"Bu sefer o saçma reklamlar gelmeden bilgisayarı kapatacağım"
Bilgisayarına virüs bulaşmış olma ihtimalini göz önünde bulundurmak istemiyordu çünkü daha yeni almıştı ve ödemesi gereken öğrenci kredisi varken ikinci bir bilgisayar alamazdı.
Yaklaşık üç saat boyunca bilgisayara baktı. Hava kararana kadar.
"Bu sefer ben kazandıı~m"
Lisa odanın içinde sevinç naraları atarken bir yandan da bilgisayarının şarj kablosunu arıyordu.
Oturduğu koltuğun yastığının altında bulunca evinin ne kadar dağılmış olduğunu fark etti, yine de temizlik biraz daha bekleyebilirdi.
Şarja takmak için bilgisayarına döndü.
"Hayır hayır yapma bunu bana. Pusuda mı bekliyorsun sen?"
2 dakikanın dolmasını beklerken gözleri hala Kore'de yapılan bir köprüyle ilgili haberin üzerindeydi.
"Köprü mü? Hadi diğer ikisini kabullendim -her ne kadar Kore'de yaşasam da ama köpRÜ MÜ?"
Reklamda bahsi geçen köprü Kore'deki trafiği ve şehrin bir ucundan diğer ucuna gitmek için gereken süreyi azaltmak amacıyla yapılmıştı.
"Aslında iş görürdü bu köprü. Şehrin bir ucunda oturuyorum diye bir yere vaktinde gidemiyordum. Elbette bir arabam olsaydı."
İki dakikanın dolmasıyla eski haline dönen ekran Lisa'nın güç tuşuna basmasıyla siyaha büründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ads | liskook
Short StoryLisa, her gece bilgisayarının ekranında beliren reklamlar yüzünden rahatsız oluyordu. Liskook for @DW_read ♡ Tamamlandı - 20.08.2018