Part 7

154 8 11
                                    

Šokiranost je I dalje bila na mom licu, ali nisam mogla da se oduzmem utisku da ova Ellena nije vukodlak. Zasigurno nije, a to moji osećaji tako govore. Scott me je povukao do stolice na koju sam ja sa olakšanjem sela I pogledala ga pravo u oči.

"Mogla je da te gadno povredi, Malia." Lice mu se opustilo I polako se ispravio." Baš si nezgodna mladunče." Opet. Taman sam krenula da mu objasnim činjenicu da ja nisam jebeno mladunče, ali sam se zaustavila kad je besna Anna došla do nas I svoju ruku snažno nabila od zid pored moje glave. Zid je naprsao. Ubrzala sam disanje kada je svoje lice približila mom. Što mi je ovo trebalo?

"Ti..mala..imaš sreće što te nije ubila." Besno je procedila kroz svoje stisnute zube I zatim nadodala." Ne smeš da joj prilaziš, izazvaćeš još već-" brzo sam je prekinula u njenkm brbrljanju I pretnji.

"Zašto mi jednostavno ne kažete šta je ona!?" Povisila sam glas I pogledala u Scotta koji mi je pokazivao glavom da odustanem I krenuo je da odvoji Annu od mene ali se ona sama odvojila. To je bilo iznenadno.

"Nema šta da ti kažem u vezi nje. Opasna je. Kraj priče. Louis I Zayn će vežbati sad sa tobom, mladunče." Zamahnula je glavom I otišla. Wow..kada sam se sabrala od uticaja njenih reči, primetila sam da svi gledaju u mene iznenađeno I smoreno, ponajviše Lydia I Jade. Divno.

"Izvini." Tiho sam rekla Scottu jer sam se na neki uvrnut način osećala posramljeno. Nisam smela da ga pogledam, taj stav koji je on imao nekako me je uvek terao da se skupim u lopticu I otkotrljam što dalje od njega. Valjda je to taj zvani uticaj Alfe. On je gazda. Njega slušaš. Čudno je to kako ranije nisam shvatila neke stvari. Ali sad to nije bitno jer sam osetila kako svojim prstima podiže moju glavu. Imao je crvene oči.

"Nema veze, Malia...samo..ne prilazi joj više, važi?" Brzopleto sam klimnula glavom I sačekala šta će sledeće uraditi. Nije napuštao moj pogled I samo odjednom, kao da nisam imala kontrolu nad svojim telom. Kao neki veliki malj da me je udario po sred grudi, bol je bila ogromna. Sagnula sam se I uhvatila za to mesto, brzo disajući. "Šta nije uredu?" Čula sam glasove I drmuskanje po ramenu ali nisam mogla da odgovorim od šokiranosti. Oči su mi bile skroz otvorene I opet. Opet je ta bol krenula I samo sam se srušila na prokleti pod.

"Šta joj je?"

"Mislim da se transvormiše." Scott je zabrinuto izustio I namršteno se sagnuo I seo pored mene stavljajući svoju ruku na moja leđa.

"Malia?" Jade je dotrčala I sagnula se pored Scotta, gledajući me zabrinuto. To sa barem mogla da osetim od ovih prokletih bolova. No čim sam pokušala da odgovorim osetila sam krckanje. Kao da su kosti počele da mi pucaju pod nekim teškim pritiskom. Jednostavno sam morala da vrisnem I skupim se u lopticu.

"Ne, ne, ne ispravi se." Scott mi je naredio ali ja jednostavno nisam to mogla. Bol je bila prevelika. Počela sam naglo da kašljem I tada sam osetila još par ruku kako me pomera I ispravlja.

"Prestani!" Viknula sam na njih, sve je dođavola bolelo. Osećala sam se tako ošamućeno, videla sam sve belo. Osetila sam kao da nešto odzvanjuje. Nikog nisam normalno čula...samo neka mutna brbljanja. I onda sam tako jako vrisnula, da sam uplašila pola naroda u ovoj sobi. Stavila sam dlanove preko usta, znoj me oblio od bola.

"Zubi joj izlaze." Čula sam poznat glas ali nisam znala od koga je. Sklonili su moje dlanove sa mog lica I stavili ih pored moje glave. Jedan od njih je otvorio moja usta, otimala sam se ali nisu prestali. Onda mi je sve postajalo jasnije kada se Scott namestio iznad mene malo bliže, držajući mi vilicu I gladajući koncentrisano u moje zube. Pored svog tog bola, neki sram me je uhvatio. Jebem ti.

"Njeni su baš veliki." Tiho je prozborio te su njegove smeđe oči našle moje umorne.

"Šta se dešava?" Malo sam došla k sebi . Iza njega su očigledno bila još dva muškarca ali nisam znala ko su. Svi su se skoro okupili I gledali u moja usta kao da je tu komad zlata. Počela sam rukama da se opirem, htela sam da se sklonim od njih, oni od mene ali to nije palilo.

"Smiri se." Scottove oči su me naglo pogledale I opet promenile boju u crvenu. To me je na kraju umirilo ali opet sam ostala pod tenzijom njegovog dodira.

"Ej Scott! Pogledaj njene oči!"

"Plave su." To je bilo prvo što mi je za stvarno ušlo u glavu.

"Scott sve se pomešalo. Imaš više Beta nego Omega...to nije dobro."

"Ali ona nije Beta." Lydia, plavokosa devojka čudnog osmeha od pre se javila." Ona je čisti kojot kako sam I mislila."

"Glupaš gluposti." Javio se Theo I namrgođeno ju je pogledao.

"Ne lupam! Ona ne može biti ni Alfa, niti Beta.." skroz sam se isključila iz njihovog svađanja I raspravljanja šta sam ja. Zatvorila sam oči samo na kratko, samo da se malčice odmorim ali sreća nije bila na mojoj strani. Opet je bol krenula I ovaj put sam imala takav nagod da ugrizem nekog, da ga rastrgnem. I dalje su me držali ali ne tako čvrato pa sam se otela od njihovog stiska.

Scott's P.O.V.

Samo me je jedan trenutak doveo do toga da Malia izgubi kontrolu I oslobodi se stiska. Znao sam da sam je trebao ovde držati još u njenoj školi kada ju je bolela glava. Trebao sam ali nisam. Hteo sam da ima slobodu. No, trebao sam isto tako da razmišljam I o ostalima I njihovoj bezbednosti. Pobegla je dalje od nas, shvatio sam da su se svi ukočili. Gledali su koji će njen sledeći pokret biti ali ona nije ništa uradila.

"Sad ćete da vidite da sam bila u pravu!" Prošaputala je Lydia koja je stajala iza mene I Thea. Pitam se gde je Stefan nestao I Alex.

"Vi deco imate nekih problema?" Odjednom se iza Malie našao Noah kao I po običaju, držao je čašu nekog skupog viskija I ispijao malo po malo. Malia ga je polako pogledala I uspravila se ali je odmah pala I počela da cvili.

Cvili?

Da. I odjednom se desilo baš ono što je I Lydia rekla sa će da se desi. Nisam imao blage veze kao Alfa da ću u čoporu imati kojota niti sam ikada to želeo. Ali bi bilo dobro , jer uz moju pomoć može postati veoma jaka. To bi nam zaista koristilo. Prošao sam rukom kroz kosu kada se njeno telo savilo i neka čudna magla pojavila u sobi. Niko nije mogao ništa da vidi, svi su mahali rukama da se otarase magle i onda se začuo lavež. Magla je naglo nestala, ostavljajući za sobom jak miris truleža.

"Bože."

Jade je progovorila kada smo svi videli povećeg kojota kako leži na zemlji.

"Uzmite povodac sa srednje police." Anna je viknula kada je shvatila da sam bio nesposoban da išta kažem od šoka i zapanjenosti. Njeno krzno je bilo tako tamno ali opet na nekim mestima tako svetlo i privlačno za maženje. No, njene oči su bile neprijateljski nastrojene i morsko plave boje. Iskezila se, tako da su njeni zubi došli na videlo. Oštri i beli. Polako sam krenuo prema njoj, čuo sam glasove ostalih ali me nisu baš preterano sad zanimali sobzirom da sam bio očaran kako je Malia izgledala. Kada sam joj se dovoljno približio, shvatio sam da je počela da ide u nazad i da reži, upozoravajući me na to da je ostavim na miru. Čučno sam naspram nje. Oči su mi opet bile crvene i njen izraz lica se ublažio kao i to da je prestala da se trese što sam tek sad primetio.

"Neću ti ništa, dođi." Rekao sam joj smireno i njeno telo se polako kretalo prema meni.

"Scotte, bolje da joj stavimo povodac. Drži." Anna ga je bacila pravo pored mene, na što sam ja samo klimnuo glavom i gledao kako Maliaine oči posmatraju svaki moj potez. Ispružio sam ruku i lagano je pomazio po glavi, shvatajući da joj se to mnogo sviđa. I tada sam iskoristio priliku i stavio povodac oko njenog vrata i krenuo da je vučem za sobo do kaveza. Bila bi opasna da bude u toj formi, a da nema nikakvu kongrolu nad sobom. Svašta bi se moglo desti.

"Kako je slatka!" Lydia je skiknula i zbog toga ju je Anna lupila po potiljku.

"Au! Zašto si to uradila?" Ljutito ju je pitala dok je ova samo promrdala glavom.

"Koliko će joj trebati da se vrati u normalni oblik?" Theo je pitao ali pošto nisam hteo da mu odgovorim na to glupo pitanje, umesto mene mu je osgovorio Zayn.

"Dok ona ne dođe svesti."

"Okej..."

Wolf's DenWhere stories live. Discover now