op staan maar ik hield haar tegn. Ze deed haar been omhoog waardoor het in mijn deel kwam. Opeens zag ik even nisk meer. Ik eeed mijn ogen open en alles was zwart wit.

Sorry als het niet Yoongi was maar Suga maar ik was het even kwijt. Tot het volgende deel. Sorry tot er al zo lang niks meer op is geweest.

WAAROM?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu