Ari Kovani Orgutu - BOLUM 7

183 10 5
                                    

  Adamin dedigini yaptilar. Adam monitore bakti uzun uzun. Sonra adam onlara yaklasti melisle topraga dik dik bakip elinde ki tufegi  sandalyesinde bi yere tikistirdi. Ve bi kahkaha savurarak ;

  -Kusura bakma eski dostum. Bu aleti saskin bakislarinizla birlikte denemeseydim catlardim dogrusu hahahha ! Yaraniz olup olmadigina baktim.

  -Seni ahmak ! Altimiza sictik !  Sorsaydin soylerdik. Bu ihtiyar hep boyledir melis. Alisirsin yakinda. Ha bu arada  bu melis bu da seckin...

Seckin 45 li yaslarina gelmis adeta bir memura benziyordu saclari seyrekti. Ve bu evde herseyini oturdugu yerden yapiyordu. Bu teknolojik alet dolu evde bir ucagi yonetebilir tanki hareket ettirebilir. Ve cok daha fazlasini yapabilirlerdi. Saskin saskin bakacak ve ne kadar bakarsa baksin ne ise yaradigini anlayamayacaklari cok fazla esya vardi.

  -Ihtiyar nedir bu yaratiklarin hikayesi? Neden Turkiye‘ye mudahale edilmedi? Yaratiklarin duzelme ihtimalleri var mi? Sadece Turkiye de mi oldu bu nasil bi sey boyle?

  -Sakin ol evlat herseyi anlatacagim. Merakinizi anliyorum ama bu olaylari anlamak biraz guc. O yuzden sindire sindire anlatmaktan yanayim. Oncelikle yaratiklarla ilgili bilgi vermem gerekirse artik yaratiklar birer olu oldugu icin tedavi ihtimali yok. Panzehir var. Yani isirildiginda yaninda bir siringa panzehrin varsa sanslisin demektir. Lakin bu panzehir elimizde yok. Siz de gozlemlemissinizdir ki ; Onlar beslenmek icin et yiyorlar. Acik ve net ; Yaratiga donusmus birinin tek bir damla salyasi vucudunuzdan iceriye girerse sizde yaratiga donusursunuz. Ayni zamanda isirilirsanizda ayni sekilde. Olayin ilk cikis yeri california da bi hastane. Kadinin biri siddetli mide bulantisi yuzunden hastaneye gidiyor. Ve orda bom !  Sorusu olan?

  -Peki bu hastaligin daha dakikasinda Turkiye de de olusmasina nasil bakiyorsun ihtiyar? Dedi Toprak.

  -Hepsinin bi aciklamasi var elbette... Kadina enjekte edilen virus sadece bir deneydi. Bu virusu uretenlerin karargahi Usa‘da degildi. Neden kendi ulkesinde yapsin ki deneyi... Ne var ki virusu california‘ya tasirken bilgi sizdirildi. Bunun uzerine Usa‘in gorevlendirdigi bir kac adam Turkiye'ye gelip virusun hazirlandigi tesisten tupleri calmak istediler. Buna izin verilmedi ama tuplerin kirilmasina ve karargahtaki  500 e yakin bilimadaminin olumune sebep oldular. Hayatta kalanlar kacti. Yeni dunyanin efendilerine hizmet ediyorlar.

    

  -Tupler kirilip tesisteki insanlarin olumune sebep olduysa havadan da bulasama ihtimali var demektir?

  -Tupler kirildiginda tesisin ustunde kalan calisanlar durumu biliyorlardi. Hizlica disariya kactilar. Yukardakilerin bazilari kapilara yuklenmeden oturu tuplerde ki havayi cok fazla soluyup hastaligi disariya tasidilar. Assagidakilerin hic sansi olmadi. Sistem kapilari kitleyip 350 e yakin bilimadamini zombiye donusmesine goz yumdu.

   -Peki Turkiye‘ye yardim neden gelmedi. Diger ulkeler bu belayi yasamiyor olsa gerek? Oyle degil mi?   

   Seckin kafasini yanlara dogru bi kac kez salladi uzgun uzgun.

  -Hasss....tirr ! Butun dunya oyle mi oha ?! Ihtiyar yani diyorsun ki? Bu adamlarin Turkiye de karargahi var peki bu tahmin ettigim sey mi?

              

  -Tam tahmin ettigin gibi. Ari Kovani Orgutu. Adamlarin amaci insanlari yaratiga cevirmek degildi. Bu kadar zaiyat vermek isten bile degildi. Ulkelere bunu satip  para kazanmak istiyorlardi. Usa silah sektorunde dunyada tek olduklari icin kendilerine rakip gordukleri tek ulkeydi. Deney yapilacak bi ulke varsa oda Usa diye dusunmus olmalilar bu sebepten oturu. Baslarda hersey iyi gitti. Yardim gelecegi haberleri vardi dunya basininda. Sonra yayinlari  bir bir kesilmeye basladi onlarinda... Virus bulabildigi herkesi aldi. Ari Kovani orgut yoneticileri sag kalan bilimadamlarini ve askerlerini toplayip yeraltina sigindilar. Calismalari hala devam ediyor ve dunya capinda yoneticilerle birlikte gorusuyorlar. BU DURUMU IYILESTIRMEK ICIN DEGIL DAHA DA BETER HALE GETIRMEK ICIN...

  -Oyleyse bi sonra ki adimimiz karargahi basmak olucak degil mi?

  -Orda bi dur bakalim tek basina onlara karsi hic bi sansin olmaz. Bak cocuk anliyorum o adamlar senden bisey caldilar. Intikam duygulariyla karsilarina cikarsan seni de vururlar. Zaman ve mekan... Sana gerekli seyler sadece bunlar ve birde sanirim biraz uyku ha?

...

  -Heeey siz ikiniz gidip biraz uyuyun hadi.

  Fena bi fikir degildi. Ayri koltuklara yattiklari gibi deliksiz bi uyku cektiler ikiside. Uyandiklarinda saat aksamustu 5 e geliyordu. Melis sozunde durup yemek hazirlama isine koyuldu. Seckin de topraga erisebildigi bilgisayar sistemlerini gosteriyordu.  Tesisin kameralarina girip yaratiklarla ilgili inceleme yapiyorlardi. Alta kalan kisma kamera erisimi mumkundu ama bu biraz zaman alicakti. Orasi tesisin genellikle pis islerini yuruttugu yerdi. O yuzden erisimi biraz zorlayiciydi...

  Saat 6 ya gelirken melisin "Yemekler haziiirr" Sesiyle ikiside irkildi. Oturup bi guzel karinlarini doyurdular. Yaratiklardan uzak eglenceli ve bol kahkali bi aksam yemegi olmustu onlar icin.

 

8. BOLUMDE GORUSMEK UZERE...   LUTFEN HIKAYENIN GELISMESI ADINA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...

ZOMBI SALGINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin