Kafamdaki final bu değildi ve finali yazarken aklımdakini de ekleyeceğim demiştim, olmadı. Ama şimdi de yazmayacağım çünkü zaten kitap tamamlandı -ikinci bir finale gerek yok cmnvmcnbm
Sadece kitabı her gördüğümde ben bunu böyle yapmayacaktım ya demekten sıkıldım ve kafamın içinde dönüp duran tilkileri sizinle paylaşayım dedim. Kitabımdan ve finalinden memnunum ama sakın yanlış anlaşılmasın.
Normalde reklamlar Lisa'ya her göründüğünde Jungkook onları çoktan yapmış olacaktı. Örneğin ilk reklamdan örnek vereyim, uçak bileti. Bu reklam göründüğünde Jungkook biletini almış olacaktı.
Final de bu yüzden kısa sürecekti, Jungkook her şey tamam bir şekilde gelecek ve olayların nasıl geliştiğini anlatacaktı.
Bunu yapmadım, daha doğrusu yapamadım, çünkü reklamların bilgisayara nasıl geldiğini kitaba eklemeyi unuttum. Lisa bilgisayarcıya gitmişti hatırlarsınız, işte bu kısmı ilk bölüme koyacaktım. Lisa gidecekti ve bilgisayarcı da Jungkook'un söylediği biçimde küçük bir 'virüs' aktaracaktı. Böylece bilgisayarlar birbirleriyle bağlantılı olacaktı. Jungkook da istediği reklamı gösterecekti.
Öyle de oldu ama bunu en başından yazmam gerekiyordu:( Yani kafamdaki reklamlar böyle geliyordu. Bu yüzden internet yokken de gelmişti.
Finali iyi ki kitaptaki gibi yazmışım diyorum. Aklımdakini yazsam en fazla 500 kelime falan olurdu ve finalden çok açıklama bölümü olurdu.
Yazıp kurtulduğum için mutluyum ve okuyup bana destek olduğunuz için de teşekkür ederim♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ads | liskook
ContoLisa, her gece bilgisayarının ekranında beliren reklamlar yüzünden rahatsız oluyordu. Liskook for @DW_read ♡ Tamamlandı - 20.08.2018