"Ne yaparsam yapayım şu reklamlardan kurtulamıyorum!"
Lisa dün indirdiği uygulamayı silmiş, yerine daha iyisini kurmak için araştırmaya tekrar başlamıştı. Görevini yerine getiremediği fazlasıyla açıktı.
"Hayır yani anlamıyorum. Ben zaten Kore'de yaşıyorum. Bu reklamı gösteren kişilerde konum bilgisi yok mu? Onu da geçtim. Erkek değilim ben? Madem her gün ömrümden 2 dakika çalacaksın bari mantıklı şeyler göster. Ne bileyim makyaj malzemelerinde indirim olsun, öğrenciye ev verirken indirim yapsınlar, Japonya ile aramıza köprü yapılsın şipşak gidip gelelim.."
Sonuncu fikir Lisa'yı gülümsetmişti. Japonya ile daha yakın olsalardı sürekli Jungkook'u görmeye giderdi.
Jungkook'un attığı mesajı tamamiyle unutmuştu. Çantasında telefonunu arıyordu fakat hala bulamamıştı.
"İşte buradasın. Güzel saklanmışsın ama. Hakkını yemeyeyim."
Mesaj kutusuna girip dün görüldü attığı sevgilisine yanıt yazdı.
"Az kaldı derken? Jungkook bana evlenme mi teklif edeceksin yoksa:d?"
Mesajına gülerken ayağa kalkıp odanın lambasını yaktı.
Döndüğü zaman bugün bilgisayarda oyun oynamasını bile bekleyememiş reklama baktı.
"Bugünkü konumuz neymiş bakalım... Kiralık arabalarda kampanya? Arabam olmadığını söyledim diye bana kıyak mı geçiyor bu sefer?"
Reklamla konuştuğunu fark edince duraksadı Lisa. Belki birkaç tahtası eksik olabilirdi ama bu kadarı onun için bile fazlaydı.
Reklamın oyunundan önce çıkmış olması onu sevindirmişti.
Gönül rahatlığıyla gözleri kapanana kadar oyun oynadı. Reklamsız.
Şunu eklemek isterim ki bu reklamların bir anlamı var boş değil cmcmxmncms
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ads | liskook
Short StoryLisa, her gece bilgisayarının ekranında beliren reklamlar yüzünden rahatsız oluyordu. Liskook for @DW_read ♡ Tamamlandı - 20.08.2018