Seckin odasina cekildiginde toprak ve melis los isikta yanyana oturuyorlardi.
-Arkadasini vuranlar orgutun askerleri olabir mi melis?
-Ama neden orduya ait kamulaj kiyafetlerini giysinler?
-Bu cok acik degil mi? Halki orduya karsi kiskirtip guvenligi ele gecirmek istiyor olabilirler.
-Mantikli bi yaklasim... Sana anlatmam gereken bisey var aslinda. O gun arabadayken radyoda devlet buyuklerinin hic biri konusma yapmazken Ilker adinda birinin guvenligi sagladigini ve sehir kapilarindan gecislerin onun tarafindan kapatildigini duymustum.! Onemli bir bilgi degildir diye o gun sana soylememistim. Devletin gorevlendirdigi biri diye dusunmustum. Afedersin.
-Nereden bilebilirdin ki canim. Bu adam orgutun lideri olmali. Tanismak icin sabirsizlaniyorum dogrusu.
Biraz sarilip sessiz kalmayi tercih ettiler. Daha sonra toprak heyecanli heyecanli kafasini kaldirip "Bu ihtiyarin evinde savas simulatoru bile var melis" Dedi.
-Eskiden ne zaman engelli biri gorsem ayak bagi olduklarini dusunurdum. Artik anliyorum ki onlara firsat verilirse bizler gibi herseyi yapabilirler. ENGELLER NORMAL YASAMAYA ENGEL DEGILDIR. Dedi melis.
-Evet sana katiliyorum. Cocukken sokaklarda kalmis bi gun elinden parasini almak icin kohne bi sokakta hirpalamaya calismislar kacmis. Insaatta calisanlara siginmak icin bi insaat alanina girmis. 2. kattayken kovalayanlardan biri bizim ihtiyara yetismis parayi alamayinca tutup korkuluklardan assagiya atmis. O gece muhendisler insaat alanindayken sesi duyup yetismisler ceteyi yakalayamamislar ama bizim ihtiyari hastaneye kaldirmislar. Kimsesi olmadigini ogrenincede bi muhendis onu evlatlik edinmis. O gunden itibaren ozel okullara gonderilmis. Istemedigi kadar parasi olmus. Kendisini gelistirmis. 20 lik delikanli cagina geldiginde babasinin vefati uzerine isleri onun devralmasi gerekiyormus ama onun yerine babasi icin calisan birini yonetici koltuguna oturtup isleri uzaktan izlemeye karar vermis. Cunku o korkuluklardan dustugu gunden beri yuruyemiyor ve bu teknoloji manyagi herifin masraflari babasinin mirasindan karsilaniyor. Sahi artik paranin pek bi onemi kalmadi lakin "iyi ki bu aletleri daha onceden almissin" Diyebilcegimiz seylerde var emin olabilirsin canim.
-Ilginc bi yasam dogrusu. Bilgisayari iyi kullanmasi cocuklugundan beri kullanmasindan kaynaklaniyor sanirim.
-Babasinin olumunden sonra inzivaya cekilip onu tekrar yurutebilecek bisey aradigini cok ulkeler gezip hic bir doktorun derman olamadigini anlatmisti bir keresinde bana. Tanistigimizda onu tekrar yurutebilecegini dusundugu bi icat icin surekli malzeme temin etmesi gerekiyordu. Cogu zaman istedigi seyleri ben getirdim bazen de calan kapi ziliyle uyanip kargodan gelen malzemeleri actik onunla birlikte.
-Peki nasik tanistiniz? evden cikmayan biriyle tanismak.... Garip degil mi?
-Bi pazar sabahi balik tutarken. Ben ozamanlar cocuktum. Cogu zaman arkadaslarimla balik tutmaya giderdim ama sabah hic biri gelmek istemediler. Bende mavi bisikletimi aldim ve yola koyuldum. Baliklari yakalamaya calisirken yanima o geldi ben yakalayamiyordum. Am o gelir gelmez kovasindaki balik sayisini 3 yapmisti. Biraz dinlendi ve benimle konusmaya basladi.
O sirada kapinin onunde duran seckinle ayni anda konustular.
"Evlat oltayi sarsma... Baliklar korkup kaciyorlar bu yuzden sana gelmiyorlar. Narin ama saglamca tut ki geldiklerinde onlari hemen kovana atabilesin."
"Evlat oltayi sarsma... Baliklar korkup kaciyorlar bu yuzden sana gelmiyorlar. Narin ama saglamca tut ki geldiklerinde onlari hemen kovana atabilesin."
-Uyuyamadim. Size katilabilir miyim? Sallama cayim da var hehehe...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBI SALGINI
Fantasía2074 Yilinin baharinda Amerika‘nin California eyaletinde bir kadinin kendini kotu hissetmesi uzerine hastahaneye gitmesiyle olaylar gelismistir.