six

4.4K 380 130
                                    

Lisa bugün evden erken çıkmış ve diğer günün sabahına kadar eve dönmemişti.

Geceyi arkadaşı Jennie'nin evinde geçirmiş ve orada diğer iki yakın arkadaşı Rose ve Jisoo ile kendi tabirlerince 'kızlar gecesi'nin tadını çıkarmışlardı.

Eve döndüğünde direkt yatağına uzandı ve dün gece uyumadığı saatlerin intikamını günün en aydınlık saatlerinde çıkardı.

Hava kararmaya yakın gözlerini açtığında telefonunu kontrol etti. Bir mesaj bile yoktu. Tek bir tane bile.

Sanırım bu yüzden Lisa bilgisayarı telefona tercih ediyordu.

Mutfağa gidip biraz atıştırdıktan sonra evin en çok kullandığı odasına, oturma odasına gitti.

"YAA SEN BENİ Mİ ÖZLEDİİİNN SEENN BEN DE SENİ ÇOK ÖZLEDİMMMM"

Koltuğun üzerine bıraktığı bilgisayarının yanına oturdu ve hiç beklemeden açtı.

Açılır açılmaz kendisini karşılayan reklamla tüm hevesi yerle bir olmuştu. En azından bir saat daha bekleyebilirdi değil mi?

"Anlıyorum, sen de beni özledin sayın 'Çiftler için yüzükler: Gerçek altın sahte fiyat' Gerçekten reklamını bu sözle mi yapıyor? Midem bulandı."

Artık ezberlemişti, tam iki dakika sonra reklam gidecekti. Bu iki dakikayı mutfağa gidip kendine cips doldurmayla harcadı.

Geri döndüğünde ekranda başka bir reklamla karşılaştı.

"Bir günde iki reklam mı?"

Lisa buna fazlasıyla şaşırmıştı. Şu ana kadar hep günde bir tane reklam olmuştu.

" Bir bakalım şunaa, 'Kız arkadaşınız buna asla seyirci kalamayacak, erkekler için en çekici kokular ve çok daha fazlası Loursa'da!' Hm hm. Anlıyorum. Sırf bunun için bugün ekstradan iki dakikam daha gitti!"

Elini cipsle dolu kaseye sokup dünün eğlencesinş tekrar yaşıyormuşçasına cipsleri avuçlayarak ağzına soktu.

Aklına gelen dahiyene fikirle az kalsın boğuluyordu ama karşıdaki kişi Lisa ise yemeklerle ilgili hiçbir şey ona zarar veremezdi.

"Doğru ya! Ben dün hiç reklam izlemedim. Dünün acısını bugün çıkarıyor çakallaar."

Tüm sırrı bozarak yüzüne pis sırıtışlarından birini yerleştirmiş ekrana bakıyordu.

Sen bir dahisin, Lalisa. Dahi.

ads | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin