פרק ו; להתעורר לתוך כאוס

2.4K 122 10
                                    

!!תכניים מיניים - ראו הוזהרתם!!

שתהיה לכם קריאה מהנה:)

***

זימרה

לא זכרתי אפילו שנרדמתי.

כל מה שידעתי היה שאחרי השיחה ההיא עם רינה, הייתי זקוקה לניחוח הגברי שלו. פאק, הייתי זקוקה למגע ידיו ולחום העוטף שלו. היא גרמה לי להבין שרציתי דברים שלא הייתי צריכה לרצות. התבוננתי סביבי, לפני שאזרתי באומץ ופניתי לחדר שלו. כפי שרינה הבטיחה, הלילה הגיעה והוא עדיין לא חזר מהעבודה שלו.

לחלחתי את שפתיי ופניתי לחדר שלו. כל מה שרציתי היה להתעטף בשמיכה שלו עד שהוא יבוא ואז לעזוב. נכנסתי למיטה שלו ודחפתי את פניי כנגד הכרית שלו. ריח השמפו הגברי שלו עלה מתוך המצעים שלו הייתי די בטוחה שנכנסתי כרגע לקטגוריית הקריפ הסוטה.

אלוהים, רינה צדקה. לא היה לי מה לאבד, אלא רק להרוויח מכל הסיטואציה הזאת. יכולתי פשוט לחיות את החיים האלו במלואם; אלוהים ראה שרציתי. הבטחתי להורים שלי שאעשה את זה. אבל מה אם לא אצליח? האם אצטרך לחזור לחיים ההם? האם רותם צדק? האם כל מה שהייתי טובה בו זה לפשק את רגליי?

לא.

אם החלטתי לתת לעצמי את ההזדמנות הזאתי, היה עליי להיפתח ולתת לעצמי לנסות ולהתקדם הלאה בחיים האלו. במיוחד אחרי השבועיים האלו ששכבתי לצד גבר כה עקשן. בקושי הכרתי אותו בשלושה השבועות האלו ומצאתי את עצמי נמשכת ונופלת לתוך הבאר העצומה לה קראו ירמיהו. הוא לא נתן לי לוותר על עצמי. הוא פשוט נלחם עליי, למרות שאני בעצמי כבר לא רציתי.

התעטפתי בניחוח ובחום שמיכתו ונתתי לזרם הנעים לחלוף לאורך גופי. גם אם הוא לא היה כאן, עדיין הרגשתי אותו. לא יכולתי אפילו להסביר את התחושה הזאת, כאילו שהבדידות כבר לא הייתה עצומה שכזאת. כל הניחוחות האלו חלפו על עורי כמערבולת רגשית וחסרת שליטה. הצליל שנפלט מבין שפתיי גרם לי להצמיד את ברכיי בכדי להקל על הזרם שפגע בין רגליי.

הנעתי את גופי אחורנית ובתגובה שמעתי רטינה שקטה ועמוקה כנגד אוזני. פקחתי את עיניי והסתכלתי לתוך החשכה של החדר. שכבתי על צדי ומשהו לוהט נצמד אליי מאחור ונאחז בי בחוזקה. הרגשתי את ידו חולפת תחת חולצתי ומטה אל בטני התחתונה. הייתי מחובקת בין זרועותיו של ירמיהו. ראשי נח על כתפו וידו - האחת שהייתה תחת ראשי - חפנה את החזה שלי ונסגרה סביב פיטמתי.

דחפתי כנגדו והרגשתי את נשיפותיו הכבדות חולפות מעל לצווארי ומזקרות את קצוות גופי בהתרגשות. ידו השנייה ירדה מטה ומטה לתוך התחתונים שלי עד שהוא הגיע אל המשולש הנסתר בין רגליי. האם הוא היה מודע למה שהוא עשה איתי, או שהוא עשה את זה מתוך שינה? כיווצתי את מצחי והצצתי אחורנית, מעבר לכתפי. עיניי פגשו בעיניו המצומצמות של ירמיהו וברגע שהוא רגע אותי הוא הצמיד את זיקפתו לישבני, משפשף את עצמו כנגדי. הוא עצם את עיניו ופקח אותן ברעד, כל גופו רעד.

היום בו טבעתיWhere stories live. Discover now