Muttefik ile Ilk Temas - BOLUM 4

245 10 2
                                    

  -Bana boyle bi hatayi yapmadim de lutfen melis !

  -Napabilirdim soylesene yabanci ?! Bu olaylar basladiginda arkadaslarimla birlikte sahilde egleniyorduk. Arabanin radyosundan herseyi ogrendik. Kacicaktik... Neresi olursa... Sonra arabamiza o ihtiyari aldik... tanriiimmm ! 

  -ssshhhhh aglama tamam gecti. Devam et lutfen.

  -Ben onde oturuyordum. Yolculugumuzun buyuk bir kisminda ihtiyarin hasta oldugunu anlamamistik. Sehir merkezine yaklastigimizdaysa o ihtiyar  arkadasimi hic dusunmeden isirdi anliyor musun !!!  Korkmustuk. Derin ile ben arabadan indik arkamiza bakmaksizin kosuyorduk neresi olursa. Sonra... Toprak sonra... Derin  vuruldu..! Benim sert mizacim bunun yaninda kopek yavrusu gibi kalir anladin mi beni ? Derini vuran askerlerdi. Bundan eminim. Daha sonra kosturdum. Guvenli bi yer aradim. Aklima burasi gelmisti ama s*ktumunun alisveris merkezi kapaliydi. Iste bunu uzerine bende arka kapidan girdim. Heyecandan olsa gerek kapiyi acik unutmusum... Uzgunum tamam mi ! tatmin oldun mu !!

   Kizin ciddi anlamda kotu seyler yasadigini dusundu toprak. Birlikte hareket etmesi gerektigini anlamisti. Zaten artik burada birakamazdi. Sonra aklina sevgilisini vuran o herif geldi. Ya o noktaya gelirse ne olacakti.?

  -Sirayla gidelim melis. Dedi.

 

  -Arka kapiyi acmayi nasil becerdin sen ?

  -Ihh seeyy... Su kacan guvenlik. Kilitlemeyi unutmus olmali degil mi heheh. 

Gozlerini kacirmisti.

  -Olaylar patlak verdiginde neden gitmek istediginiz yer sehir merkezi oldu ?

  -Cok iyi bi yerden yakaladin dostum. Cunku herkes sehir disina kacmanin guvenli olabilcegini dusundu. Radyoda herkesin sehir kapilarina yuklendigini bu yuzden gecislerin uzatildigini soyluyordu. Sehirde kalanlar da belli kesimlerdi zaten. Lakin hastalik zengin fakir tanimadi. Sehir kapilarina yuklenen insanlarin hepsi birer pislige donustuler. Yani senin anlayacagin biraz sansliysan ve kurallarin varsa hayatta kalirsin dostum. 

 

   Kurallarin var demek... Bunu hatirlayacagim.

  -Ayakli haber makinesi gibisin iyi ama arabadan indikten sonra haberlerini nasil aldin sehir kapilarina yuklenenlerin falan? dedi toprak.

  Kiz biraz duraksadiktan sonra  radyosunu gosterdi.

   -Olaylardan sonra 4 saat kadar yayin yapmaya devam ettiler. Sonra yayin kesildi. Mmm marketi biraz yagmalamam gerekti. Zaten saniyorum artik yasamiyordur sahibi hahhaha ! Buranin yemekleri cok guzel dostum. Hotdogumu seninle paylasmami ister misin ?

   -Cok naziksin gercekten... Ama ben almayayim. 1 hafta oncesine kadar hergun ogle yemegim koca bi hotdogtu.

   -Nasil yani neden ? Buna mecbur mu birakildin ? hahahah

   -Burda calisiyordum tatlim. Neyse su asker mevzusuna gelelim mi ? Askerler neden boyle bisey yapsinlar ?

  -Emin ol bunu bende bilmiyorum. Onlar insanlari yok etmek icin mi oradaydilar ? Yoksa derini o pisliklerden mi sandilar bilmiyorum toprak... Bana da nisan aldiklarini gordum ama iskaladi. Cok yakinimdan gecip gitti bunu hissettim.

  Bunu da aklinin bi kosesine yazmisti. Askerlerden korunmasi gerektigini. 

  Toprak kizi tanimaya calisiyordu. Ayaginda siyah tatli bir cift babet vardi. Coraplari dizine kadar geliyordu serit halinde ve her serit farkli bi renkteydi. Mini bi kot sort giymisti. Ustune de ince oldugu her halinden belli olan ve ponpon kizlar baskili uzun bi tisort giymisti. Bacaginda ve elinde dovmeleri vardi. 60 Kilo civarinda  1.70 Boylarinda ve 23 - 24 yaslarinda tatli bi kizdi.

   Bu kiza silah vermeli miydi? Kestiremiyordu. Sempatik biriydi. Ayrica aklinin sinirlarini oldukca zorluyor gibiydi. Ama vurulmak uzere olan ve pacayi son anda kurtaran bi insandan ne bekleyebilirdi ki? Yasamak istiyordu. Bu kizin gozlerinden anlasiliyordu. Hircin ama magrur bakan ve hicte korku salamayan gozleri titriyordu. 

   Marketin degisik yerlerinden sesler yukselmeye baslamisti. Melis tedirginligini cokca belli ediyordu. Kameralar hala calistigi icin kendilerini iyi hissettiler. Silahlari ve hatta silah dukkanlari bile vardi. Kamerayi izlemeye koyuldular ipucu ariyorlardi. Hangi bolge temizse oradan cikacaklardi.

   Suana kadar marketin icinde gordugu yaratiklar kizin acik biraktigi kapidan girmisti bu bariz bi sekilde belliydi. Kameraya yansiyandan cok daha fazlasi girmis olmaliydi. Kiza hazirlanmasini soyledi. Bi planlari da yoktu. Ama bildikleri bisey vardi artik burasi kesinlikle guvenli degildi.

Kiz ; 

  -Nereye gidiyoruz. Dedi.

   -Emin degilim.  Dedi toprakta. Kiza bakma geregi bile duymamisti.

   -Guzel. Diye bi cevap geldi sessizce.

  YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI EKSIK ETMEYIN ARKADASLAR. 

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.

ZOMBI SALGINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin