Bilgisayar çantasını sağ eliyle sıkı sıkı tutmuş, hızlı adımlarla alt sokağında bulunan bilgisayarcıya götürüyordu. (Bilgisayar şeysine bilgisayarcı mı deniyor bilmşyom ama siz beni anladınız)
Kapıyı açtığı zaman içeride 2-3 kişinin daha olduğunu gördü. Bu yüzden orada bulunan ikili sandalyelerden birine oturup çantayı kucağına koydu.
Tüm bunlarla eş zamanlı olarak titreyen telefonuna bakmak için sağ omzuna astığı çantasından telefonunu çıkardı ve bildirim ekranına girince gelen mesajın Jungkook'tan olduğunu gördü.
"Lalisa~ Şimdiden senden sakin olmanı ve hiçbir şeye fazladan tepki vermemeni istiyorum. Yalnızca birkaç gün kaldı♡"
Lisa ekrana gereğinden uzun süre baktığını fark edince kocaman açtığı gözlerini kıstı ve parmaklarını ekranda gezindirmeye başlayacakken duyduğu ses ile irkildi.
"Sizin probleminiz nedir hanımefendi?"
Diğer kişilerin dışarı çıktığını fark edince ayağa kalktı ve çantayı görevlinin önüne koydu.
"Üç gündür ekranıma kapatamadığım reklamlar geliyor."
"Reklam önleyici bir uygulama indirmeyi denediniz mi? Eminim problemi çözecektir. Sonuçta hepimizin başı reklamlarla dertte."
Fazla zekisin, diye içinden alay ederek başıyla görevliyi onaylayıp çantayı yeniden omzuna atarak çıktı.
Eve döndüğünde direkt bilgisayarı açıp bu uygulamaları araştırmaya başladı. En güvenilir ve en iyisini bulduğu zaman indirip aktifleştirdi.
Hava kararmaya başlamıştı fakat Lisa yorgun değildi. Uzanmak yerine bilgisayara bakmayı tercih etti.
Kendine içecek bir şeyler almak amacıyla gittiği mutfaktan döndüğünde ekranında o tanıdık reklamlardan birini gördü.
Kore'nin ünlü bir giyim markasında erkek reyonunda %70 indirim varmış. Aman ne yararlı bir bilgi.
Lisa televizyonu açıp henüz süresi dolmamış reklamı umursamayıp bilgisayarı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ads | liskook
Short StoryLisa, her gece bilgisayarının ekranında beliren reklamlar yüzünden rahatsız oluyordu. Liskook for @DW_read ♡ Tamamlandı - 20.08.2018