Pov Kiara
Ik liep de deur uit. En opeens sloeg iemand me en het werd zwart.Ik werd wakker en lag in een kelder."Je bent wakker"zei een man die voor me stond. Ik kon niet zien wie het was want hij had een grote zwart muts op en een lange zwarte jas aan." Wie ben je"zei ik en ik kroop naar achter en knalde tegen de muur."Je kan hier niet weg je kan er maar op een manier weg maar daar moet je achter komen"zei hij en hij liep weg."wacht"riep ik maar hij sloot de deur af. Ik zat tegen de muur en begon te huilen. Ik legde mijn hoofd op mijn armen. Toen viel de stroom uit. Ik werd bang." Jimin alsjeblieft kom of Taetae"zei ik. Opeens ging het stroom weer aan en de lamp ging aan.
Pov Taetae
Er kwam een politie agent de cel in en hij had een jongen bij zich. Hij duwde hem erin en liep weg."hoi ik ben Tae wie ben jij"toen ik hem optrok."ik ben Jun Ki"zei hij." dat is jou bed"zei ik. Hij ging erop zitten en ik zei verbaast"wacht ben jij de broer van Yoongi"."Ja dat ben ik"zei Jun Ki zuchtend." Maar ik doe je geen kwaad"zei hij. Ik slikte. Zou ik hem moeten geloven of niet. Ik liep weg.Pov Jun Ki
Tae liep weg en ik zuchte. Ik pakte het briefje uit mijn broek zak en las het laatste nog een keer. Ik zuchte nog eens. Ik wil dit helemaal niet Suga. Waarom moet ik dit doen. Ik keek naar de grond en weer naar het briefje." wat is dat briefje"zei opeens Tae die naar me toe kwam."niks"zei ik en ik duwde het briefje weer in mijn broekzak. Hij keek me boos aan. Ik zuchte en ging naar mijn bed. Binnen no time lag ik te slapen.*time skip*
Ik heb niet goed geslapen over het briefje. Ik zoekte naar mijn briefje in mijn zak maar het was weg."SHIT"riep ik. Ik keek naar Tae's bed en die ws leeg."hij heeft natuurlijk het briefje"zei ik. Ik liep de gang op en zoekte Tae. Ik zag hem in een kring staan met het briefje. Nu dacht ik echt SHITT. Hij liep boos naar me toe en sloeg me in mijn gezicht." auw"riep ik."Dat heb je verdient Yoongi heeft Kiara ontvoerd en jij houd hem niet tegen gestoorde gek Jimin kan niet naar haar toe omdat hij niet kan lopen of Praten"zei Tae in een snel tempo. Ik zuchte en wilde het briefje uit de handen van Tae pakken maar het scheurde want Tae liet niet los."WAT HEB JE GEDAAN GESTOORDE KUT GEK"liet ik uit mijn mond floepen. Hij begon te huilen en gooide de stukkjes op de grond en liep weg." wacht Tae"zei ik."noem me geen Tae maar Taehyung"riep hij en toen verdween hij.
JE LEEST
WAAROM?
FanfictionHoe kan ik iedereen laten zien tot ik van haar hou. Ik mag toch wel van iemand houden. Ik liep op school naar haar toe en trok haar mee." Jimin doe me niks asjeblieft"zei ze."ik doe je niks hoor"zei ik. Ze keek me raar aan. Ik duwde haar in een wc e...